mi
door miekebos May 8, 2015 om 09:06
Vrije tijd & tuin

Baldur geen contact mee te krijgen

Ik heb 14 dagen geleden een bestelling gedaan bij Baldur. Gisteren zouden de planten geleverd worden echter kwam er maar een heel klein gedeelte waarbij ook nog eens de helft van de planten dood waren.

Na mijn aankoop en nu (in die 14 dagen) heb ik de klantenservice van hen al 12x geprobeerd te bereiken verspreid over 3 dagen, geen enkele keer heb ik iemand kunnen spreken. Het is of in gesprek of je word aan de lijn gehouden tot het antwoordapparaat hoort (bel je 1 sec. later dan zijn ze weer in gesprek). Ook heb ik ze meerdere malen gemaild maar hierop heb ik telkens geen reactie op terug gekregen, terwijl ze in een automatische replay zeggen deze te beantwoorden binnen 3 a 4 werkdagen.

Net heb ik gemald dat ik de rest van mijn bestelling (waarde van ruim 300 euro) niet meer geleverd wil hebben en mijn geld terug wil. Dit omdat de kwaliteit ons zwaar tegen in gevallen.
Wat moet ik nu doen want reageren op mijn mail zullen ze vast niet doen...

1288 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 8, 2015 om 10:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 10:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:06]Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.
Naar Duitsland bellen?

mi
door miekebos - May 8, 2015 om 13:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank Voor Jullie REACTIES!

inmiddels nadat ik op Internet wat reacties heb geplaatst hebben ze mij zelf gebeld!
Inderdaad foto's maken en die planten krijgen we dan vergoed!ook kreeg ik nu de andere track and trace nummers van de andere bezorging..... ik ben blij dat ik eindelijk gehoor heb gekregen want werd er wel onzeker/pissig van...

we gaan van het positieve maar weer uit en dat het straks gewoon allemaal goed gaat komen...

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 13:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U heeft geluk, ze zijn bij Thuiswinkel aangesloten, dus via thuiswinkel kunt u ze bereiken. Maak nog vlug foto's van uw dode planten, ik hoop dat u ze nog niet heeft weggegooid.
Het is altijd lastig om te bewijzen dat je iets niet hebt gekregen, maar misschien is er bij de verzending een track & trace met gewicht aangegeven, waar je aan kunt zien dat de bestelling maar voor een gedeelte is geleverd.

klik HIER
voor het stappenplan.

U zou als ze blijvend niet reageren naar de geschillencommissie kunnen gaan, maar hopelijk is de klacht via thuiswinkel genoeg.

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 13:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=miekebos schreef op vrijdag 8 mei 2015, 13:17]Dank Voor Jullie REACTIES!

we gaan van het positieve maar weer uit en dat het straks gewoon allemaal goed gaat komen...
Ik denk ook dat het goed komt, u heeft uzelf 'in the picture' gespeeld en dan zullen ze wel extra attent voor u zijn ;-)

Veel plezier met de planten!

Cookies
door Cookies - May 8, 2015 om 13:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:13][quote=carola.83 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:06]Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.
Naar Duitsland bellen?

Ja, want ze zitten nl. in Duitsland!