sa
door sabinevanveen May 20, 2015 om 14:08
Huishouden & energie

Bank

wij hebben een bank gezien waar een stunt aanbieding boven hing dit model nu 849
de bank wilden mijn dochter graag hebben
toen ze dat aan de verkoper kenbaar maken bleek de 849 voor een andere kleinere opstelling en een mindere kwaliteit stofkeuzen te zijn
wij zijn daar niet mee akkoord gegaan en zeiden we willen deze bank zoals die hier staat voor de aanbiedings prijs hij zei dat hij was vergeten het bord weg te halen

915 7 Rapporteer

ca
door canonball - May 20, 2015 om 14:29
3 Antwoorden / 0 Vragen

Laat me raden...........,Seats and Sofa's?

sa
door sabinevanveen - May 20, 2015 om 14:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

nee
bij woonsquare

me
door mein33 - May 20, 2015 om 14:50
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@sabinevanveen,

Hartelijk gefeliciteerd met het feit dat u die bank "niet" heeft kunnen kopen voor de op het bord aangegeven prijs.
Als ik in uw schoenen stond dan zou ik maar eens op het gemakje verder zoeken naar een kwalitatief goede bank en bedrijven als bv. woonsquare met een hele grote boog omzeilen, of u moet graag inferieure kwaliteit willen krijgen voor uw geld.

zoekster
door zoekster - May 20, 2015 om 15:03
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als de verkoper niet mee wil werken wordt het een moeilijke zaak. Zelfs als u in uw recht staat. Over woonsquare zijn overigens de nodige klachten te vinden.
Wacht tot eind juni, dan zult u zien dat er aanbiedingen te over zijn.

tenormin
door tenormin - May 20, 2015 om 19:00
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Lekker overslaan en blij zijn (inderdaad: wat mein33 schrijft, gefeliciteerd): Woonsquare en Seats & Sofa's lekker overslaan, Google eerst waar u elders zou willen kopen en bekijk dan eerst de klachten van de betreffende zaak.

julesvermeire81
door julesvermeire81 - May 21, 2015 om 12:42
39 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb, inmiddels zo'n 4 jaar geleden, een bank gekocht bij modernemeubels.nl. Goede bank, vriendelijke en uitstekende service en al mijn oude meubels werden meegenomen zonder kosten. De eigenaar kwam hoogstpersoonlijk langs en heeft geholpen de bank naar boven te tillen (3 smalle draaiende trappen omhoog). Alles zonder kosten en met een lach. Ik zou u dan ook aanraden eens op deze site te kijken, mijn ervaring hiermee was uitstekend!

julesvermeire81
door julesvermeire81 - May 21, 2015 om 12:43
39 Antwoorden / 4 Vragen

.com overigens zie ik net haha ;)