dv
door dvijfvinkel Jun 16, 2015 om 16:46
Geldzaken & recht

Bankbeslag

Er is door een deurwaarder ont terecht beslaggelegd, deze is door hun ook gelijk terug getrokken. Nu wil ING BANK mijn rekening niet gelijk vrij geven. De beslag op 4 juni terug getrokken en dan zou het volgens de bank 11 dagen duren voor het weer goed is. Maar op de 15 juni was het nog niet vrij gegeven. Volgens de bank lopen ze achter, wegens werk druk en kan het nog 11 dagen duren. Mag dat zomaar.

979 3 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jun 16, 2015 om 16:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dat is natuurlijk waardeloos en nee, dat mag niet, u heeft het recht om bij uw geld te komen. Heeft u misschien een facebook account, dan kunt u daar een klacht neerzetten, dan gaat het vaak wat sneller dan via de 'gewone' kanalen. Op twitter zijn ze ook actief.
En u kunt ook nog denken aan klacht.nl en klachtenkompas.nl

Hoe meer u aanhoudt en deze klacht over internet verspreidt, hoe beter u wordt geholpen. En openbaar blijven blijven klagen als het niet opschiet.

Dus niet de gewone klachtenprocedure waarbij niemand ziet wat er gaande is, dat gaat allemaal veel te langzaam en roept bij ING geen enkele urgentie op.

dv
door dvijfvinkel - Jun 17, 2015 om 15:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

nou ik heb precies gedaan wat u zei. toch blij ING voet bij stuk houden. maar ze vergeten 1 ding ik zit al vanaf 26 mei zonder geld omdat ING een te hoge werk druk heeft. nu kan het nog 11 dagen duren

zoekster
door zoekster - Jun 17, 2015 om 16:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=dvijfvinkel schreef op woensdag 17 jun 2015, 15:04]nou ik heb precies gedaan wat u zei. toch blij ING voet bij stuk houden. maar ze vergeten 1 ding ik zit al vanaf 26 mei zonder geld omdat ING een te hoge werk druk heeft. nu kan het nog 11 dagen duren
Waardeloos, ik ben helaas ook klant bij die club.
Al uw automatische afschrijvingen komen nu natuurlijk ook in het gedrang.

Blijf overal online steeds weer uw klacht herhalen, dus niet denken, ik sta al op klacht.nl. Nee, gewoon iedere dag ze gek zeuren, tot ze er dol van worden.