ad
door ad63 Oct 15, 2014 om 09:25
Geldzaken & recht

Banken geld storten

hallo

ik zou graag willen weten hoeveel mensen niet blij zijn als ze zelf euro,s storten op de rekening en daar houd ing bank 5 euro,s in waarom in vind dat dan niet

787 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 09:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ad63,

Je kunt 6x gratis storten.

Wat kost geld storten op het ING-kantoor?

Geld storten kan eenvoudig bij een stortautomaat of aan de balie van een ING-kantoor of een ING-Servicepunt. Een storting op uw eigen rekening is tot en met de 6e storting binnen een kalenderjaar gratis. Vanaf de 7e storting binnen een kalenderjaar wordt er € 5 per storting in rekening gebracht. Dit geldt vanaf 1 mei 2014 ook voor de Studentenrekening. Dit tarief geldt niet voor kinderen en jongeren.

Uitgebreide informatie vindt u bij Geld storten.
(Bron:ING)

tijger1
door tijger1 - Oct 15, 2014 om 09:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard vindt niemand dat leuk. Maar als u dat wilt voorkomen, kunt u twee rekeningen nemen, dan kunt u 12 keer per jaar gratis storten.

Cookies
door Cookies - Oct 15, 2014 om 19:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 15 okt 2014, 09:54]Uiteraard vindt niemand dat leuk. Maar als u dat wilt voorkomen, kunt u twee rekeningen nemen, dan kunt u 12 keer per jaar gratis storten.

Je mag 6x gratis storten, dan doe je dat toch 1x per 2 maanden? Probleem opgelost.

Wie (behalve ondernemers) stort er vandaag de dag nog cashgeld op hun rekening?

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 19:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OT
.....Wie (behalve ondernemers) stort er vandaag de dag nog cashgeld op hun rekening? ......
Degenen die het geld eind december van hun rekening halen en het er in januari weer op storten.
Maar ja, dat is maar 1x per jaar.
Vind de belasting niet leuk. Gaan ze nu extra op controleren.

kanty
door kanty - Oct 17, 2014 om 00:44
284 Antwoorden / 69 Vragen

Carola mensen die gokken die kunnen het geld terug storten. Tenminste als ze hebben gewonnen. Hahaha

door 1953 - Oct 17, 2014 om 04:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen

De goedkopere variant waarschijnlijk in uw pakket gekozen, dus minder per kwartaal betalen, en daardoor dergelijke uitsluitingen ten opzichte van de duurdere variant (€ 4,36 per kwartaal) die wel gratis toelaat om maximaal 5, 6 of 7 gratis stortingen bij de ING te doen pr kalenderjaar.

diumenge
door diumenge - Oct 17, 2014 om 06:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ad63 schreef op woensdag 15 okt 2014, 09:25]hallo

ik zou graag willen weten hoeveel mensen niet blij zijn als ze zelf euro,s storten op de rekening en daar houd ing bank 5 euro,s ...
Hoeveel?

Hoeveel klanten heeft de ING? Doe dat aantal maal één en dan heb je het aantal klanten wat daar niet blij mee is schat ik zo in... of ze er allemaal last van hebben is een tweede.

tijger1
door tijger1 - Oct 17, 2014 om 09:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@1953

Die kosten gelden voor elk betaalpakket van ING.

mahadma
door mahadma - Oct 17, 2014 om 10:58
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Vroeger was alles anders, tegenwoordig leven we in 2014, bijna 2015. Tijden veranderen, gewoontes veranderen, services veranderen.

pi
door pieterwolters - Oct 17, 2014 om 16:15
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 17 okt 2014, 10:58]Vroeger was alles anders, tegenwoordig leven we in 2014, bijna 2015. Tijden veranderen, gewoontes veranderen, services veranderen.

Inderdaad. Vroeger ging je ook poepen in een klein koud hokje achter in de tuin. Als je dat al had.