sp
door sperwer661 Jun 11, 2013 om 08:10
Huishouden & energie

BANKSTEL GEKOCHT

Bankstel gekocht bij Ela Wonen in Rotterdam, Heb op de bank gezeten en de kleur stof en de strepen laten aanpassen
de bank zit perfect maar de bank is hoger gemaakt als in de winkel/showroom met name de hoogte tussen bank en de kussens deze is nu 30 cm dik i.p.v. 12 cm
Bij de bezorging kon ik dniet communiceren met de chauffeur omdat hij de Nederlandse taal niet kon ook zijn bijrijder niet,
Uit goed vertrouwen heb ik met de manager van de winkel de afspraak gemaakt dat als er wat met de bank was haar altijd kan bellen of mailen helaas op de dag van de bezorging kreeg ik geen contact met haar.
De volgende heb ik haar gebeld en probleem uitgelegd haar antwoord geen probleem zet het even op de mail. zo gedaan. NU zegt zij via de mail de bank is op uw advies aangepast een hoogte kleur/stoffering MAAR wij hebben het nooit over de hoogte van de bank gesproken
Wij hebben de bank gekocht zoals hij stond in de winkel/showroom, ook het zitten was toen perfect.
De poten onder de bank zijn ook veel hoger dan in de winkel deze heb ik er maar verwijderd maar de bank blijft te hoog.
Kan ik nu ergens terecht die mijn klacht in behandeling kan nemen zodat dit kan worden opgelost.
Wie kan mij helpen ?
Ik zie uw reacties gaarne tegemoet bedankt alvast

866 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 11, 2013 om 08:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dit kun je voorleggen bij de Geschillencommissie wonen, daar is Ela bij aangesloten. Lees goed de brochure door.waarin staat dat je een klachtenbrief naar Ela moet sturen, de termijn van 3 maanden en het klachtengeld dat je terugkrijgt als je het geschil wint.
Misschien is deze mailwisseling genoeg en hoef je geen klachtenbrief meer te sturen, je kunt daarover met de Geschillencomissie bellen, anders eerst die klachtenbrief naar Ela.

klik HIER voor de Geschillencommissie.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2013 om 13:11
16826 Antwoorden / 108 Vragen
0

sperwer661, heeft u de poten verwijderd of (ik hoop het niet) afgezaagd? Want dan word het een tikkie moeilijker.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer