ye
door yek Jan 5, 2014 om 23:05
Vrije tijd & tuin

Basic-Fit is een malafide bedrijf !

Beste lezers,
Vorig jaar (lente 2013) via de website van mijn zorgverzekeraar (CZ) zag ik reclames over sportscholen met korting, speciaal voor CZ verzekerden!!! Aangezien ik mijn zorgverzekraar volledig vertrouwde had ik niet verwacht dat ze malafide bedrijven op hun website gaan promoveren. Het stond op de website dat ik me zonder consequenties kan aanmelden en dat aanmelden geen abonnement is. Stond ook dat een abonnement pas actief wordt op het moment dat ik een gezondheidstest laat uitvoeren door de sportclub. Dat heb ik echter nooit gedaan. Ook nooit binnen een sportschool geweest. Ook nooit mijn rekeningnummer afgegeven of machtiging gegeven om geld van mijn rekening af te schrijven. Tot mijn grote verbazing begonnen ze vanaf oktober 2013 elke maand 15.95 euro afschrijven. In oktober 2013 hebben ze 25,52 euro afgeschreven. Ik heb hen gemaild en abonnement opgezegd en uitgelegd dat ik geen abonnement heb. Ze hebben niet gereageerd. Ook hebben ze op 1 januari 2014 een betalingsherinnering gestuurd terwijl ze elke maand geld afschrijven. Een beetje hebben ze bedreigd dat de betaling van januari nog niet gelukt was !!!!! Daar heb ik gelijk op gereageerd. Daarna hebben ze excuses aangeboden maar geen verdere uitleg over dat malafide abonnement. Ze zeggen dat ik t/m maart 2014 moet betalen. Wat kan ik doen? Ik ben echt nooit een abonnement met hun aangegaan.

13586 39 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 5, 2014 om 23:20
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Laat de sportschool dan maar eens zwart op wit aantonen dat u wèl een abo heeft afgesloten.

Heeft u ooit op enigerlei wijze een contact gehad met deze sportschool? Ze weten namelijk wèl uw bankrekening nummer, hoe komen ze daaraan als u ze niets heeft verteld?

"Ik heb hen gemaild en abonnement opgezegd en uitgelegd dat ik geen abonnement heb."
Dit begrijp ik niet, u meldt een abonnement af, wat u niet heeft ????

Volgens hen zou u t/m maart 2014 een abo hebben, laat ze met bewijzen komen. Iets met een handtekening van u eronder, een voicelog, o.i.d.

Graag informatie, want dit verhaal is niet te volgen.

mahadma
door mahadma - Jan 5, 2014 om 23:22
11531 Antwoorden / 51 Vragen

"Het stond op de website dat ik me zonder consequenties kan aanmelden en dat aanmelden geen abonnement is. Stond ook dat een abonnement pas actief wordt op het moment dat ik een gezondheidstest laat uitvoeren door de sportclub. Dat heb ik echter nooit gedaan."

U heeft zich dus kennelijk toch aangemeld ??? Hoe en wanneer ???

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 23:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat je het hierover hebt.

klik HIER

Daarop staat

Pas nadat je via je eigen pagina op Nationaalgezondheidsplan.nl een fitnesscentrum gekozen hebt en je daar van start bent gegaan middels het doen van een fitheidstest, wordt jouw abonnement geactiveerd

Maar... juist die regeling geld niet voor Basic-Fit. Daar hoef je geen test te ondergaan voor je er aan begint en die is voor 12 maanden geldig.

Ik ben het er absoluut mee eens dat het er nogal geniepig staat, want je krijgt de indruk dat dat vakje daaronder waarin de eerder genoemde quote staat voor alle centra geldt, maar strikt genomen is er voor basic-fit een uitzondering gemaakt.

Behalve de cursus "Starten met Fitness" kun je via je zorgverzekeraar ook een fitnessabonnement afsluiten bij Basic-Fit. Dit abonnement sluit je af voor 12 maanden voor maar Euro 15,95 per maand. Je betaalt hiervoor inschrijfgeld van Euro 24,95. In tegenstelling tot de cursus "Starten met Fitness" krijg je bij Basic-Fit geen fitheidstesten. Wel is jouw Basic-Fit sportpas overdraagbaar aan bijvoorbeeld je familie en heb je met de sportpas toegang tot álle Basic-Fit locaties. Een boel voordeel dus!

ye
door yek - Jan 5, 2014 om 23:33
13 Antwoorden / 4 Vragen

Mahadma mijn klacht is heel helder en duidelijk. Ik heb me online via de website van CZ aangemeld omtrent mei 2013. Aanmelding is geen abonnement. Nooit mijn rekeningnummer afgegeven, u kunt zien op het aanmeldsformulier dat er niet om jouw rekeningnummer gevraagd wordt. Hoe ze aan mijn rekeningnummer komen weet ik niet. Waarschijnlijk via CZ.
Ik ben in mijn hele leven niet binnen een sportschool geweest.
Zoekster die regeling geldt ook voor Basic-Fit want mijn inschrijving is geldig voor 6 maanden. Ze zeggen dat ik een abonnement heb, dus ik heb het opgezegd. Ze zeggen dat ik tot/met maart 2014 door moet betalen.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen. Ze reageren niet op mijn mails.

mahadma
door mahadma - Jan 5, 2014 om 23:36
11531 Antwoorden / 51 Vragen

" Ze zeggen dat ik een abonnement heb"

Ga naar ze toe en vraag nadrukkelijk om een bewijs van dit abo. En ga niet alleen.

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 23:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Kun je nog een link geven naar de pagina van CZ waar je je hebt aangemeld of heb je die niet meer. Of heb je een orderbevestiging van CZ nadat je je aangemeld hebt?

Zoals jij het verteld lijkt het er eerder op dat CZ een fout heeft gemaakt en het verschil tussen Basic-fit en die andere sportscholen die andere fitnesscentra niet goed heeft aangegeven. Dan moet CZ maar voor de kosten opdraaien.

ye
door yek - Jan 5, 2014 om 23:48
13 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zie dat er veel klachten over dit bedrijf bekend zijn. En de meeste klachten gaan over de opzegging van abonnement of onterecht geld afschrijven van de rekening.
Waarom doet er niemand iets aan? Blijkbaar is het heel normaal in Nederland om oplichter te zijn. Echt frustrerend dat ze doorgaan met hun malafide praktijken en dat de CZ hun promoveert op haar website. Bij CZ heb ik ook een klacht ingediend. Gelukkig ben ik er geen klant meer van CZ.
Mahadma Ik ben bang om daar heen te gaan en nog 6 maanden door betalen omdat ze dan zeggen dat ik zou hebben gesport. haha. Echt bizar.

ye
door yek - Jan 5, 2014 om 23:50
13 Antwoorden / 4 Vragen

Zoekster ik denk dat ik de link niet meer heb. Bevestigingsmail heb ik er wel. Ik zal even gaan zoeken. Even geduld.

ye
door yek - Jan 5, 2014 om 23:57
13 Antwoorden / 4 Vragen

from: helpdesk@nationaalgezondheidsplan.nl
to: mijn email adres
date: Tue, May 21, 2013 at 5:20 PM
subject: Aanmelding bedrijfsfitness via Nationaal Gezondheidsplan

Welkom (mijn naam),

Gefeliciteerd! De eerste stap op weg naar een gezonde leefstijl is gezet. Hieronder vind je de gegevens van het gekozen sportcentrum. Zij zullen je binnen 48 uur benaderen voor informatie en eventueel een rondleiding. Je kunt natuurlijk zelf ook het sportcentrum bellen om een afspraak te maken. Vermeld altijd dat je jezelf online hebt opgegeven via het NGP Bedrijfsfitnessportal. Je abonnement is pas actief wanneer je in het sportcentrum de fitheidstest hebt uitgevoerd.

We wensen je veel beweegplezier en een gezonde leefstijl toe!

Met sportieve groet,
Team Nationaal Gezondheidsplan

mahadma
door mahadma - Jan 6, 2014 om 00:00
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Gelet op bovenstaande zie ik nog geen abo ideeen staan.

ye
door yek - Jan 6, 2014 om 00:03
13 Antwoorden / 4 Vragen

Ja ik heb geen abonnement. Nooit bij hen geweest. Ook nooit gebeld. Ik vraag me af hoe ze aan mijn rekeningnummer komen. Ze schrijven elke maand vanaf oktober 2013 geld van mijn rekening af.
Ik ga aangifte doen wegens diefstal.

zoekster
door zoekster - Jan 6, 2014 om 00:04
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nou, dat is nog eens een ijzersterk bewijs. Absoluut hoef je geen cent aan Basic Fit uit te geven. Ik heb het vermoeden dat het abo van Basic Fit verward is met die van andere sportcentra. In ieder geval zijn jouw gegevens bij Basic Fit terecht gekomen via CZ en die zoekt het dan maar met BF uit.

Als er iemand gaat betalen, dan moet het CZ maar zijn. Laat de incassohonden maar blaffen. Ze hebben geen poot om op te staan.

mahadma
door mahadma - Jan 6, 2014 om 00:07
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Ga storneren wat je kunt en blokkeer je rekeningnummer selectief bij de bank.

zoekster
door zoekster - Jan 6, 2014 om 00:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je kunt geen aangifte doen van diefstal, dit valt onder civiel recht. Maar je moet wel meteen het geld storneren wat nog binnen de 56 dagen valt en blokkeer verder de rekening van Basic Fit.
Verder kun je een MOI procedure starten, omdat je nooit een machtiging hebt afgegeven. Daar moet je voor zijn bij je bank.

klik HIER
en HIER

ye
door yek - Jan 6, 2014 om 00:14
13 Antwoorden / 4 Vragen

Zoekster en Mahadma hartelijk dank voor uw reacties en informatie. Ik heb zojuist het bedrag dat in december afgeschreven is gestorneerd. November en oktober lukt helaas niet meer omdat het langer dan 56 dagen geleden is. Morgen ga ik naar mijn bank om dit bedrijf te blokkeren. Ik ben zo boos op hen. Moderne dieven....

we
door webcareteamcz - Jan 6, 2014 om 09:32
25 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Yek,

Als medewerker Webcare van CZ Zorgverzekeringen zie ik je bericht over Basic Fit. Ik vind het erg vervelend voor je dat je problemen hebt met Basic Fit.

Je schrijft dat je inmiddels een klacht hierover indiende bij CZ. Ik help je graag hierbij. Kan ik iets voor je doen? Mail dan je relatienummer of postcode en huisnummer naar webcare@cz.nl. Vermeld hierin alsjeblieft ook je telefoonnummer.

Ik wil je graag laten weten dat CZ nooit gegevens van haar verzekerden aan derden doorgeeft. Dit is verboden vanuit de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Met vriendelijke groeten,

Karlijn
medewerker Webcare
CZ

ap
door apiejoepie - Jan 6, 2014 om 09:41
130 Antwoorden / 4 Vragen

@Webcareteam
Ik wil je graag laten weten dat CZ nooit gegevens van haar verzekerden aan derden doorgeeft. Dit is verboden vanuit de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

er zijn wel meer dingen verboden
maar word wel gedaan

zoekster
door zoekster - Jan 6, 2014 om 12:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie ook nergens op het formulier van mijn link een vraag naar een rekeningnummer. Ik geloof de vraagsteller wel dat hij/zij die nooit heeft opgegeven. Dan is er toch maar een partij (CZ) die die gegevens heeft, je moet immers wel je polisnummer opgeven...
En hoe moet Basic-Fit anders aan dat nummer zijn gekomen? Ik denk dat CZ hier een scheve schaats heeft gereden.

mahadma
door mahadma - Jan 6, 2014 om 12:10
11531 Antwoorden / 51 Vragen

@webcareteamcz,

als de TS nooit zijn banknummer heeft doorgegeven aan de sportschool, en dat dit wel bij cz bekend is en het een actie van cz is ........... het mag dan verboden zijn, maar de bewijzen spreken u toch minimaal tegen!

ye
door yek - Jan 6, 2014 om 12:16
13 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Karlijn, medewerker van de CZ webcare,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je zojuist mijn gegevens gemaild.

Hopelijk ga je dit uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik een abonnement heb bij Basic-Fit terwijl ik zelf niets van weet. Zo durven we nooit meer een formulier invullen of ons ergens aanmelden. Ik lees voortaan 10 keer de voorwaarden en raadpleeg Google en vrienden voordat ik een formulier invul of me ergens aanmeld. Vind ik eng gewoon.

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2014 om 12:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of eerst maar vragen op dit forum ;-)

basic-fit
door basic-fit - Jan 6, 2014 om 15:03
8 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer,mevrouw,

Wij vinden het zeer vervelend dat je problemen ondervindt tijdens het opzeggen van jouw lidmaatschap.

Je geeft aan dat je je hebt aangemeld via de website van jouw zorgverzekeraar CZ. Vervolgens heb je een bevestigingsmail ontvangen van het Nationaalgezondheidsplan. Dit is tevens ook de partij waarbij jij je het lidmaatschap hebt afgesloten en niet bij Basic-Fit.

Je zal dan ook je lidmaatschap moeten opzeggen bij het Nationaalgezondheidsplan. Het e-mailaders is: info@intenz.nl

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Bart
Team webcare Basic-Fit

mahadma
door mahadma - Jan 6, 2014 om 15:27
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Het wordt steeds mooier, CZ weet van niks, Basic Fit weet van niks, wat zijn ze aan het doen? Ping-Pongen? Nee je moet naar het Nationaalgezondheidsplan. Maar BF weet wèl te incasseren en niet te reageren op post van TS ............

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2014 om 15:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sowieso een rare club dat Basic Fit . In de basic zijn ze niet fit;-)

ye
door yek - Jan 6, 2014 om 19:09
13 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Bart van Basic-Fit webcare,

Nationaalgezondheidsplan (NGP) geeft aan dat ik een abonnement heb bij Basic-Fit. Ze schrijven geld van mijn rekening af op last van uw sportschool.

Ik heb ook in september 2013 een kaartje van uw sportschool ontvangen en een welkomsbrief !!!! Toen dacht ik dat het onschuldig is en niets gebeurt als ik verder niets doe.

Graag mij per mail een bevestiging van mijn inschrijving sturen en mijn machtiging laten zien. Ik heb uw sportschool of geen enkele sportschool machtiging gegeven om geld van mijn rekening af te schrijven. Ik weet hier niets van.

U kunt toch even in uw administratie kijken en meer duidelijkheid geven over deze kwestie.

Kijk naar deze link:
http://www.intenzgezondheidsplan.nl/over-ons/referenties/verzekeraars/

ye
door yek - Jan 6, 2014 om 19:21
13 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Bart van Basic-Fit webcare,

Ik heb uw incassant "Intenz Gezondheidsplan B" vandaag door mijn bank laten blokkeren. Het is gelukkig goed gegaan. Ook alle bedragen van oktober, november en december 2013 heb ik laten storneren. Geef dit door aan uw baas bij Basic-Fit. Voortaan ga ik alle bedragen die u incasseert, gelijk storneren.

ye
door yek - Jan 6, 2014 om 19:29
13 Antwoorden / 4 Vragen

Spelregels van CZ - verzekerden

Om gebruik te kunnen maken van de cursus ‘Starten met fitness’ kunt u zich alleen online aanmelden via dit platform.
Deelname is slechts mogelijk voor verzekerden van CZ - verzekerden.
U kunt tevens uw partner of een gezinslid aanmelden voor de introductiecursus.
U hoeft in het fitnesscentrum géén inschrijfgeld te betalen.
De maandelijkse kosten van het 6 maanden abonnement zijn nooit hoger dan een regulier 6 maanden abonnement bij het sportcentrum. In veel gevallen ontvangt u een korting ten opzichte van het reguliere tarief.
Tevens heeft u recht op 2 gratis health checks: Eén bij aanvang van de cursus en één aan het eind van de cursus. Deze health checks vertegenwoordigen een waarde van samen € 70,-.
De contributie is afhankelijk van het gekozen centrum. U vindt de prijzen op de site van Nationaal Gezondheidsplan bij de betreffende fitnesscentrum. De contributie wordt maandelijks automatisch geïncasseerd van uw bank- of girorekening door Intenz Gezondheidsplan. U hoeft dus in het fitnesscentrum NIETS te betalen!
De contributie gaat pas in nadat u een rondleiding heeft gehad in het sportcentrum en u de fysieke test in het fitnesscentrum van uw keuze heeft ondergaan.
Indien uw contributie niet kan worden geïncasseerd, heeft het fitnesscentrum het recht u de toegang te ontzeggen. Dit ontslaat u niet van uw betalingsverplichting.
Indien we 3 maal voor dezelfde periode geen contributie bij u hebben kunnen incasseren, zal een incassobureau worden ingeschakeld. De kosten hiervan komen voor uw rekening.
Ieder jaar op 1 juli worden de prijzen van abonnementen aangepast volgens het CBS-prijsindexcijfer voor consumenten.
Na 6 maanden wordt de fysieke test herhaald om uw vorderingen in kaart te brengen.
U geeft zich in ieder geval op voor een periode van 6 maanden. Tijdens deze periode kunt u niet opzeggen. Enige twee uitzonderingen zijn medische redenen en verhuizing waarbij u verder dan 15 km van uw fitnesscentrum komt te wonen. Een bewijs of verklaring dient te worden overlegd bij uw verzoek. Dit verzoek kunt u richten aan Intenz Gezondheidsplan, t.a.v. Helpdesk, Postbus 9097, 1180 MB Amstelveen
Wanneer u uw abonnement niet wilt voortzetten, dan dient u deze op te zeggen op uw persoonlijke pagina op www.nationaalgezondheidsplan.nl, “Mijn (bedrijfs)fitness” door de link “Schrijf mij nu uit”aan te klikken.
Abonnementen dienen te worden opgezegd met in achtneming van een opzegtermijn van één maand vóór het verstrijken van de abonnementsperiode.
Na verstrijken van de opzegtermijn wordt het abonnement telkens automatisch verlengd met de duur van één maand.
Bij het aanmelden dient u uw polisnummer in te vullen ter controle.
Bij uw eerste bezoek aan het fitnesscentrum dient u uw CZ - verzekerden verzekeringsbewijs te tonen.
U krijgt geen restitutie op een lidmaatschap dat u al eerder heeft afgesloten en zelf volledig betaalt.
CZ - verzekerden houdt zich het recht voor de aangeboden diensten te beëindigen.

we
door webcareteamcz - Jan 6, 2014 om 19:31
25 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Yek,

We hebben je e-mail goed ontvangen. We zoeken dit graag voor je uit en nemen contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Melanie
medewerker Webcareteam CZ

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2014 om 19:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u nu nog oktober en november kunnen storneren? Heel ongebruikelijk.

mahadma
door mahadma - Jan 6, 2014 om 19:48
11531 Antwoorden / 51 Vragen

En nu maar afwachten wanneer wie op welke manier reageert. De communicatie van TS naar Bart mag toch duidelijk zijn. Yek, houdt ons aub op de hoogte.

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2014 om 10:12
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contact gegevens +pas en/of lidnummer te mailen naar social@basic-fit.nl?

Dat pas en of lidnummer vind ik nu echt een goeie ....... TS is nooit en te nimmer bij BF geweest! Maar ze weten wel af te schrijven op zijn rekening.

Bart heeft gelijk, "Schijnbaar lopen er een aantal zaken langs elkaar heen."

basic-fit
door basic-fit - Jan 7, 2014 om 10:42
8 Antwoorden / 0 Vragen

Het lidnummer staat onder andere vermeld in de afschrijving.

sw
door swat1500 - Jan 7, 2014 om 11:13
3772 Antwoorden / 0 Vragen

Er wordt kennelijk niet goed gelezen. Het geld wordt niet door Basic fit afgeschreven maar door het bedrijf waar TS zich aangemeld heeft. In zijn laatste posting geeft TS de bevestiging van zijn inschrijving weer. TS moet dus inderdaad zaken met het Nationaal gezondheidscentrum doen want die schrijft af en schrijft in bij de sportschool, in dit geval Basic fit.
TS moet zich dus afmelden bij dat Nationaal gezondheidscentrum en daar de klacht neerleggen dat men zich niet aan de overeenkomst heeft gehouden dat het abonnement pas in gaat na de gezondheidstest.
Waarschijnlijk heeft of had CZ een overeenkomst met dat centrum en heeft TS door zich in te schrijven CZ toestemming gegeven relevante info te verstrekken aan dit centrum.
Het is overigens wel een beetje naïef om een welkomstbrief en een sportpas ontvangen als iets wat nergen toe verplichtend is te zien.

basic-fit
door basic-fit - Jan 7, 2014 om 20:36
8 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer,mevrouw,

Schijnbaar lopen er een aantal zaken langs elkaar heen. Derhalve wil ik je graag verder helpen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contact gegevens +pas en/of lidnummer te mailen naar social@basic-fit.nl?

Ik ga het dan voor je uitzoeken en zal vervolgens contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

Bart
Team webcare Basic-Fit

ye
door yek - Jan 7, 2014 om 20:39
13 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Bart van Basic-Fit webcare,

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met mijn persoonlijke gegevens.

Graag verneem ik je reactie over deze kwestie. Voor mij is het nog steeds een vraagteken.

Dank.

ye
door yek - Jan 7, 2014 om 20:51
13 Antwoorden / 4 Vragen

Mahadma da's goed. Zodra ik meer weet, laat ik het zeker weten. Gelukkig gaat het goed aflopen want dit was niet vrijwillig. Nu moet ik zoveel moeite doen om er vanaf te komen.
Swat1500 je hebt een beetje gelijk maar ik heb me alleen online aangemeld bij Nationaalgezondheidsplan. Ik weet niet waarom ik nu een abonnement heb bij Basic-Fit!!! Ik heb vandaag een mail van hen ontvangen!!!! Ik snap hun reactie niet. Ik heb niet gezegd dat het duur is. Ik heb gezegd dat ze mij mijn machtiging moeten laten zien en dat ik geen abonnement heb. Ze verzinnen zelf ook een reden..... en weigeren om een bewijs aan mij te laten zien. Ook reageren ze niet op de vraag waarom zonder een test te laten uitvoeren het abonnement ingegaan is??

helpdesk@nationaalgezondheidsplan.nl
4:44 PM (4 hours ago)

Geachte.....,

Wij hebben uw bericht ontvangen en verwerkt.

Reden opzegging: Om financiële reden, te duur

De einddatum van het abonnement is ingesteld op 31-01-2014. Tot en met deze tijd kunt u sporten bij het sportcentrum.

Uw centrum zal automatisch op de hoogte worden gesteld van de uitschrijving.

Het Nationaal Gezondheidsplan hoopt dat u het sporten als positief hebt ervaren.

Met vriendelijke groet,

Team Nationaal Gezondheidsplan

ye
door yek - Jan 7, 2014 om 20:54
13 Antwoorden / 4 Vragen

Correctie: Ik bedoelde hopelijk gaat het goed aflopen.....

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2014 om 21:05
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Als alles zo ingewikkeld gaat en dat er niet gelezen wordt, hoe ingewikkeld zal dan het "sporten" wel niet zijn? Of heet dit hersengymnastiek?

we
door webcareteamcz - Jan 8, 2014 om 14:37
25 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Yek,

Zoals afgesproken heb ik je zojuist een e-mail gestuurd.

Heb je na het lezen van de e-mail nog vragen? Neem dan contact op met de helpdesk van IntenZ. Je kunt hen bereiken op telefoonnummer 020- 426 12 34 of via info@intenz.nl

Met vriendelijke groeten,

Melanie
medewerker Webcareteam
CZ