jo
door joery420 Oct 7, 2014 om 14:43
Voeding & gezondheid

Basic-Fit Steelt geld en weigert service

Basic-Fit Steelt bewust geld!

Hoi, Ik wil iedereen WAARSCHUWEN voordat ze lid worden van Basic Fit! DOE HET NIET! Het zijn een stel grote administratieve criminelen! Zo hebben ze 14 maanden lang 28.30€ (niet 16.95) van mijn rekening geplunderd zonder dat ik me OOIT heb aangemeld bij dit lugubere bedrijf!

Na verschillende keren hier over geklaagd te hebben en van kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik het zat! Ik ben nu al MAANDEN bezig mijn geld terug te krijgen.

Ze zeggen dat ik hiervoor lid was van Healthcity sint oedenrode en dat ze die inclusief al hun abonnementen hebben overgekocht. Ik had daar een 6 maanden contract van 17-01-2012 EINDIGEND op 17-07-2012.

Ik heb mondelijk akkoord van healthcity dat mijn abonnement NIET stilzwijgend werd verlengd. Vervolgens heb ik na 5 maanden sporten bij de balie aangegeven dat ik mijn abbo wil stop zeggen. Ik heb mijn pasje meteen ingeleverd (ondanks dat ik nog voor 1 maand moest betalen). Ik wilde er niet meer komen, en nadat ik zag dat healtcity ook geen geld meer van mn rekening afhaalde wist ik dat het goed was.

Paar maanden geleden kom ik erachter dat er geld van mijn rekening naar basic fit is gestuurd.

Ik heb nooit een akkoord gegeven aan Basic fit, ik ben nooit lid geworden van Basic Fit, en ik had geen lopen rechtsgeldig contract tijdens overnamen van Healthcity door Basic Fit.

Nu moet ik aan Basic fit BEWIJZEN dat ik me 2 jaar geleden heb afgemeld bij een sportschool die niet meer bestaat ?? En anders kan ik fluiten naar mn geld (is letterlijk wat de zeer slecht Nederlands sprekende vrouw aan de telefoon zei).

ze claimen dat mijn contract alle tijd heeft doorgelopen, en dat mijn contract door healthcity stilzweigend is verlengd.. en dat ik daar gewoon voor door betaald heb. Als ik in mijn transactie geschiedenis kijk, zie ik inderdaad ineens weer een Healthcity afschrijving tussen staan. Bijna een jaar nadat ik me afgemeld heb, en een jaar na de laatste keer dat ik betaald heb. Is er weer een maand bedrag van mijn rekening afgehaald. HEEL TOEVALIG DE MAAND ERNA BEGINT BASIC FIT MET INCASEREN!!!
Gewenste Oplossing:

Ik wil het bedrag dat van mijn rekening af gegaan is 14 x 28,30 compleet terug ontvangen.

867 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 7, 2014 om 14:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt dan wel neerzetten gewenste oplossing, maar wij kunnen daar niets mee.

U moet bij uw bank een MOI procedure starten en dan worden in ieder geval 13 maanden van Basic Fit teruggehaald.

Gratis advies: kijk zeker eens per maand uw bankrekening na op betalingen, dan was deze onzin u niet overkomen.

alfatrion
door alfatrion - Oct 8, 2014 om 11:34
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Als u hiermee naar de rechter zou gaan dan gaat Basic Fit betwisten dat de overeenkomst is opgezegd. U moet dat dan inderdaad kunnen bewijzen.