an
door anita383 Jun 29, 2015 om 19:56
Elektronica & tv

Bcc slechte service

ik heb in maart 2015 een bosch tassimo gekocht die sinds vandaag is stuk gegaan bij bosch gekeken en daar stond dit

Is uw Bosch TASSIMO defect?

Vervelend! Uw Tassimo wordt, bij een defect binnen de algemene garantietermijn van 2 jaar omgeruild. Ga hiervoor naar de dealer waar u het apparaat heeft gekocht. Uiteraard geldt deze garantie alleen wanneer het apparaat gebruikt is volgens de aanwijzingen in de handleiding.

Heeft u uw Tassimo bij Albert Heijn aangeschaft?
Neem dan contact op met de Tassimo Careline. Hier zult u te horen krijgen waar u uw apparaat (gratis) heen dient te sturen en hoe u uw nieuwe Tassimo zult ontvangen.

Tassimo Careline: 0900-4902902(10 cent p/m)

dus naar bcc maar helaas ze zeggen dat ze van bosch moeten op sturen en dat kan maar liesft 6 weken duren ik had het van bosch tassimo uitgeprint en mee genomen maar het bleef nee thuis gekomen heb ik bosch gebeld en die zij ga maar naar bcc ze moeten het apparaat omruilen maar ook dat hielp niet op advies tassimo careline proberen te bellen maar na 20 pogingen a 10 cent per minuut gestopt niet te bereiken toen bcc Customer Service geprobeerd maar na vele pogingen niet te bereiken ik heb de moet opgegeven en wacht van ellende maar 6 weken want de service is nul ,nul bij bcc mij zie je daar niet meer

669 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 29, 2015 om 20:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo anita383,

Je moet inderdaad bij de verkoper (=BCC) zijn.
Die moeten de zaak voor je afhandelen.
Vervelend dat ze niet meteen een nieuw apparaat afgeven.
Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl

Met vr.gr.

crewmember
door crewmember - Jul 6, 2015 om 09:51
1040 Antwoorden / 0 Vragen

6 weken is redelijk normaal voor dit soort dingen.
En BCC moet het inderdaad oplossen Niet Bosch.

Kunt u trouwens proberen interpunctie te gebruiken? Dat leest wat makkelijker.