Bcc slechte service
ik heb in maart 2015 een bosch tassimo gekocht die sinds vandaag is stuk gegaan bij bosch gekeken en daar stond dit
Is uw Bosch TASSIMO defect?
Vervelend! Uw Tassimo wordt, bij een defect binnen de algemene garantietermijn van 2 jaar omgeruild. Ga hiervoor naar de dealer waar u het apparaat heeft gekocht. Uiteraard geldt deze garantie alleen wanneer het apparaat gebruikt is volgens de aanwijzingen in de handleiding.
Heeft u uw Tassimo bij Albert Heijn aangeschaft?
Neem dan contact op met de Tassimo Careline. Hier zult u te horen krijgen waar u uw apparaat (gratis) heen dient te sturen en hoe u uw nieuwe Tassimo zult ontvangen.
Tassimo Careline: 0900-4902902(10 cent p/m)
dus naar bcc maar helaas ze zeggen dat ze van bosch moeten op sturen en dat kan maar liesft 6 weken duren ik had het van bosch tassimo uitgeprint en mee genomen maar het bleef nee thuis gekomen heb ik bosch gebeld en die zij ga maar naar bcc ze moeten het apparaat omruilen maar ook dat hielp niet op advies tassimo careline proberen te bellen maar na 20 pogingen a 10 cent per minuut gestopt niet te bereiken toen bcc Customer Service geprobeerd maar na vele pogingen niet te bereiken ik heb de moet opgegeven en wacht van ellende maar 6 weken want de service is nul ,nul bij bcc mij zie je daar niet meer
Hallo anita383,
Je moet inderdaad bij de verkoper (=BCC) zijn.
Die moeten de zaak voor je afhandelen.
Vervelend dat ze niet meteen een nieuw apparaat afgeven.
Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl
Met vr.gr.
6 weken is redelijk normaal voor dit soort dingen.
En BCC moet het inderdaad oplossen Niet Bosch.
Kunt u trouwens proberen interpunctie te gebruiken? Dat leest wat makkelijker.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer