an
door anita383 Jun 29, 2015 om 19:56
Elektronica & tv

Bcc slechte service

ik heb in maart 2015 een bosch tassimo gekocht die sinds vandaag is stuk gegaan bij bosch gekeken en daar stond dit

Is uw Bosch TASSIMO defect?


Vervelend! Uw Tassimo wordt, bij een defect binnen de algemene garantietermijn van 2 jaar omgeruild. Ga hiervoor naar de dealer waar u het apparaat heeft gekocht. Uiteraard geldt deze garantie alleen wanneer het apparaat gebruikt is volgens de aanwijzingen in de handleiding.


Heeft u uw Tassimo bij Albert Heijn aangeschaft?
Neem dan contact op met de Tassimo Careline. Hier zult u te horen krijgen waar u uw apparaat (gratis) heen dient te sturen en hoe u uw nieuwe Tassimo zult ontvangen.


Tassimo Careline: 0900-4902902(10 cent p/m)

dus naar bcc maar helaas ze zeggen dat ze van bosch moeten op sturen en dat kan maar liesft 6 weken duren ik had het van bosch tassimo uitgeprint en mee genomen maar het bleef nee thuis gekomen heb ik bosch gebeld en die zij ga maar naar bcc ze moeten het apparaat omruilen maar ook dat hielp niet op advies tassimo careline proberen te bellen maar na 20 pogingen a 10 cent per minuut gestopt niet te bereiken toen bcc Customer Service geprobeerd maar na vele pogingen niet te bereiken ik heb de moet opgegeven en wacht van ellende maar 6 weken want de service is nul ,nul bij bcc mij zie je daar niet meer

669 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jun 29, 2015 om 20:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo anita383,

Je moet inderdaad bij de verkoper (=BCC) zijn.
Die moeten de zaak voor je afhandelen.
Vervelend dat ze niet meteen een nieuw apparaat afgeven.
Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl

Met vr.gr.

crewmember
door crewmember - Jul 6, 2015 om 09:51
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

6 weken is redelijk normaal voor dit soort dingen.
En BCC moet het inderdaad oplossen Niet Bosch.

Kunt u trouwens proberen interpunctie te gebruiken? Dat leest wat makkelijker.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer