co
door coby123 Apr 5, 2013 om 11:00
Vrije tijd & tuin

BDR containerreiniging / Cleanprofs?

Hebben er meer mensen een verkoper aan de deur gehad van Cleanprofs containerreiniging? Erg agressieve verkoop en ik kom er net achter dat dit bedrijf gelinkt is aan BDR containerreiniging. Zou BDR nu gewoon weer onder een nieuwe naam gaan uitbreiden.... boefjes!

22916 59 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 5, 2013 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat is heel handig om een andere naam te kiezen ,maar dan de zelfde methode gebruiken is niet zo handig.Dus niet op in gaan.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2013 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

'Cleanprofs.nl' heeft zich in ieder geval wel erg veel ingedekt, door alle gegevens via, via te laten lopen. En dat moet iedereen al achterdochtig maken.

Maar buiten dat:
Zowel '' als '' (uit Oud-Beijerland) hebben exact dezelfde FAQ / veel gestelde vragen.

Wel een beetje TE toevallig allemaal.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2013 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels weet ik dat Cleanprofs een onderdeel van MIEC Marketing is. Miec is het wervingsburo voor nieuwe klanten van BDR. Schijnt ook in bestuur BDR te zitten? Omdat BDR behoorlijk door het slijk is gehaald, vermoed ik dat ze op deze manier nieuwe klanten proberen te scoren. Gewoon onder een andere naam dus. Benaderen van klanten gaat overigens zeer agressief.....

ve
door verwijderd - Apr 5, 2013 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

coby123 schreef op vrijdag 5 apr 2013, 13:20: Benaderen van klanten gaat overigens zeer agressief.....

Heb je het over een persoonlijke ervaring? En indien ja, hoe is dit gegaan?

ve
door verwijderd - Apr 20, 2013 om 01:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Coby,

Ik vind het allemaal een beetje ver gezocht ik woon zelf in Amsterdam en ben helaas ook klant geweest bij BDR, maar ik ben ongeveer 2 maanden geleden benaderd door mensen van Cleanprofs het wat een hele nette jongeman die mij alles netjes uitlegde...

Tot mij verbazing waren de prijzen inderdaad wel het zelfde als die van BDR maar dat zegt niks natuurlijk, prijzen van C1000 en AH kunnen ook het zelfde zijn maar is toch een andere supermarkt.
Daarnaast heb ik mezelf aangemeld om alleen mijn restcontainer te laten schoonmaken en tot op heden word dat netjes keurig gedaan, iets wat ik absoluut NIET van BDR kan zeggen...

Maar goed al zouden ze wel een nieuwe doorstart hebben gemaakt mijn container word nu netjes schoongemaakt en heb er verder niet over te klagen, ik moet wel even zeggen dat je er wel heel veel moeite voor doet om cleanprofs in slecht dag licht te zetten. Want ik zag dat je ook een topic had geopend op radar en je weet het niet eens zeker daarnaast heb je er nog nooit gebruik van gemaakt maar goed.

Even eens wens ik je veel succes

ve
door verwijderd - Apr 20, 2013 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@david020

Coby doet dan misschien wel veel moeite, maar wat dacht u van uzelf?

U hier registreren om iets gunstigs te zeggen over een containerreinigingsbedrijf? BDR is/was een rampbedrijf en als ze nu een ander naampje gebruiken om weer klanten te krijgen, zal het niet lang duren of ook die naam is weer besmet.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2013 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

CleanProfs B.V.
Hoofdvestiging

Bestaande handelsnamen

CleanProfs B.V.

Rechtspersoon:

CleanProfs B.V.

KVK 57693536
Vestigingsnr. 000027109089
Cypresbaan 12
2908LT Capelle aan den IJssel

57693536 0000 000027109089 CleanProfs BV. CleanProfs BV. Overige reiniging. CleanProfs BV. CleanProfs BV. ...

Het is een BV met gewone structuur.

Voor wat betreft de gelijkenis qua FAQ?! Ze kunnen het ook 'proletarisch' gejat hebben?

Het is wel een goede zet om dan een vervolg ergens elders voort te zetten en niet in het 'beschadigde imago Oud-Beijerland'! Dus niet onder hetzelfde dak.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2013 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Ja dat klopt simpelweg omdat ik het las en ik er graag een reactie op wou geven. Ik ben het met IEDEREEN eens die beweerd dat BDR een slecht bedrijf is die de boel in de zeik neemt, geen twijfel over mogelijk.

Maar om nou te zeggen dat Cleanprofs en BDR 1 en het zelfde bedrijf is lijkt me een beetje ver gezocht simpel weg, omdat BDR nog steeds actief is met schoonmaken en Cleanprofs ook.

Als het zo zou zijn wat Coby beweerd dan zou BDR toch gestopt zijn lijkt mij, daarnaast zou Cleanprofs die klanten over nemen en voor zover IK weet is dat niet het geval.

Maar goed ik kan het ook mis hebben

ve
door verwijderd - Jul 12, 2013 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben inderdaad een verkoper aan de deur gehad. Mijn man vond het wel handig om hier gebruik van te maken. Intussen is het geld van onze rekening gehaald. We hebben ook keurig stickers opgestuurd gekregen alleen hebben ze nog steeds niet gereinigd. dit zouden ze inmiddels al twee maanden gedaan moeten hebben. Mijn man heeft Cleanprofs gebeld maar daar werd gezegd dat we op de kalender moeten kijken op de site. Die kalender kan ik dis niet vinden.
Heeft iemand ook de ervaring??

ve
door verwijderd - Jul 13, 2013 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zullen wel dezelfde streken hebben als hun voorgangers. En als het al meer dan 56 dagen geleden is dat het geld van uw rekening is gehaald, kunt u het ook niet meer storneren.

Boevenbende.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2013 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pfff zojuist contact gehad met CleanProfs. Wat een gedoe om hen te pakken te krijgen zeg.. Heb uiteindelijk via de KvK het telefoonnummer van Ajad bv opgevraagd (enig aandeelhouder) en die verbond me meteen door. Maar vervolgens krijg je een zeer onvriendelijke dame aan de lijn, behandelen je echt als een klein kind.
Container wordt standaard niet schoongemaakt. Als deze over 2weken wederom niet schoon is gaan we maar meteen weer opzeggen.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2013 om 12:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je snapt die bedrijven niet. Mensen willen klant worden en dan maken ze er een zootje van, terwijl ze een prima klantenkring hadden kunnen opbouwen en dan goed zouden kunnen draaien. Alleen met schofterigheid krijgen ze dingen voor elkaar.
Ondernemers van niets.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2013 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

KvK-gegevens:

CleanProfs B.V.(Hoofdvestiging)

KVK 57693536 Vestigingsnr. 000027109089
Cypresbaan 12
2908LT Capelle aan den IJssel

valt onder:

Premium Solutions B.V.(Hoofdvestiging)

KVK 27371834 Vestigingsnr. 000018462138
Veraartlaan 8
2288GM Rijswijk

27371834 0000 000018462138 Premium Solutions BV. Premium Solutions BV, MiecBag, MIEC Wallet, Yourkid, Cleanprofs, Heatprofs. ...

ve
door verwijderd - Jul 16, 2013 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

*wie kan er een hard verband leggen tussen

BDR Containerreiniging (voorheen gevestigd in Oud-Beijerland)

en

CleanProfs B.V.

???

ve
door verwijderd - Aug 16, 2013 om 18:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga NIET in zee met CLEANPROFS!
lees de reacties, en kijk op hun site, ik noem een paar punten:

het filmpje dat de reinigingsweize van Cleanprofs laat zien is absoluut niet hun wagen, maar van een bedrijf dat een demo geeft van een door hun ontwikkelde nieuwe wagen, Cleanprofs heeft nieteens een wagenpark!

de FAQ van de site is identiek (hetzelfde) als BDR.NU.

ik heb met verschillende mensen van de BDR gesproken, en die zeggen ALLEMAAL dat de BDR CLEANPROFS is!

de Cleanprofs hebben colporteurs met allemaal leuke praatjes, zoals dat je een abonnement kunt afsluiten voor 24x, maar dat kun je nooit halen!
dan moeten ze sowieso elke week komen, maar denk eens aan de winter?
als het vriest kunnen ze niet rijden met hun KOUD water karretjes, en inhalen van die gemiste route gaat niet, want het vriest meestal 2 MAANDEN, dus leg mij maar uit hoe ze dat willen doen.

de prijs is inderdaad goedkopen dan bijv. VCCS OF FRIXX, maar de prijs is de kwaliteit!
neem je een goedkoop abonnement, dan zie je dat echt wel aan de binnenkant van je bak, die is echt niet schoon!
neem je een iets duurder (vaak maar 1€ duurder. JA, ÉÉN EURO) dan heb je veel beteren kwaliteit.
ik heb ook al gemerkt dat de colporteurs je hoe dan ook over willen halen, en dat dat erg ver kan gaan....

wees slim, lees de onderstaande (of bovenstaande) reacties, en denk goed na, het is voor misschien een paar € beter!

BDR = CLEANPROFS

ve
door verwijderd - Aug 18, 2013 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op 1 augustus is ook bij mij een verkoper aan de deur geweest van Cleanprofs. Ik heb een contract afgesloten bij hun, het leek me wel handig. de persoon aan de telefoon deed een beetje moeilijk, toen ik niet akkoord ging met de voorwaarden, en klonk vermoeid. Ik had beter moeten weten, mijn gevoel zei mij iets.
Vandaag las ik op teletekst van TV West, dat er oplichters actief zijn onder de naam Cleanprofs in Hillegom. De politie adviseert om geen contract af te sluiten. Ik schrok toch wel enigzins en heb contact opgenomen met de politie. Daar vertelden ze mij, dat zoals hun zeggen je iedere maand op kan zeggen, dit niet het geval is. In de voorwaarden staat dat je een contract aangaat voor een jaar en het stil zwijgend verlengt wordt. Jullie raden het al, ik zeg direct op.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2013 om 02:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

i1170 schreef op zondag 18 aug 2013, 20:03: Op 1 augustus is ook bij mij een verkoper aan de deur geweest van Cleanprofs. Ik heb een contract afgesloten bij hun, het leek me wel handig. de persoon aan de telefoon deed een beetje moeilijk, toen ik niet akkoord ging met de voorwaarden, en klonk vermoeid. Ik had beter moeten weten, mijn gevoel zei mij iets.
Vandaag las ik op teletekst van TV West, dat er oplichters actief zijn onder de naam Cleanprofs in Hillegom. De politie adviseert om geen contract af te sluiten. Ik schrok toch wel enigzins en heb contact opgenomen met de politie. Daar vertelden ze mij, dat zoals hun zeggen je iedere maand op kan zeggen, dit niet het geval is. In de voorwaarden staat dat je een contract aangaat voor een jaar en het stil zwijgend verlengt wordt. Jullie raden het al, ik zeg direct op.

Weer een gevalletje van naïviteit geweest.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2013 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Mensen,

Dat klopt. Miec Marketing, met Iraanse eigenaar, is de nieuwe eigenaar van BDR (Cleanprofs). En het klopt inderdaad, vroeger verkochten zij via miec marketing contracten voor BDR. Als een super oplichter heeft hij heel wat geld bij elkaar geharkt en heeft BDR overgenomen. Omdat ze zagen dat de naam BDR slecht staat aangeschreven bij de public, hebben ze de naam veranderd naar Cleanprofs. En dat is ook het enige wat is veranderd, ze blijven mensen bedriegen met allerlei leugens. Het verbaast me wel dat de gemeentes niets hier aan doen! Terwijl ze weten waar deze man mee bezig is! Dus mensen opgepast! Ik heb mijn lesje wel geleerd.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2013 om 01:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

douglas123321 schreef op zondag 1 sep 2013, 23:45: Beste Mensen,

Dat klopt. Miec Marketing, met Iraanse eigenaar, is de nieuwe eigenaar van BDR (Cleanprofs). En het klopt inderdaad, vroeger verkochten zij via miec marketing contracten voor BDR. Als een super oplichter heeft hij heel wat geld bij elkaar geharkt en heeft BDR overgenomen. Omdat ze zagen dat de naam BDR slecht staat aangeschreven bij de public, hebben ze de naam veranderd naar Cleanprofs. En dat is ook het enige wat is veranderd, ze blijven mensen bedriegen met allerlei leugens. Het verbaast me wel dat de gemeentes niets hier aan doen! Terwijl ze weten waar deze man mee bezig is! Dus mensen opgepast! Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Scherp gerechercheerd!

ve
door verwijderd - Oct 24, 2013 om 00:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zijn er zeer veel en de Iraanse eigenaar van Miec BV heft nu Cleanprofs waar zij op de zelfde tone mee verder vaaren. Zij klagen over elk negatief bericht over hen op forums, wat gewoon onthult hoe bezogd zij worden over de acties van enige dappere leden van onze gemeenschap.

Wat werknemers van DBR te doen kregen:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb gelopen voor bdr en cleanprofs dacht eerst dat dit een apart bedrijf was later bleek het een onderdeel van miec te zijn sprak jongens van bdr en die maakte de bakken van cleanprofs schoon ons werd geleerd om te vertellen dat wij de bakken inspijten met een coating (een laagje aan de binnenkant) die tegen maden muggen en andere insecten dient om ze op afstand te houde dat het op een citroen basis was maar in werkelijkheid werd het alleen met water gedaan en de mense die we spraken die er ooit lid van geweest zijn hebben slechte ervaringen de vertegenwoordiger van cleanprofs is de eigenaar van miec zelf en spreekt alsof hij niks te maken heeft met de wervers en de voorwaarden die hun beloven terwijl de beste man zelf ze de kneepjes van het misleiden oplichten leerd er word gezegt ook dat cleanprofs met de gemeente samen werkt om zo de mense een vertrouwd en goed gevoel te geven

Ref: antimiec groep
-----------------------------------------------------------------------------------------------

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 03:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cleanprofs heeft dezelfde eigenaar als BDR en hetzelfde management!

Ayat Holding B.V. van de Iraanse eigenaar is eigenaar van Cleanprofs en was eigenaar van BDR; is eigenaar van Miec Marketing ( Miec B.V. ), sales flex b.v., yourkid, Petshopcard, enz. zoek op internet maar.

BDR is dus nog BDR en helemaal niet failliet! Het heet gewoon Cleanprofs nu.

Bedankt voor de Antimiec groep. Ik heb veel van ze geleerd over de Miec B.V. connecties.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kanetje zie je ook overal klagen met het zelfde verhaal....

Dit is gewoon een gefrusteerde ex-medewerker van MIEC Marketing.
Zielig figuur die niet staat is om zelfs een stukje zeep te verkopen.

En post op verschillende sites allerlei zielige verhalen.(onder verschillende namen)..'
'oooeh.. ik heb hard gewerkt en het regende ..mijn rug doet pijn '

Zwak verhaal.. dreigt al maanden met een rechtzaak.
En MIEC is niet zijn eerste slachtoffer .

zie
GEMEENTE OOSTELLINGWERF ENGEMEENTE HEERENVEEN

Dat vergeet de --anti miec groep- te vertellen...

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar is het dan NIET waar dat Cleanprofs dezelfde zijn als BDR?

Ik begrijp niet dat mensen die bakken laten reinigen. Weggegooid geld.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

OOk zo'n discussie.. is Cleanprofs = BDR .. Als ik de berichten lees op Kassa.. wederom door anti-miecgroep-fan opgestart.. .
Volgens de Kvk - curator etc.. iets beter googlen dan kan je het volgende vinden

Cleanprofs is GEEN BDR Containerreiniging.

Cleanprofs heeft de wasverplichtingen & personeel van BDR overgenomen .
En BDR containerreinging bestaat niet meer sinds 28-1-2014 (failliet)

Het lijkt mij geen kleine club Cleanprofs,

http://www.perssupport.nl/apssite/persberichten/full/2014/01/31/Cleanprofs+na+overname+BDR+grootste+in+schoonmaak+afvalcontainerss/

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

'Nutsabout' registreert zich vandaag op deze site (en op Fok en....) om alléén het bovenstaande mede te delen.

En uiteraard gaat 'Nutsabout' nu verklaren helemaal niets met dat malafide clubje te maken te hebben. Daar is het nu dus wachten op.......

En daarna lees je niets meer van hem/haar.

Oh ja, 'Nutsabout'..... nog even dit: hier op de Kassa-site geloven wij allemal nog in sprookjes.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 17:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hutch Simpel . niet alléén voor mededeling...
Inderdaad ik heb niks te maken. met dat 'anti miec marketing clubje'

Deze casus is waardevol voor mijn studie.

Op dit forum kassa.vara staan veel eenzijdige verhalen over BDR.
En inderdaad het is een warrig verhaal dat 20 jaar heeft geduurd.
Meerdere faillisementen door de jaren heen.

Wie verteld er sprookjes?
Het sprookje van BDR is inderdaad afgelopen.

Het sprookje is nog niet afgelopen van kanetje of onder welke naam deze ook schuilt op Kassa, Radar, Rateyourcompany, Klachtenkompas, Klacht.nl, fok.nl of op welke site dan ook.

De persoon in kwestie, beschreven in de uitspraak

http://www.uitspraken.nl/uitspraak/rechtbank-noord-nederland/civiel-recht/civiel-recht-overig/eerste-aanleg-enkelvoudig/ecli-nl-rbnne-2013-6333

Heeft wel een rekening van + € 50.000,--

Helaas fora zijn eenzijdig. En is een plek voor discussie.
En de trouwe kassa Hutch met 5620 antwoorden en 404 (+1) reacties kan ik niet overtroeven.

In afwachting van jouw volgend sprookje.

Recht kan ook Krom zijn
NutsAbout

ve
door verwijderd - Feb 15, 2014 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is niet de afdeling discussie, maar vraag en antwoord.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2014 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om de vraag te beantwoorden:

JA BDR is Cleanprofs.
Waarom:

Omdat BDR en Cleanprofs dezelfde eigenaar hebben: Ayat Holding B.V. van
de eigenaar van BDR, Miec Marketing (colporteurs voor het product) en Cleanprofs.

Simpel: BDR failliet en Cleanprofs neemt over als of er niets is gebeurt, zelfde management en zelfde methodes: dus zelfde bedrijf met een nieuwe naam, zoals de Antimiec Groep het zo mooi uitlegt. Als men KVK uittreksels aanvraagt ziet men alles over de bedrijven van M....ed, de eigenaar van Ayat Holding B.V.

Zoek maar op internet en lees alles. Cleanprofs B.V. is gewoon BDR Exploitatie dat net failliet is verklaard.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2014 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

De verhalen zijn niet 20 jaar oud. Miec B.V. is maar 10 jaar oud.
BDR Exploitatie B.V. : opgericht op 22-05-2008 en in Januari 2014 (Failliet)

Een uitstreksel ( Info van: functionarissen, activiteiten, personeel, rechtsvorm en adresgegevens. ) bij de kamer van koophandel kosts €2.60
en toont aan wie de aandeelhouders zijn: deze zijn namelijk de eigenaren van de bedrijven. http://www.kvk.nl

ve
door verwijderd - Feb 18, 2014 om 19:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maakt verder niet uit. Men moet met geen van beide bedrijven zaken doen volgens mij.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kanetje geeft te weinig geld uit aan de KvK.
BDR bestond 20 jaar in januari 2014. iets verder graven.
Eind februari failliet. BDR bestaat niet meer!

Als je toch geld wilt uitgeven. check sovabilteit van de MIEC organisatie.
(Dun & Bradstreet) Hier gaan geen alarmbellen rinkelen. Staat in de top 20van de snelst betalende bedrijven. Met +450 mensen op de loonlijst..

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

'Nutsabout' is verdacht veel (alléén!) gefocust op het verdedigen van die malafide 'bedrijfjes'.

Valt gelukkig helemaal niet op........
Uiteraard (...) heeft hij/zij totaal niets met die ***'bedrijfjes' te maken.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig dat er nog iemand dat "betrouwbare" bedrijf verdedigt.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog meer antwoorden behorende bij BDR Containerreiniging.
Geeft een beeld van meerdere -klagers- op dit forum.
Hun intensies-

Beste @kanetje nodig jij iedereen uit voor de zitting in Leeuwarden?
De 'Arbeidszaak' .
Kan dhr. B zijn verzuim in verzet herstellen?
(zaaknr. 2323548-CV EXPL 13-6747 KG)
Meer weten Bel de rechtbank leeuwarden.

Mogelijk dat zijn advocaat bij GVK Adure Advocaten in Drachten, vooraf toelichting wil geven op dit forum. Over de activiteiten van haar client tegen MIEC, SalesFlex, BDR Containerreining etc etc tec..

Dhr. B. heeft ondertussen zijn linkedin pagina gesloten
"Werven van Beleggers in Mijn Nieuw Bedrijf
Groningen Area, Netherlands Vastgoed "
nl.linkedin.com/in/woningbouwer
maar zijn site http://www. kinderbeschermingsbeleid.nl bestaat nog.

Mogelijk dat @kanetje (anti-miec-groep) het bedrijf en zijn werknemers blijft lastigvallen om hiermee 'snel geld te verdienen' .

Onrechtmatige publicaties op website, youtube en discussiefora
door voormalig werknemer van MIEC Marketing / SAlesFlex
.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=ECLI:NL:RBNNE:2013:6333

6.2. gebiedt Cliff om binnen een week na betekening van dit vonnis de berichtgevingen en/of publicaties omtrent SalesFlex, haar personeel, haar opdrachtgevers, haar klanten, haar werkwijze en dergelijke op de website van Vara Kassa, Tros Radar en youtube te verwijderen op straffe van een direct opeisbare dwangsom er hoogte van € 500,- per dag, met een maximum van € 10.000,-;

6.3. gebiedt Cliff binnen een week na betekening van dit vonnis andere berichtgevingen en/of publicaties omtrent SalesFlex, haar personeel, haar opdrachtgevers, haar klanten, haar werkwijze en dergelijke waarvan hij weet heeft, waaraan hij direct of indirect mee heeft gewerkt, te verwijderen, op straffe van een direct opeisbare dwangsom ter hoogte van € 500,- per dag, met een maximum van € 10.000,-;

6.4. gebiedt Cliff om zich te onthouden van ieder vorm - direct en/of indirect - van publicatie en/of berichtgeving en/of uiting omtrent SalesFlex haar, haar personeel, haar opdrachtgevers, haar klanten, haar werkwijze en dergelijke op straffe van een, na betekening van dit vonnis, opeisbare dwangsom ter hoogte van € 500,- per dag, met een maximum van € 10.000,-;

etc etc.

studeren is leuk.. tijger1 en Hutch bestuderen is interessant Miscchien behoren zij ook bij ANTI-Miec-groepje. Zoals kanetje, coby123, willemvn, douglas123321.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, u hebt ons door. We zijn allemaal directeur van de anti-Miec groep.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen telkens weer beschuldigen Antimiec te zijn is belachelijk. De mensen bij Antimiec hebben ons een groot inzicht gegeven in de zaken van Mohamed, eigenaar van Miec B.V., Miec Marketing, Cleanprofs, Pethopcard, BDR Containerreiniging enz, Miec wallet, Miec Bag enz. Ik hoop dat iedereen ze helpt ons op de hoogte te houden. Zoek en lees alles over Cleanprofs. Ze hebben al vele klachten.

Containerclachten van dit bedrijf leest men overal: dus mensen zijn niet aan het liegen.

Eigenaar van Ayat Holding B.V:
Mohamed...
( Enige aandeelhouder in Ayat Holding )

Een holding dient als veiligstelling: als een van de bedrijven failliet gaat dan blijven de directeuren onder de Holding en kan het management het failliet bedrijf gewoon onder een andere naam onderbrengen: en dus is de naam failliet en niet het bedrijf, want het gaat gewoon onder een andere naam door.

?
Eigenaar van beide bedrijven en vele anderen is Ayat Holding B.V.:
En dus is Mohamed de eigenaar, omdat aandeelhouders eigenaars zijn van bedrijven
( niet de directeuren, zoals veel mensen denken ).

?
Bedrijven van Ayat Holding / M.H. Ayatollahy:
Cleanprofs B.V., Miec B.V., Smarlet B.V., Miec Marketing, BDR Containerreiniging (failliet),
Petshopcard, Huisdierenpas, Heatprofs, C&W Partners, Premiumsolutions: Miec Wallet, Miec Bag,
Your Kid, Sales Flex B.V., enz. Op KVK kan men een uittreksel aanvragen om te zien wie de eigenaar van een bedrijf is, voor €2,65. Vind u een nieuw M.H. Ayatollahy bedrijf, stuur het dan aan ons door: Antimiec!

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

nutsabout schreef op zaterdag 22 feb 2014, 12:28: Nog meer antwoorden behorende bij BDR Containerreiniging.
Geeft een beeld van meerdere -klagers- op dit forum.
Hun intensies-

Ik heb niets met deze zitting te maken. En ik ben geen lid van Antimiec!
Iedereen beschuldigen van Antimiec te zijn is idioot. Miec Marketing en Cleanprofs zijn waarschijnlijk de meest onpopulaire bedrijven in Nederland, naar wat ik lees. De geemten waarschuwen voor Cleanprofs!

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Kranten en Gemeente:
Helaas komt het voor dat inwoners benaderd worden door malafide instanties of bedrijven die diensten aanbieden onder het mom van samenwerking met de gemeente. Onlangs gebeurde dat nog door ‘Cleanprofs‘ een bedrijf dat aanbiedt om de containers te reinigen. De gemeente werkt niet met dit bedrijf samen.

Wordt u benaderd door bedrijven of instanties die claimen samen te werken met de gemeente en vertrouwt u het niet? Neem dan even contact op met de gemeente om dit te checken.

http://www.harderwiek.nl/update-rectificatie-bericht-cleanprofs/

http://www.katwijk.nl/nc/nieuws/bericht/rectificatie-verkopers-reiniging-containerbakken

Ik hoop dat de mensen er niet in trappen in Harderwijk op 18 Maart 2014, wanneer Cleanprofs voor klanten gaat vissen! Antimiec waarschuwd ons en de kranten waarschuwen ons.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2014 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Echt, als het zo heet:" lastig vallen", dan doen vele mensen en bedrijven ijverig mee!

De mensen van Mohamed's Miec Marketing werden weer lastig gevallen door een ondernemer! Lees hieronder:

IN MAAM DES KONINGS

VONNIS
_________________________________________________________________________________________________________

RECHTBANK TE ROTTERDAM

Team handel

zaaknummer / rolnummer: C/10/428262/KGZA 13-1267

Vonnis in kortgeding van 5 december 2013

In de zaak van

1. de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
ARGROS MILIEUBEHEER NEDERLAND B.V.,
gevestigd te Roosendaal,
2. de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
CONTAINER CLEANING NEDERLAND B.V.,
gevestigd te Roosendaal,
3. Wouter HILLENBRINK
wonende te Oud Gastel, gemeente Halderberge,

eisers,

advocaat mr. H. Weimans,

tegen

1. de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
BDR EXPLOITATIE B.V.,
gevestigd te Oud-Beijerland,

2. de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
SOLVERE B.V.,
gevestigd te Oud-Beijerland,

3. de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
BDR WAGENPARK B.V.,
gevestigd te Zaanstad,

4. Mohamed Hassan AYATOLLAHY,
wonende te Den Haag,

gedaagden,
advocaat: mrs. J.M. de Heer en R.J.R.M. de Bok

Eisers zullen hierna CCN genoemd worden. Gedaagden zullen hierna BDR genoemd worden.

1. De procedure

1.1. Het verloop van de procedure blijkt uit:
- de dagvaarding d.d. 15 november met producties
- de ter zitting gemoemde akte vermeerdering van eis
- de brief d.d. 22 november 2013 van CNN met productie
- de het faxbericht d.d. 25 november 2013 van CNN met productie
- de brief d.d. 25 november 2013 van BDR met producties
- de mondelinge behandeling d.d. 26 november 2013

________________________________________________________________________________________________________________________________________

C/10/438262/KGZA 13-1267
5 december 2013

PAGINA 2

C/10/438262/KGZA 13-1267
5 december 2013

________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.8. BDR zal als de in het ongelijk gestelde partij worden veroordeeld in de proceskosten van CCN,
begroot op €111,34 aan explootkosten , €589,00 aan vestrecht en €816,00 aan salaris advocaat.

5. De beslissing

De voorzieningenrechter

5.1. wijst af de vordering jegens gedaagde sub4;

5.2 veroordeelt BDR om binnen 7 dagen na betekening van dit vonnis aan mr. Weimans
te doen toekomen een kope van alle na 20 juni 2013 van personen of instellingen uit genoemde provincies.
Zeeland en Noord-Holland (Noord) verzonden facturen ter zake
containereinigingsactiviteiten en een kopie van een dagafschrift van betalingen ter zake
containereinigingsactiviteiten ontvangen 20 juni 2013 van personen of instellingen uit
genoemde provincies;

5.3. verbiedt BDR om vanaf 2 dagen na betekening van dit vonnis een factuur te sturen
ter zake containereinigingsactiviteiten of daarmee samenhangende diensten of goederen
aan klanten gevestigd in de provincies Zeeland en Noord-Holland (Noord);

5.4. verbied gedaagde sub I om het vonnis van 15 oktober ten uitvoer te leggen
voor zover CNN daarin is veroordeeld tot betaling aan BDR van een bedrag van
€125.000,00, zolang BDR geen volledige opgave heeft gedaan van de onder 5.2. bedoelde
ontvangen betalingen.

5.5. veroordeelt BDR om binnen 5 dagen na betekening van dit vonnis aan BDR over te
dragen de originele machtigingskaarten/kaarten van klanten in de provincie Zeeland en
Noord-Holland (Noord) voorzien van een hantekening van de klant waaruit kan worden
afgeleid dat de klant toestemming heeft verleend voor automatische incasso van de
abonnementsgelden voor containerreiniging van de door de klant aangegeven rekening.

5.6. bepaalt dar BDR een dwangsom verbeurt van €100,00 per verbod/veroordeling per dag
dat zij niet aan de hiervoor onder 5.2 tot en met 5.5 genoemde verboden/veroordelingen
voldoet, met een maximum van €100.000,00;

5.7. veroordeelt BDR in de proceskosten aan de zijde van CCN, tot op heden begroot
op €1.516,34;

5.8. verklaar dit vonnis uitvoerbaar bij voorraad;

5.9. wijst af het meer of anders gevorderde.

Dit vonnis is gewezen door mr. A. Eerdhijzen en in het openbaar uitgesproken op 5 december 2013.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2014 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Grappige uitspraak.. @kanetje
Het is duidelijk dat je niks van snapt.

Ten tweede .. deze uitsprak staat niet online..
Want er staan persoonsgegevens in jouw bericht.
Deze staan alleen op de offciele stukken (bij de advocaten)
En deze worden namenelijk verwijderd oprechtspraak.nl

Dus jij beschikt over officiele stukken.
Hiermee behoor je duidelijk tot de anti-miec-groep.
En misschien is Container Cleaning Nederland wel de sponsor van de ANTI-Miec Groep?

De directeur van CCN was directeur bij BDR.tm 2012
En als je de achternaam van Wouter door de computer haalt.
en de faillisementverslagen leest over zijn activiteiten.

Het begint ongeveer in 2002
http://recht.amweb.nl/tijdschriften/2002/nr-17/faillissement-voor-3xb-groep.20501.lynkx

Waarna CCN onder BDR valt - de directeur vertrekt (mocht niet meer actief zijn va de belastingdienst ) - hierna herstart CCN ....Dit is ook een discussie waard
(is te lezen in de faillisementverslagen voor 2014)

Mogelijk dat op dit forum binnenkort gerechtelijke uitspraak staat over @kanetje

meer informatie is te vinden op http://insolventies.rechtspraak.nl/
hier is ook te lezen dat BDR Containerreining niet meer bestaat

ve
door verwijderd - Feb 24, 2014 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Nutsabout,

u heeft zich alléén aangemeld om dat 'clubje' in een goed daglicht te plaatsen, terwijl er talloze klachten zijn.

Denkt u werkelijk dat iemand u nog gelooft dat het betrouwbare 'bedrijfjes' zijn en dat u helemaal niets met dat 'clubje' te maken heeft?

Ik zou zeggen: welterusten!

ve
door verwijderd - Feb 25, 2014 om 08:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

jffr schreef op vrijdag 16 aug 2013, 18:45: ga NIET in zee met CLEANPROFS!
lees de reacties, en kijk op hun site, ik noem een paar punten:

het filmpje dat de reinigingsweize van Cleanprofs laat zien is absoluut niet hun wagen, maar van een bedrijf dat een demo geeft van een door hun ontwikkelde nieuwe wagen, Cleanprofs heeft nieteens een wagenpark!

BDR = CLEANPROFS

Absoluut correct! Maar wat is de link naar het filmpje? Ik kan het niet meer vinden. En weet je van welk bedrijf de wagens zijn??

Miec B.V. of Mohamed kan nooit de financiën hebben om zo'n wagenpark aan te schaffen, dus had ik meteen door dat het een lease of iets dergelijks was.

Ook beweerd Cleanprofs 4000 containers gratis te gaan schoonmaken, wat neer komt op een container per seconde als ze het over 12 uur met 4 wagens doen. Uh??? Is dit mogelijk????

ve
door verwijderd - Feb 26, 2014 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kanetje
BDR bestaat niet meer -
En richt je nu de peilen op Cleanprofs.
En natuurlijk MIEC Marketing .

Nu vraag ik mij af waarom?
Wat wil je bereiken op die fora ?
Wat heeft de DGA van MIEC Marketing jouw aangedaan?

ve
door verwijderd - Feb 27, 2014 om 00:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou dat niet zijn omdat het een de dezelfde figuren zijn?

ve
door verwijderd - Feb 27, 2014 om 11:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

nutsabout schreef op woensdag 26 feb 2014, 23:21: Nu vraag ik mij af waarom?

'Nu vraag ik mij af waarom' ... Nutsabout zich hier registreert en alléén reageert bij dit onderwerp.

Maar ik moet wel toegeven dat hij vaker reageert dan dat ik verwacht had.
Wat heeft Nutsabout, direct dan wel indirect, met dat clubje te maken?
Zo langzamerhand is toch wel duidelijk dat die ***'bedrijfjes', op zijn zachtst en héél netjes gezegd, niet geheel betrouwbaar waren/zijn. Daar is een heel mooi woord voor bedacht: 'malafide'.

'Nutsabout zie je ook overal klagen met het zelfde verhaal'
'Wat wil je bereiken op die fora ?'
'Nutsabout niet van de Miec-Groep ??? ik heb mijn twijfels'

;-)

ve
door verwijderd - Feb 28, 2014 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hutch je lijkt wel de moeder van @kanetje
of zijn @hutch en @kanetje de zelfde gebruikers

Wat jij beantwoord de vragen!!

ve
door verwijderd - Feb 28, 2014 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hutch jij trekt mij in twijfel........

@kanetje en @coby123 etc hebben zich alleen geregistreerd om te klagen over BDR / Cleanprofs en MIEC Marketing. Dus @hutch je meet met twee maten.
Ofwel als volgens jouw @nutsabout onbetrouwbaar is dan zijn @kanetje, @coby123 etc ook onbetrouwbaar. Geloof jij jezelf wel?

En als ik één van de mensen ben van de clubjes of bedrijfsjes.
Wat maakt het uit. . Daarvoor is dit forum.

één ding is wel duidelijk @kanetje is anti MIEC Marketing en zoekt -kortzichtig- op het internet naar informatie die zijn -geklaag- bevestigd.

Dus als @kanetje zegt Harderwijk pas op want Cleanprofs komt.
En Katwijkers zijn ook gewaarschuwd.

Zeg ik - lees verder op internet
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws/gelders-nieuws/2041265/harderwijk-rectificeert-bericht-over-klikoreiniger.htm#.UxAypeVzoqH

Harderwijk en Cleanprofs

Katwijk en Cleanprofs
http://www.katwijk.nl/nc/nieuws/bericht/rectificatie-verkopers-reiniging-containerbakken/

ve
door verwijderd - Feb 28, 2014 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

nutsabout schreef op vrijdag 28 feb 2014, 09:59: En als ik één van de mensen ben van de clubjes of bedrijfsjes. Wat maakt het uit. Daarvoor is dit forum.

@Nutsabout,

welke functie heeft u binnen dat 'bedrijfje'?

ve
door verwijderd - Feb 28, 2014 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nutsabout Antimiec:

Iedereen is kanetje en Antimiec. Maar laat het dan maar daarbij, want ik ben alleen kanetje.

Jou functie is om negatieve berichtgeving omtrent Miec en Cleanprofs aan te pakken. Dat is webcare. De gemeenten hebben een foute rectificatie gemaakt, nadat Cleanprofs hen waarschijnlijk met een rechtszaak heeft bedreigt, terwijl zij niets verkeerd hebben gezegd: zoals Leek het duidelijk maakt!

De talloze klachten spreken luider dan de rectificatie!

Geen excuses voor Cleanprofs hier.
http://www.de-midweek.nl/nieuws/17247/containerrel-in-gemeente-leek/

ve
door verwijderd - Mar 1, 2014 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als @kanetje goed is in zoeken..
Dan zie ik binnenkort mijn naam op een anti miec website staan.

Moet je wel snel zijn want dan heb ik nog mooi materiaal voor mijn eindscriptie.

@hutch ..wat is jouw functie op dit forum..

"Nutsabout'
Wat recht is kan ook krom zijn

ve
door verwijderd - Mar 1, 2014 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kanetje niet van de Anti-Miec-Groep ??? ik heb mijn twijfels.

Als eerste - je klaagt alleen over MIEC Marketing - je begint je klacht met ENECO
En als hun product niet goed is of te duur . moet je bij ENECO zijn.

Daarna - Cleanprofs en BDR .
. en daar zit je alleen maar spijkers op laag water te zoeken.

@hutch doet gewoon mee omdat hij daarvoor heeeeele veel tijd heeft.
leuke functie.. Wie betaald jouw salaris ?

ve
door verwijderd - Mar 1, 2014 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Nutsabout,

u geeft dus (of durft) geen antwoord op mijn vraag (te geven) en kletst er omheen.

Maar gezien het feit dat u het over uw 'eindscriptie' heeft, mag u eerst wel eens (opnieuw) een cursus Nederlands volgen.

Buiten dat, als u een 'eindscriptie' doet, had u de vraag over mijn 'functie' binnen dit forum (en deze site) ook wel moeten 'ontdekken'....... Begin dus maar weer opnieuw.

En.... een 'eindscriptie' dient objectief te zijn. Uw (naïeve) reacties op deze site, geven geen objectiviteit weer en doen mij meer denken aan rancune.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2014 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad iedereen draait hier om de feitelijke vraag heen.
ook @hutch..

Dit forum is geen scriptie..
En als U gaat praten over objectiviteit....op dit forum ..dan bent U echt naïef.

Maar uw mening c.q. reactie zal ik zeker meenemen in mijn scriptie

ve
door verwijderd - Mar 1, 2014 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou de originele vraag is ruimschoots beantwoord, ook al door de vraagsteller zelf.

BDR en Cleanprofs een pot nat en boef en boefjesmaat.

ve
door verwijderd - Mar 2, 2014 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

nutsabout schreef op zaterdag 1 mrt 2014, 18:02: Inderdaad iedereen draait hier om de feitelijke vraag heen. ook @hutch.. Dit forum is geen scriptie.. En als U gaat praten over objectiviteit....op dit forum ..dan bent U echt naïef. Maar uw mening c.q. reactie zal ik zeker meenemen in mijn scriptie

Ik draai niet om de feitelijke vraag heen: "Zou BDR nu gewoon weer onder een nieuwe naam gaan uitbreiden."
Antwoord (zoals al zeer duidelijk bewezen is): het is in feite hetzelfde malafide clubje.

Toch wel knap van u dat u er achter bent gekomen, dat er een verschil is tussen een 'forum' en een 'scriptie'.

V.w.b. objectiviteit: hiermee toont u wederom aan, dat u absoluut (opnieuw) een cursus Nederlandse taal moet volgen. Niet alleen m.b.t het schrijven, maar zeer zeker ook m.b.t. het lezen. Zoals u kunt lezen, slaat het woordje 'objectief' op uw 'eindscriptie'.

Gezien uw uitlatingen op deze en andere sites, zal uw (zogenaamde) 'eindscriptie' niet bepaald 'objectief' worden. Hopelijk maakt u daar ook minder taalfouten in.....

ve
door verwijderd - Mar 4, 2014 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zal beter mijn best doen om spelfouten te voorkomen.
Maar dan mag @hutch & @kanetje (anti-miec-group) ook beter op hun woorden letten.

Artikel 285b Strafrecht
1 Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.

Er is een leuk boekje over dit onderwerp
Liefdesverdriet & Stalking.
De reikwijdte van het belagingsdelict.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2014 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

nutsabout schreef op dinsdag 4 mrt 2014, 10:07: Maar dan mag @hutch & @kanetje (anti-miec-group) ook beter op hun woorden letten.

Ik ben erg onder de indruk........ Val bijna in slaap. ;-)

Neem ook gelijk in uw zogenaamde 'scriptie' mee, dat u (zelf) totaal niet juridisch onderlegd bent. U schrijft hier wat en begrijpt er zelf geen 'jota' van.

Het is ook grappig te lezen, hoe iemand die dit 'clubje' probeert te verdedigen, zich zo uitslooft met loze dreigementen.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2014 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dreigementen? Tot op heden heb ik geen woorden gebruikt die hierbij aansluiten.
De enige die dreigementen uit - is het clubje - anti miec groep--
Van mijn kant - kennis delen-

Of ik het wel of niet begrijp dat is uw eigen conclusie.
Maar 285b lid 1 Sr is helder over wat wel en wat niet is geoorloofd binnen het Nederlandse recht.

Artikel 261 en 262 Sr (smaad & laster) zijn net als 285 zgn klachtdelicten.
ofwel hiervoor moet het 'slachtoffer' aangifte doen.

Als ik de juridisch adviseur zou zijn van M I E C.
Advies: aangifte. Zeker omdat de persoonlijke namen van medewerkers worden benoemd en in verband worden gebracht met malafide en oplichting. Terwijl ook op dit forum geen bewijs is geleverd van de vermeende feiten.

art 261 Strafrecht (Smaad)
1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2 Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.

Artikel 262 ev
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/262.html

@hutch Slaap lekker en droom fijn

ve
door verwijderd - Mar 4, 2014 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit topic wordt gesloten. Teveel bijdragen gaan niet meer over het aan de orde gestelde.

De redactie