ma
door marjamilt Mar 17, 2014 om 11:59
Huishouden & energie

BED

mijn moeder van 79 jaar heeft tijdens een verkoop demonstratie een bed gekocht van Well-Fair Nunspeet. Dat bed kost met alles erbij meer dan 8000 euro. Wat is jullie ervaring met Well-Fair ???

593 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 17, 2014 om 12:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uitermate slecht.

Tik in het zoekvak Well Fair in en lees maar eens.

Was dit met een zogenaamd "reisje"?

edrick3
door edrick3 - Mar 17, 2014 om 12:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo marjamilt,

Tja, verkoopdemonstraties ....
Blijft een kwalijke zaak.
Ouderen worden daar regelmatig beduveld.
Lees ter info hier.

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Mar 17, 2014 om 12:28
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik neem aan dat uw moeder van de koop af wil. Verkoopdemonstraties vallen onder colportage. Als er ook maar een paar regels van de colportagewet niet zijn nageleefd, dan is het contract al nietig Dat wil zeggen ongeldig.

klik HIER en daar ziet u de regels.

Ook vindt u er een voorbeeldbrief die u het bedrijf kunt sturen als de regels van colportage niet zijn nageleefd.

Of misschien zit uw moeder nog binnen de 8 dagen bedenktijd.

Heeft zij een aanbetaling gedaan?

Cookies
door Cookies - Mar 17, 2014 om 12:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarschijnlijk is het hele zooitje niet meer dan 800,- euro waard. Ordinaire boevenbende.