ma
door marleen14 Jan 10, 2014 om 14:12
Huishouden & energie

Bed via Groupon bij Visco Medical gekocht, wordt niet gereageerd op klacht

Vorig jaar januari hebben wij Groupon een boxspring gekocht bij Visco Medical. In het begin sliep het bed heerlijk, maar afgelopen november is een van de bedbodems losgeraakt. We hebben een paar keer zowel per mail als telefonisch contact proberen op te nemen met Visco Medical, maar we kregen totaal geen reactie. Vervolgens Groupon ingeschakeld, deze zeggen ook contact te hebben opgenomen met Visco Medical, en deze schijnen beloofd te hebben binnen 72 uur contact met ons op te nemen maar wij hebben niks gehoord. Een paar keer met Groupon gebeld, maar ze blijven daar maar zeggen dat we af moeten wachten... Schiet allemaal dus niet op...
Wat nu te doen? We zijn bijna zover om zelf maar een ander bed te gaan kopen, want we slapen nu echt niet meer lekker.

2173 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 10, 2014 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo marleen14,

Van de site van viscomedical:

Garantie

Al de producten uit het assortiment van Viscomedical hebben 3 jaar garantie op basis van afschrijving.

Wij leveren alle artikelen met fabrieksgarantie. Informatie over de garantie treft U aan in de documenten bij het product. In enkele gevallen betekent deze garantie ons site, d.w.z. reparatie of omruiling bij u thuis of op de werkplek: Mocht uw artikel beschadigd, niet goed of defect zijn, dan kunt u het artikel binnen 7 dagen aan ons retourneren. Om het artikel aan ons te retourneren neemt u contact op met ons via het speciale telefoonnummer dat u kunt vinden op de factuur die bij het artikel hoort. Na onze beoordeling ontvangt U een nieuw artikel, het geld terug, of laten wij het repareren.

Dat geven we u zwart op wit. Wij van Viscomedical.nl creëren geen producten van korte levensduur, die u na korte tijd weer moet wegwerpen. Want kwaliteit bewijst zich. Uw voordeel, dat niet alleen onze exclusieve producten, maar ook u de eer bewijst. Wij van Viscomedical.nl biedt u daarmee garantievoorwaarden die ver boven het standaard minimum uitstijgen.??

Slechte site trouwens: geen adres, tel.nr. KvK gegevens, etc. (maar dit terzijde).

Heb je wel een postadres?
Kijk hier naar de voorbeeldbrief 'Herstel of vervanging ondeugdelijk produkt'.

Suc6

ma
door marleen14 - Jan 10, 2014 om 14:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dit heb ik ook gelezen, ook een paar keer dat nummer proberen te bellen, naar ze nemen gewoon niet op.
In deze voorwaarden staat dat het mogelijk is de artikelen te retourneren, maar ik kan moeilijk het hele bed retourneren.
Een postadres heb ik ergens ver weg gevonden op de site, daar zal ik deze brief heensturen.

edrick3
door edrick3 - Jan 10, 2014 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marleen14,

.....Een postadres heb ik ergens ver weg gevonden op de site.....
Knap van je; heb het nergens gezien.

Zag trouwens dat je ook je klacht op Klacht.nl geplaatst hebt.
En daar staan er meer....!

Hoop voor je dat alles in orde komt.

Met vr.gr.