ti
door timmer77 Dec 21, 2014 om 14:36
Computers & telefonie

Bedreiging

helaas de bedreigingen zitten er nog steeds
vosteran new tap
appl/linkury.gen 2
hitman pro malware bytes vinden niets alleen avast maar die kan ze niet verwijderen
waarom reageer ik niet op andere vragen ik ben al blij als ik wordt geholpen ik kan anderen helaas niet helpen was het maar waar

vr gr pim
ps
ik ben lid van student aan huis die zal ik morgen gaan bellen want zo werkt het niet met zo trage pc

385 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2014 om 14:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er wordt bedoeld dat u de reacties bij uw eigen andere vragen moet lezen.

diumenge
door diumenge - Dec 21, 2014 om 14:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Installeer goede AV software, zoals die van Kaspersky, desnoods alleen de gratis proefversie. Goede kans dat die de bedreiging wel kan verwijderen.

Cookies
door Cookies - Dec 21, 2014 om 15:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 21 dec 2014, 14:49]Installeer goede AV software, zoals die van Kaspersky, desnoods alleen de gratis proefversie. Goede kans dat die de bedreiging wel kan verwijderen.

Avast is prima. Bovendien heeft hij er vlg mij nog meer. En ALS hij Kaspersky gaat installeren, worden ongetwijfeld andere actieve AV programma's niet goed (of helemaal niet) verwijderd.

Timmer77 heeft al heel lang allerlei rotzooi op zijn p.c. Enige verstandige is wat hij nu van plan in: er iemand bij halen.

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 15:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo timmer77,

.....waarom reageer ik niet op andere vragen ik ben al blij als ik wordt geholpen ik kan anderen helaas niet helpen was het maar waar......
Je hoeft ook niet op andermans vragen te reageren, maar je zou eens bij je eigen vragen kunnen reageren en aangeven wat je gedaan hebt.

Lijkt me heel verstandig om 'student aan huis' te bellen.
Laat die dan ook je vragen en de reacties eens lezen.

Heb je nu al eens met AdwCleaner gescand?

Met vr.gr.

ti
door timmer77 - Dec 21, 2014 om 16:06
67 Antwoorden / 94 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 21 dec 2014, 15:41]Hallo timmer77,

.....waarom reageer ik niet op andere vragen ik ben al blij als ik wordt geholpen ik kan anderen helaas niet helpen was het maar waar......
Je hoeft ook niet op andermans vragen te reageren, maar je zou eens bij je eigen vragen kunnen reageren en aangeven wat je gedaan hebt.

Lijkt me heel verstandig om 'student aan huis' te bellen.
Laat die dan ook je vragen en de reacties eens lezen.

Heb je nu al eens met AdwCleaner gescand?

Met vr.gr.

door 1953 - Dec 21, 2014 om 16:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Kortweg de besmette software eerst via configuratiescherm (updates) verwijderen en vervolgens systeemherstel uitvoeren.

ti
door timmer77 - Dec 21, 2014 om 16:08
67 Antwoorden / 94 Vragen

ja heb ook met adw cleaner ghescand

vr gr pim