ch
door chentel Apr 21, 2014 om 16:08
Garantie & verzekeringen

Bedrijfsongeval

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend op mijn werk een ongevalletje gehad, ik gleed uit en heb nu mijn enkelband uitgerekt en overbelast. Er was niemand die op dat moment met me mee kon naar de huisartsenpost, dus ben ik later die dag zelf gegaan. Kan ik deze kosten door mijn werkgever laten betalen? Door dit ongeval kan ik waarschijnlijk woensdag mijn rijexamen niet doen, het cbr doet niet aan ziekmelden dus dat geld (€230,-) ben ik dan ook kwijt, kan ik dit op mijn werkgever verhalen?

711 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 21, 2014 om 16:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En welke kosten hebt u dan van die huisartsenpost? Daar is geen eigen risico op van toepassing.

Een rijexamen kost toch geen € 230,00?

ch
door chentel - Apr 21, 2014 om 16:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de rekening nog niet binnen van de huisartsenpost, maar die gaat nog komen. En ja een rijexamen kost wel €230,00

aurora1
door aurora1 - Apr 21, 2014 om 16:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat moet dan inclusief de kosten van de rijschool zijn: klik hier.

tijger1
door tijger1 - Apr 21, 2014 om 16:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een rijexamen kost volgens het CBR € 94,25.

De nota van de huisartsenpost gaat naar uw verzekeraar en daar hoeft u niets van te betalen.

Apetjoek
door Apetjoek - Apr 21, 2014 om 16:56
234 Antwoorden / 16 Vragen

bij mijn laatste werkgever ook z'n geval meegemaakt , de leerling (die theorie-examen moest doen) gleed van de trap af en kon ook geen examen doen ,kwam wel goed uit zij had meer interesse in feesten als in leren en probeerde op deze manier onder het examen uit te komen.
werkgever zal niet overgaan tot vergoeding en terecht daar hij al genoeg problemen kreeg met het invullen van de plaats van de "ziek gemelde werkneemster" , nu moest een ander extra uren maken om die plaats op te vullen.

tijger1
door tijger1 - Apr 21, 2014 om 17:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zal toch niet expres van de trap gegleden zijn, lijkt me.

pi
door pieterwolters - Apr 22, 2014 om 08:34
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Kwam het uitglijden door nalatigheid van de werkgever?