Bedrorven flesje action
Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?
[quote=elma22 schreef op maandag 10 mrt 2014, 23:28]Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?
Als er niet gereageerd wordt met op z'n minst excuses, dan zal ik zeker de Voedsel en Waren autoriteit inschakelen. Eerlijk gezegd had ik niet in eerste instantie naar de houdbaarheidsdatum gekeken, iets wat ik normaal gesproken wel doe. Maar mijn partner, mijn twee zoons en ik hebben het flesje bekeken, maar er staat geen houdbaarheidsdatum op.
En waar moeten ze dan excuses voor maken? Alles in een winkel kan toch kapot gaan, waardoor de inhoud bederft.
Ik zou nog maar eens zoeken naar die houdbaarheidsdatum, hoort er op te staan, maar dan nog. Zoals gezegd, als wellicht de sluiting beschadigd is, wordt het spul slecht. Rook het dan wel normaal?
Waarvoor ze excuus zouden moeten maken? Misschien omdat ik twee uur maagkrampen heb gehad. En omdat ik vind dat je kan verwachten dat de winkel goed spul verkoopt. Het rook verder niet raar, en de sluiting was ook goed, want die was bijna niet open te krijgen. En nee, er staat gewoon geen houdbaarheidsdatum op.
Ik zou gewoon met uw verhaal en bon en flesje naar de winkel gaan. Dat lijkt me beter dan een mail sturen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer