el
door elma22 Mar 10, 2014 om 23:28
Voeding & gezondheid

Bedrorven flesje action

Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?

1100 12 Rapporteer

el
door elma22 - Mar 10, 2014 om 23:29
5 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wil nog even toevoegen, dat ik na die eerste grote slok, niet verder gedronken heb van dit goedje.

el
door elma22 - Mar 10, 2014 om 23:30
5 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=elma22 schreef op maandag 10 mrt 2014, 23:28]Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem contact op met de Voedsel en Waten autoriteit.

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waten = Waren

chris74
door chris74 - Mar 11, 2014 om 12:26
564 Antwoorden / 44 Vragen

Stond er een houdbaarheidsdatum op??

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 15:11
5 Antwoorden / 2 Vragen

Als er niet gereageerd wordt met op z'n minst excuses, dan zal ik zeker de Voedsel en Waren autoriteit inschakelen. Eerlijk gezegd had ik niet in eerste instantie naar de houdbaarheidsdatum gekeken, iets wat ik normaal gesproken wel doe. Maar mijn partner, mijn twee zoons en ik hebben het flesje bekeken, maar er staat geen houdbaarheidsdatum op.

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2014 om 16:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar moeten ze dan excuses voor maken? Alles in een winkel kan toch kapot gaan, waardoor de inhoud bederft.

Ik zou nog maar eens zoeken naar die houdbaarheidsdatum, hoort er op te staan, maar dan nog. Zoals gezegd, als wellicht de sluiting beschadigd is, wordt het spul slecht. Rook het dan wel normaal?

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 16:35
5 Antwoorden / 2 Vragen

Waarvoor ze excuus zouden moeten maken? Misschien omdat ik twee uur maagkrampen heb gehad. En omdat ik vind dat je kan verwachten dat de winkel goed spul verkoopt. Het rook verder niet raar, en de sluiting was ook goed, want die was bijna niet open te krijgen. En nee, er staat gewoon geen houdbaarheidsdatum op.

getty
door getty - Mar 11, 2014 om 16:39
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zou gewoon met uw verhaal en bon en flesje naar de winkel gaan. Dat lijkt me beter dan een mail sturen.

pi
door pieterwolters - Mar 11, 2014 om 18:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom stuur je in zo'n situatie een mail ipv langs de winkel te gaan of de winkel te bellen?

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 19:57
5 Antwoorden / 2 Vragen

Gebeld had ik, maar er wordt niet opgenomen. En langsgaan, daar was ik te ziek voor gisteren. En verder lukt het me pas zaterdag ivm werk om er langs te gaan, dus daarom een mail naar Action zelf.

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 11, 2014 om 20:36
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas is het normaal bij fout product tegoedbon, maar bij bedorven producten mag je ook geld terug eisen.

Wel graag terug want de kans bestaat dat een blikje met dezelfde smaak en Batch nr getest word voor de zekerheid, vooral als er meer klachten zijn.

Voor Action is het ook belangrijk foute en/of bedorven producten uit de verkoop te halen dus ga zo snel mogelijk terug met blikje.