el
door elma22 Mar 10, 2014 om 23:28
Voeding & gezondheid

Bedrorven flesje action

Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?

1100 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

el
door elma22 - Mar 10, 2014 om 23:29
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik wil nog even toevoegen, dat ik na die eerste grote slok, niet verder gedronken heb van dit goedje.

el
door elma22 - Mar 10, 2014 om 23:30
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=elma22 schreef op maandag 10 mrt 2014, 23:28]Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Neem contact op met de Voedsel en Waten autoriteit.

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waten = Waren

chris74
door chris74 - Mar 11, 2014 om 12:26
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Stond er een houdbaarheidsdatum op??

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 15:11
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Als er niet gereageerd wordt met op z'n minst excuses, dan zal ik zeker de Voedsel en Waren autoriteit inschakelen. Eerlijk gezegd had ik niet in eerste instantie naar de houdbaarheidsdatum gekeken, iets wat ik normaal gesproken wel doe. Maar mijn partner, mijn twee zoons en ik hebben het flesje bekeken, maar er staat geen houdbaarheidsdatum op.

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2014 om 16:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En waar moeten ze dan excuses voor maken? Alles in een winkel kan toch kapot gaan, waardoor de inhoud bederft.

Ik zou nog maar eens zoeken naar die houdbaarheidsdatum, hoort er op te staan, maar dan nog. Zoals gezegd, als wellicht de sluiting beschadigd is, wordt het spul slecht. Rook het dan wel normaal?

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 16:35
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waarvoor ze excuus zouden moeten maken? Misschien omdat ik twee uur maagkrampen heb gehad. En omdat ik vind dat je kan verwachten dat de winkel goed spul verkoopt. Het rook verder niet raar, en de sluiting was ook goed, want die was bijna niet open te krijgen. En nee, er staat gewoon geen houdbaarheidsdatum op.

getty
door getty - Mar 11, 2014 om 16:39
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ik zou gewoon met uw verhaal en bon en flesje naar de winkel gaan. Dat lijkt me beter dan een mail sturen.

pi
door pieterwolters - Mar 11, 2014 om 18:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waarom stuur je in zo'n situatie een mail ipv langs de winkel te gaan of de winkel te bellen?

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 19:57
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Gebeld had ik, maar er wordt niet opgenomen. En langsgaan, daar was ik te ziek voor gisteren. En verder lukt het me pas zaterdag ivm werk om er langs te gaan, dus daarom een mail naar Action zelf.

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 11, 2014 om 20:36
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Helaas is het normaal bij fout product tegoedbon, maar bij bedorven producten mag je ook geld terug eisen.

Wel graag terug want de kans bestaat dat een blikje met dezelfde smaak en Batch nr getest word voor de zekerheid, vooral als er meer klachten zijn.

Voor Action is het ook belangrijk foute en/of bedorven producten uit de verkoop te halen dus ga zo snel mogelijk terug met blikje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer