af
door afkopen Jul 23, 2014 om 15:25
Auto & vervoer

Begrafenis

bedankt voor de antwoorden, ik heb inmiddels te horen gekregen dat ik alleen een premie vrije polis krijg.
en de reden dat ik'm wil afkopen is mijn graf en steen is er al en ik vind een eenvoudige begrafenis prima, en de premie vrije polis is ruim 3.600,- , dat is volgens mij wel genoeg?
zou ik hier nog een antwoord op kunnen krijgen?
vriendelijke groetjes
renate wien

312 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 23, 2014 om 15:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U had uw vervolg vraag beter bij uw eerste vraag kunnen zetten, maar ok.

Of het bedrag genoeg is, zijn dat wel euro's?, kan ik niet beoordelen, maar als u komt te overlijden, wordt dat bedrag uitgekeerd en wat de nabestaanden er dan mee doen, moeten zij, gek gezegd, zelf weten.

Hangt natuurlijk ook een beetje van uw leeftijd af.

Maar premievrij maken is de beste optie.

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2014 om 15:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Zie de oorspronkelijke vraag hier.

mahadma
door mahadma - Jul 23, 2014 om 15:39
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Of het genoeg is? Wie weet wanneer wat kost als u gebruik gaat maken van deze polis?

Je kan een super de luxe uitvaart willen en je kan de meest kale uitvaart die er bestaat willen en aan alles hangt een prijskaartje. Als je zelf "je eigen uitvaartwensen" op papier zet kan je via site's een schatting maken wat dat gaat kosten. Maar als je toekomstige nabestaanden je wensen veranderen, tja, dan houden ze of geld over of ze komen te kort.