we
door weereentje123 Jul 20, 2015 om 20:06
Geldzaken & recht

Belastingaangifte

Wat kan ik tegen een administratie / boekhoudkantoor ondernemen, die mijn aangifte te laat en vermoedelijk te laat had ingevuld.

Kent iemand de naam BMD te Prinsenbeek?

Zijn er meer gedupeerden?

1435 13 Rapporteer

we
door weereentje123 - Jul 20, 2015 om 20:07
7 Antwoorden / 2 Vragen

U bedoelt verkeerd had ingevuld.

diumenge
door diumenge - Jul 20, 2015 om 20:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U bedoelt ik bedoel?

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2015 om 20:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo weereentje123,

In 1e instantie je klacht kenbaar maken bij het bewuste kantoor.
Aangifte opnieuw - en dan goed - (laten) invullen.

Een eventuele verdere klacht indienen bij het nba (als ze daarbij zijn aangesloten en het een accountant betreft). Klik hier.

Suc6

we
door weereentje123 - Jul 20, 2015 om 20:22
7 Antwoorden / 2 Vragen

Ja, ik bedoel. Ik ben er vorige week achtergekomen, dat dat bedrijf brieven om informatie verzoek van de belastingdienst die aan hem waren verstuurd niet werden doorgestuurd , dan wel beantwoord.

het bleek geen account te zijn.

we
door weereentje123 - Jul 20, 2015 om 20:23
7 Antwoorden / 2 Vragen

Het was geen accountant. Nu voel ik mij benadeeld.

Wie heeft er dezelfde ervaringen?

tijger1
door tijger1 - Jul 20, 2015 om 21:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Diezelfde ervaringen hebben wij hier natuurlijk niet. Dat zou wel heel toevallig zijn.

Maar u kunt die brieven natuurlijk alsnog beantwoorden, en ook kunt u een correcte aangifte insturen als de eerste verkeerde gegevens bevat.

tijger1
door tijger1 - Jul 20, 2015 om 21:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is ook maar een éénmansbedrijfje.

aurora1
door aurora1 - Jul 23, 2015 om 23:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het om een vrij eenvoudige aangifte gaat dan zou u voor de toekomst eventueel kunnen proberen zelf de aangifte te doen met het programma van de belastingdienst: klik hier.
Het programma downloaden en bijv. een oudere aangifte zelf doen en dan kijken of deze overeenkomt met de gedane aangifte.

we
door weereentje123 - Aug 24, 2015 om 21:30
7 Antwoorden / 2 Vragen

BMD Gedupeerden maak melding bij de politie!!

tijger1
door tijger1 - Aug 24, 2015 om 22:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat u doet is verboden.

En dacht u nu werkelijk dat de politie uitrukt met ern overvalwagen om iemand in de boeien te slaan omdat hij een aangifte verkeerd heeft ingevuld en brieven niet heeft beantwoord!

Uw laatste vier reacties zijn onzinnig.

we
door weereentje123 - Aug 25, 2015 om 15:31
7 Antwoorden / 2 Vragen

Pas op voor [edit redactie] van BMD financiele Dienstverlening

Veel beloven en weinig nakomen.

Meneer [edit redactie] heeft er plezier in om aangiftes onjuist in te dienen

we
door weereentje123 - Aug 25, 2015 om 15:32
7 Antwoorden / 2 Vragen

Meneer [edit redactie] is zijn praktijken zitten tegen oplichting aan.

Indien je iets weet van [edit redactie] te Prinsenbeek, doe aangifte bij de politie en maak daar melding van.

we
door weereentje123 - Aug 25, 2015 om 15:33
7 Antwoorden / 2 Vragen

Pas op voor BMD

BMD Prinsenbeek (gemeente Breda) Pas op !!

[edit redactie] is ondeskundig.

Geen accountant, Geen Goede Boekhouder.