be
door benabbink Nov 16, 2014 om 09:53
Geldzaken & recht

Beleggingen in Dallas

Heb een belegging gedaan in 2003 in overleg met de ING. In 2005 zou ik uitgekeerd krijgen, maar dat ging niet. 2009 moest ik 13000 dollar bij betalen. 2010 kreeg ik van iedere geïnvesteerde Euro 0.18 centen terug. Naar Advocaat geweest. koste veel, heb een gevoel gehad dat zij connecties hebben met De Bank, dus gestopt. Waar zou ik moeten zijn om dit vervolg te geven?

1620 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2014 om 10:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat heeft de Rabo, de SNS en De Bank er mee van doen als u een kwestie hebt met ING.

En als u in 2005 een uitkering moest krijgen, maar die niet kreeg, dan gaat u toch in 2009 niet nog eens 13.000 dollar bijbetalen?

Mijns inziens bent u iets aangegaan waar u de ballen niet van snapt.

be
door benabbink - Nov 17, 2014 om 10:36
9 Antwoorden / 1 Vragen

Dat project van Zom. was gefinancierd door de SNS en is door verkocht aan de Rabo Bank, deze heeft het weer door verkocht aan de Ing. Die ging er mee de boer op.
Toen het fout met ging, heeft de Deutse Bank het over genomen tegen 20%. Waarom moest ik in 2009 bijbetalen, om nog een stimulans in te brengen, anders ging het helemaal fout, maar dat hielp dus ook niet. Trouwens het was geen 13000 duizend dollar, maar 33000.
Na diverse gesprekken met de advocaat Damsté te Enschede, kreeg ik de indruk dat het daar ook zakken vullen was, daar ze meer belang hadden bij de Ing.

be
door benabbink - Nov 17, 2014 om 10:44
9 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb dat een keer eerder gedaan. toen werd ik continu op de hoogte gehouden. Maar met dit project, kwam ING Bank ook dat het wel goed zat, als ik maar tekende. Dus ik had het volste vertrouwen. Zou nog een bepaalde aalmoes krijgen wat ik niet afgewimpeld heb.

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 17, 2014 om 11:31
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Elke bank of verzekeraar mag een product doorverkopen met de lopende contracten dus meerdere eigenaren is meestal niet omdat het zo goed gaat helaas....

U had nooit moeten instappen als je het niet begreep of indien mogelijk eerder uitstappen en dan minder verlies hebben.

Geloof nooit de mooie reclame folder en lees eerst goed en teken liever een dag of dagen later want de naam Dallas, is er een die voor mij geen zekerheid geeft.

U had kans op winst en helaas......
Normale aandelen zijn beter verhandelbaar en die kun je dan als het fout ging eerder met minder verlies dumpen tenzij er iets Failliet ging.

be
door benabbink - Nov 17, 2014 om 12:04
9 Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk mogen ze dat. Maar ze wisten hier helaas zelf niks van, hoe die investering werkte.
Daar kwam ik later achter toen ik in 2005 vroeg waar die uitkering bleef. Dit is op basis van vertrouwen gegaan met mijn bankman, waar ik al jaren zaken mee deed.
Toen werd er geduld gevraagd....

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2014 om 12:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u denkt dat u vals bent geinformeerd, zult u een rechtszaak moeten aanspannen.

be
door benabbink - Nov 17, 2014 om 23:22
9 Antwoorden / 1 Vragen

Dat wordt dus helemaal niks, één persoon tegen de ING, van de kaart wordt geveegd. Heb dit al geprobeerd. Zelfs de advocatuur is daar bang voor..
Denk gewoon dat zoiets in de media moet en goed onder bouwt wordt.....

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2014 om 23:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ik denk dat u een eenling bent met uw zaak. Heb nog nooit over deze kwestie gehoord, maar ik kan mij vergissen, dus ik denk niet dat het interressant is voor de media.

be
door benabbink - Nov 18, 2014 om 13:17
9 Antwoorden / 1 Vragen

Je praat hier over een investering van 40 mil. Dat waren dus een paar honderd investeerders. maar de meeste zijn bedrijven en als daar wat fout gaat, wordt in gecalculeerd. Daar had ik dus niks aan.
Zom is en was een investering's maatschappij gevestigd in Hoevelaken en in Florida. Dat U daar nooit iets van gehoord hebt. Deze hadden projecten van zo rond de 600 mil.

be
door benabbink - Nov 18, 2014 om 14:24
9 Antwoorden / 1 Vragen

Dit bedrijf had in het verleden stichting eigenhuis ook over genomen, wat ook in Hoevelaken gevestigd was.

tijger1
door tijger1 - Nov 18, 2014 om 14:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het enige wat ik over Zom heb kunnen vinden, staat hier,

Klik

Naar beneden scrollen, staat op alfabetische volgorde.

Als dus maar zo weinig particulieren hierin deelnamen, kan ik mij niet voorstellen dat het interressant is voor een consumenten programma.

Maar u kunt natuurlijk altijd contact opnemen met Kassa. Klik links onderaan op contact. Wie weet hebben zij nog een advies voor u.

be
door benabbink - Nov 18, 2014 om 14:41
9 Antwoorden / 1 Vragen

Als je kijkt naar Zomholland.nl dan staat daar nog iets over Florida, wat ze graag in de doof pot hebben gestopt. Hoe kom ik daar nu bij, daar ik een groot bedrijf had en privé meegedaan. De bank mensen kwamen graag bij op bezoek. Daarna niet meer.

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 18, 2014 om 14:53
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hoe je het ook went of keert een belegging is een risico. Het is dubbel of niets bij wijze van spreken.
Jammer dat alleen mensen met grote verliezen zich hier melden. Het ligt altijd aan de communicatie/voorlichting/eerlijkheid/betrouwbaarheid van de aanbiedende partij, maar ik denk dat hebberigheid net als liefde blind maakt,

Diewilik

be
door benabbink - Nov 18, 2014 om 15:10
9 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien sta jij in die schoenen. Ik was als kind in huis bij de bank, omdat mijn bedrijf goed ging. Dan ga je ook die mensen vertrouwen en dan doe je dat niet zakelijk maar privé, daar jij je bedrijf niet onder wilt laten lijden. Heb verteld dat ik al eerder zo'n transactie heb gedaan, wat wel goed ging, maar daar kreeg netjes bericht dat ik er weer uit moest. Dus hier ook gevraagd, is dit het zelfde? Pressies zo kreeg ik het antwoord, dus wat doe je. Maar hier kon ik niet uit...
Heb iemand mee gemaakt, die me vertelde, ik heb al jou zaken in deposito gezet, want het kan nog zo wezen dat de ING failliet gaat. Deze meneer kreeg opstaande voet ontslag, hij had dit niet mogen zeggen. (2008) enz .enz. Ze beginnen weer vrolijk weer opnieuw.