vi
door viss1473 Apr 12, 2014 om 10:42
Computers & telefonie

Beltegoed T-mobile

Bij ons flex 15 abonnement bij T-mobile is een enorm beltegoed ontstaan, circa 700 euro (826 minuten). Kan ik dat terugvorderen (cashen)? Bij de balie van T-mobile adviseerde men contact op te nemen met www.thoorn.nl, maar na de berekening was het telefoonnummer hiervan niet bereikbaar.

1084 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2014 om 12:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, dat kun je niet terug vorderen. Maar veel gaan bellen dus.

edrick3
door edrick3 - Apr 12, 2014 om 12:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo viss1473,

Thoorn:
Zelf telefonisch contact opnemen kan ook, op nummer: 06 - 2930 3355 (7 dagen per week, van 11:00 uur t/m 21:00 uur). Helaas zijn we ondanks deze genoemde tijden telefonisch niet altijd even goed te bereiken, vandaar dat het wordt aangeraden contact via de e-mail op te nemen, of in een e-mail je telefoonnummer achter te laten, waarna je op verzoek gratis en snel wordt teruggebeld.

Bij T-mobile krijg je niets terug.

Suc6

mahadma
door mahadma - Apr 12, 2014 om 12:52
11539 Antwoorden / 51 Vragen

Beltegoed wat niet gebruikt wordt, ben je gewoon kwijt. Een provider is geen bank. Leen je telefoon uit aan een veelbeller en probeer daar een vergoeding voor te krijgen. En neem daarna een pre-paid kaartje van 10 of 20 euri's, en bel eens per 3 of 6 maanden, zodat je nummer actueel blijft.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 12, 2014 om 15:24
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Typisch zo'n advies van T-mobile, 090x kosten vallen namelijk buiten de bundel..

ro
door ron530 - Apr 12, 2014 om 15:44
4084 Antwoorden / 17 Vragen

www.thoorn.nl, is wel slim en met name bedoeld voor prepaid tegoeden. Kijk eens naar de voorwaarden die lijken echt nergens op want het 0900 nummer kost al een boel geld maar de provider rekent ook nog eens kosten voor het bellen naar een 0900 nummer. Stel de provider rekent voor het bellen naar een 0900 service nummer 1 euro opslag, het servicenummer doet 1,30 euro en betaald sec 0,84 euro uit dan moet je 2,30 euro betalen om 84 cent terug te krijgen. Wie zijn de winnaars in deze! thoorn en de provider degene die er instinkt is de grote verliezer. En dan nog belminuten zijn niet in cash om te zetten je raakt ze op deze manier wel kwijt.