pr
door printil Sep 29, 2014 om 16:46
Computers & telefonie

Beltegoed terug

wie heeft hier ervaringen mee? Ik ben benieuwd.
http://www.beltegoedterug.nl/home/

7296 3 Rapporteer

pr
door printil - Sep 29, 2014 om 16:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

dit houdt het in: (sorry, dacht dat de link uitgebreider zou zijn. )
Beltegoed omzetten naar geld is handig als je beltegoed over hebt, of het niet meer nodig hebt. Je hebt bijvoorbeeld een nieuw abonnement, de geldigheid van je beltegoed is bijna verstreken of je kunt het geld op dit moment gewoon beter gebruiken. Wellicht heb je een abonnement waarbij elke maand je beltegoed wordt meegenomen naar de volgende maand. Op het laatst heb je dan een hoog bedrag aan beltegoed over, dat krijg je natuurlijk nooit op! Daarom kun je dan via deze manier toch een deel van je geld terugkrijgen, door het beltegoed wat je over hebt, te cashen!

tenormin
door tenormin - Sep 29, 2014 om 16:57
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=printil schreef op maandag 29 sep 2014, 16:46]wie heeft hier ervaringen mee? Ik ben benieuwd.
http://www.beltegoedterug.nl/home/

[url=http://www.beltegoedterug.nl/home/]lees hier[url]

diumenge
door diumenge - Sep 29, 2014 om 17:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Deze ken ik niet, wel een andere. Ik zal de letterlijke link hier niet opnemen, maar je kan dus sparen met je beltegoed. Tarieven zijn wat anders, elke telefoontje kost mij € 1,34 en daar krijg ik dan 75 cent van terug. Werkt prima.

Maar je moet dan dus wel echt beltegoed hebben, als je belminuten hebt dan gaat het wellicht buiten de bundel. Mijn beltegoed vervalt na drie maanden, dus wat ik dan nog over heb bel ik op deze manier op. Geld staat na 5 dagen op mijn rekening.