ja
door janriet Jun 11, 2015 om 19:11
Huishouden & energie

Bertrouwbaar

ik wil wat bestellen bij sanixl.nl
heeft iemand ervaring met dit bedrijf

5099 14 Rapporteer

door 14peter - Jun 11, 2015 om 19:17
567 Antwoorden / 2 Vragen

Meestal als die vraag hier wordt gesteld is het antwoord nee, en in dit geval lijkt me dat niet anders.

Kijk hier voor meer info.

edrick3
door edrick3 - Jun 11, 2015 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo janriet,

Kijk ook eens hier ter info.
Dan kun je zelf wel je conclusie trekken, denk ik.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 11, 2015 om 22:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zelf zou ik er niks kopen. Het adres wat op hun site staat, is een rijtjeshuis, dus een 'thuiswerker' om het zo maar even te zeggen.

Cookies
door Cookies - Jun 11, 2015 om 22:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zie dat er ook niet eens een telefoonnr. op hun site staat.

hutch
door hutch - Jun 12, 2015 om 09:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Geen ervaring!

Dit bedrijfje verwijst (bij eventuele klachten) in artikel 14 van haar algemene voorwaarden naar 'de geschillenregeling'.

Een geschillenregeling wordt m.i. behandeld door een geschillencommissie.
Een klant kan alléén naar een geschillencommissie stappen, indien een bedrijf is aangesloten bij een overkoepelende brancheorganisatie.

Als ik die website zo bekijk zie ik nergens een verwijzing naar zo'n brancheorganisatie. Dus klopt er m.i. iets niet.

Indien dit bedrijfje niet is aangesloten bij een brancheorganisatie is voornoemde verwijzing dus misleidend en dient men, in voorkomend geval, naar de kantonrechter te stappen, wat uiteraard een meer ingewikkelder proces is en ook veel duurder.

Persoonlijk zou ook ik bij dit webshopje niets bestellen, maar dat is uiteraard voor een ieder persoonlijk.

po
door poppeledijn - Aug 5, 2015 om 22:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige wat ik zie is "geen ervaring mee, maar wel een mening", maar goed.
Ik heb er wel wat besteld. Kreeg netjes een mail terug dat het artikel wat ik wilde niet leverbaar was en kreeg ook netjes een alternatief aangeboden. En ik had het alternatief met 3 dagen binnen.
Kortom, mijn ervaring is positief.

diumenge
door diumenge - Aug 5, 2015 om 22:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=poppeledijn schreef op woensdag 5 aug 2015, 22:29]Het enige wat ik zie is "geen ervaring mee, maar wel een mening", maar goed.
Ik heb er wel wat besteld. Kreeg netjes een mail terug dat het artikel wat ik wilde niet leverbaar was en kreeg ook netjes een alternatief aangeboden. En ik had het alternatief met 3 dagen binnen.
Kortom, mijn ervaring is positief.

Ook positief dat je speciaal een account hebt aangemaakt om dat hier te melden.

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2015 om 00:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@poppeledijn

Maar hier wordt juist onze mening gevraagd. Maar prachtig toch dat u ern goede ervaring hebt? Ik zou er niet kopen.

hutch
door hutch - Aug 6, 2015 om 11:31
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Mijn ervaring is dat er wel vaker personen zich hier registreren, met als doel een bepaald bedrijf op te hemelen. En het valt vaak ook op (gezien het tijdsbestek van maanden en soms zelfs jaren vanaf de opening van een topic), dan lijkt het wel of er doelbewust gezocht is (googelen) op de naam van een bepaald bedrijf, om vervolgens een goede reactie te schrijven. Maar al te vaak heeft die persoon dan, direct dan wel indirect, iets met dat bedrijf te maken. In veel gevallen is dat zelfs keihard aangetoond.

En vervolgens lees je nooit meer wat van die persoon....... dan blijft het bij die ene reactie.

jo
door jorisw - Aug 6, 2015 om 15:28
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het zijn 2 totaal verschillende logo's en twee totaal verschillende productgroepen.

En dat het vanuit een woning gaat hoeft niet raar te zijn. Je hoeft als webwinkel geen bedrijfspand te hebben om je handel te kunnen drijven: als je het een beetje goed organiseert worden de spullen direct van je leveranciers naar de klant vervoerd. Zo doen zo veel webwinkels het. Zelfs bol.com laat veel producten direct naar de klant sturen zonder dat ze het zelf in huis hebben.

door 14peter - Aug 6, 2015 om 15:48
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=jorisw schreef op donderdag 6 aug 2015, 15:28]...

En dat het vanuit een woning gaat hoeft niet raar te zijn. Je hoeft als webwinkel geen bedrijfspand te hebben...

Een thuisklusser met een hoofdkantoor in Duitsland?

ho
door hopsa69 - Aug 27, 2015 om 11:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vorige week een douchepaneel bij SaniXL besteld en deze afgehaald bij het bedrijfspand in Emmerich. Ik werd door een vriendelijke medewerker te woord gestaan die voor mij het douchepaneel uit het magazijn haalde. Tijdens het wachten kreeg ik ook nog een kop koffie aangeboden. Prima bedrijf, niets geen thuisklusser!

door 14peter - Aug 27, 2015 om 11:29
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=hopsa69 schreef op donderdag 27 aug 2015, 11:13]Ik heb vorige week een douchepaneel bij SaniXL besteld en deze afgehaald bij het bedrijfspand in Emmerich. Ik werd door een vriendelijke medewerker te woord gestaan die voor mij het douchepaneel uit het magazijn haalde. Tijdens het wachten kreeg ik ook nog een kop koffie aangeboden. Prima bedrijf, niets geen thuisklusser!

Blijft toch heel bijzonder dat sommige mensen zich geroepen voelen zich hier speciaal aan te melden omdat ze zulke goede ervaringen hebben met zo'n schimmig "bedrijfje"...

hutch
door hutch - Aug 27, 2015 om 14:37
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=14peter schreef op donderdag 27 aug 2015, 11:29]Blijft toch heel bijzonder dat sommige mensen zich geroepen voelen zich hier speciaal aan te melden omdat ze zulke goede ervaringen hebben met zo'n schimmig "bedrijfje"...
Ach 14Peter, een voordeel is, dat deze personen vaak een éénmalige reactie geven en dan...... hopsa, 'auf nie Wiedersehen'.