Beschadigd na reparatie
Ik heb een Harman Kardon BDS870. Het systeem was na 2,5 jaar kapot. deze heb ik laten repareren door Harman Kardon. Bij het brengen van het apparaat hebben ze het gecontroleerd op beschadigingen, en die zaten er niet want ik ben super zuinig op mijn spullen. Na het ophalen na de reparatie maakte ik de verpakking open en zag dat er een dikke kras op zat en dat zelfs het logo helemaal beschadigt is! Wat zijn nu mijn rechten want ik ben er helemaal klaar mee.
2,5 jaar oud zonder kras is een utopie, bewijs maar eens dat u die kras tijdens het open maken niet zelf heeft gemaakt, Afbreekmesjes om verpakkingen open te maken zijn heel populair.
Het systeem hebben we op beschadigingen gecontroleerd toen ik het bracht. Op de bovenkant zit een klein deukje die gerapporteerd was bij aanname. Het systeem was verpakt in noppenfolie, die op het punt waar de kras zit niet beschadigt is' die ik voorzichtig heb opengemaakt net de hand.
Neem contact op met het bedrijf en vertel precies wat u hierboven schrijft, namelijk dat er bij afgifte gecontroleerd is dat er geen beschadigingen aanwezig waren. Vraag hun contact op te nemen met hun verzekeraar voor een schadevergoeding. Misschien kan men zo'n diepe kras niet verwijderen. Men zou u dan (met een redelijke bijbetaling) een nieuw exemplaar kunnen aanbieden. De reparatiekosten voor het oude toestel mogen dan natuurlijk niet in rekening worden gebracht. Wat ron50 in zijn laatste zin zegt is overigens heel goed mogelijk.
Het was misschien verstandiger geweest dat u bij het ophalen in de winkel de boel gecontroleerd had op eventuele schade. Nu moet u bewijzen dat de oorzaak niet bij u ligt. Philip36 oppert dat u mogelijk een omruilexemplaar zou hebben gekregen. Dit is makkelijk na te gaan op het aankoopbewijs staat meestal ook het serienummer vermeld.
Zoals gerbera al aangeeft had je dit in de winkel moeten controleren terwijl er een medewerker er met zijn neus bovenop stond.
Dan had in ieder geval vast gestaan dat deze schade niet bij u thuis veroorzaakt is en kunnen ze zich er niet onderuit lullen door te zeggen dat het bij u thuis is gebeurd.
Zal wel weer een heel gebakkelei worden.
Winkel en technische dienst zullen beiden wel ontkennen dat het bij hun gebeurd is.
Ik heb besloten me erbij neer te leggen want ik denk niet dat ik hier iets mee ga bereijen. Ik weet wel dat ik een wijze les verder ben door in het vervolg ook bij het ophalen het apparaat te controleren. Harman Kardon en Smits Arnhem zijn in iedergeval een klant kwijt. Ik ga wel even ip Facebook mijn verhaal doen over de geweldige servicevan Harman Kardon bij Harman Kardon.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
Telegraaf abonnement
DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer