gr
door grootvader_1 Feb 25, 2012 om 18:20
Computers & telefonie

Beste gratis antivirus software

Meer voor de echte ervaren "experts".
Welke antivirussoftware die op de achtergrond meedraait en automatisch virussen vind en verwijderd kan ik het beste gaan installeren?

De Vrije Vogel

8467 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2012 om 18:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo grootvader,

Daarover zijn de meningen nog al eens verdeeld.

Ik zou Avast nemen. Gratis en goed!

Suc6

diumenge
door diumenge - Feb 25, 2012 om 18:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Avast is inderdaad een goede keuze, Avira Free Antivirus 2012 valt ook nog te overwegen.

spooky01
door spooky01 - Feb 25, 2012 om 19:28
418 Antwoorden / 56 Vragen

Je zal wel een paar verschillende adviezen krijgen, ik zou zeggen probeer er een paar (niet tegelijk) en kijk welke er voor jou het beste werkt.

Succes

gsm
door gsm - Feb 25, 2012 om 19:32
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Avira Free Antivirus is de beste, maar helaas ingepalmd door ASK.com, wat een erg irritant bedrijf is die iedereen de ASK toolbar wil opdringen. De vraag is of Avira nog wel als betrouwbaar beschouwd kan worden.
Daarom adviseer ik Avast, wat volgens mij misschien niet de allerbest is, maar wel de betere keus. Helaas dringt ook Avast niet ter zake doende software op, zoals de Chrome webbrowser. Let dus even goed op tijdens en kort na de installatie welke hokjes je uit moet vinken.
Daarnaast moet je Avast even registreren, Kies wel voor het linker grijze deelvenster om Avast Free te registreren. Vul alleen je naam en e-mailadres in en klik op registreren. Registreren moet voor Avast elk jaar opnieuw, maar is tegenwoordig een klein kunstje.

im
door imaconline - Feb 25, 2012 om 19:44
6 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan gaan voor een gratis AV pakket zoals AVG
http://free.avg.com/nl-nl/startpagina

Ook is het mogelijk om volledige legale proefversies ( wel in het engels ) van Norton te instaleren. Zo kan je deze producten 90 dagen gratis gebruiken !

Norton Antivirus 2011: http://buy-download.norton.com/downloads/OEM/18.1/NAV_18.1.0.37_MS_LOEM_MRF1325A_5452.exe

Norton Internet Security 2001: http://buy-download.norton.com/downloads/OEM/18.1/NIS_18.1.0.37_ING_Direct_LOEM_MRF1321A_5578.exe

Norton 360v4: http://buy-download.norton.com/akdlm/dm/estore/downloads/OEM/N360_2010_4.0_Build_127_OEM90_Microsoft.exe

wildrat
door wildrat - Aug 23, 2012 om 20:16
15 Antwoorden / 6 Vragen

Ben ooit begonnen met AVG free, toen macfee die zat als proefversie op de laptop, die windows defender uitschakelde, kreeg toen van kennis de 3e licentie van Norton dat continu back-up wou maken maar dat zat vol, heb toen een pc-blad gekocht wat kaspersky voor computernerds adviseerde en voor digibeten Panda Free wat ik nog steeds gebruik, bevalt prima, installeert makkelijk en geeft de keuze om windows firewall of Pandafirewall te gebruiken. De betaalde versie doet ook usb-sticks en externe harde-schijven vaccineren, verder 't zelfde volgens mij.

abarth
door abarth - Aug 23, 2012 om 23:51
845 Antwoorden / 19 Vragen

Avast gaf bij mij dagepijks het verzoek om de installatie te voltooien, en google grrrr....ome te installeren.
Het hele zaakje er van af gegooid.
Heb nu ms security essentials en nog geen problemen ondervonden.