fo
door foxfire Jan 31, 2014 om 14:30
Huishouden & energie

Bestellen via internet

Ik heb nog nooit via internet iets in het buitenland besteld. Nu kwam ik er achter dat een zak kattenvoer van 10 kg bij Zooplus in Duitsland 10 euro goedkoper is dan wat ik in Nederland altijd bestel. Wie heeft hier ervaring mee? Mijn Duits is niet zo goed.

997 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2014 om 14:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo foxfire,

Houd je wel rekening met de verzendkosten?
Vanaf € 49 portvrij
Anders € 4.90 verzendkosten

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Jan 31, 2014 om 14:58
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Maak een dagtochtje naar de oosterburen en neem meteen wat mee. Heb je geen verzendkosten, wel wat kosten, maar meteen een dagje uit.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2014 om 14:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de verzendkosten klik hier. Boven het schema bij Lieferland Nederland laten verschijnen en bij Postleizahl je postcode invullen en vervolgens op het groene vakje Berechnen klikken. Dan zie je de verzendkosten voor bestellingen tot 49 E.
Ik weet zo niet of er extra kosten zijn voor het betalen aan hun Duitse bank.
Zelf zou ik niet zo ingewikkeld doen want misschien bent u per saldo weinig goedkoper uit.

gr
door gre burema - Feb 12, 2014 om 21:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bestel regelmatig bij zooplus, vaak 3e dag al in huis. Volgens mij moet je eerste keer overmaken en als je vaker besteld zit de nota er bij..en dan binnen 14 dgn betalen...en va 25 euro geen bezorgkosten daar zit je al gauw aan als je dieren voeding enz besteld....ik ben zeer te spreken en al meer dan 6 jaar klant van hun.

fo
door foxfire - Feb 12, 2014 om 22:16
18 Antwoorden / 13 Vragen

Hartelijk dank voor de antwoorden. Ik heb toch maar in Nederland besteld bij zooplus want dat lijkt me uiteindelijk toch het beste.
Vriendelijke groeten,
Foxfire.

ha
door hanzev - Feb 19, 2014 om 13:06
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb meteen even gecontroleerd toen ik dit las (met 15 katten/poezen in huis zou dat nog aardig wat kunnen schelen) maar bij "ons eigen" merk scheelt het maar € 0,09 per voordeelpak 2x 10kg tussen .nl en .de. Misschien was het een tijdelijke actie?