Betaaldag.nl
beste
op 7-11-2012 heb ik een lening van 250 euro aangevraagd bij betaaldag.nl
tot op heden heb ik geen geld ontvanggen van hun..
wel hebben ze op hun site betaaldag.nl op mijn account een negatief saldo van meer dan 300 euro gezet.hetgeen ik hun moet terug betalen voot 2 dec 2012
kort gezegt ik heb geen geld ontvangen en moet wel terug betalen
kan dit zomaar?
en wat gebeurt er als ik niet betaal,ik heb immers ook niks ontvangen...
komt dit dan uiteindelijk voor de rechter ofzo
ik kan simpel met mijn rekening afschrift aantonen dat ik niks heb ontvangen..
als laatste adverteren ze met een overschrijvings termijn van enkele uren
de medewerker verzekerde mij op 8-11-2012 dat het geld onderweg zou zijn
allemaal niet waar dus
betekend dit dat ze in gebreken blijven
op mijn emails naar hun krijg ik geen antwoord
de telefoon die 70 cent perminuut kost geeft na 10 minuten nog geen gehoor
dus ik kan niet met hun in contact komen
weet u hier iets meer over te vertellen
vriendelijke groeten gerbert
U heeft zich laten strikken door mooie woorden en beloften, dit zijn mensen die profiteren van een anders ellende. Zolang u het niet heeft ontvangen gewoon afwachten wat zij gaan doen. Zolang zij niet konnen bewijzen dat zij u het geld toe hebben gegeven. Is er geen mogeloikheid voo r dit soort luiden om een rechtzaak aan te gaan. Allemaal gewoon bluf. Niets van aantrekken waar ze u ook mee dreigen. Maar zo gauw als ze een rechtzaak werkelijk gaan maken zorg dat u er bent om het trecht te zetten met al u rekeningen die zij hier voor zouden gebruikt zijnj.
Gaat er wel op lijken dat het alleen betaaldag is voor betaaldag. Ze waarschuwen altijd wel dat geld lenen geld kost, maar dit is wel weer het andere uiterste. Wel lenen, niets betalen plus een extra boete er boven op. Ik zou maar online een klacht/aangifte indienen bij de politie. (Niet dat het echt helpt, maar dan hebt u in ieder geval wat om in uw volgende mail te vermelden wat uw stappen zijn geweest).
Eiigenlijk moet je nooit meer serieus reageren op deze vragen. Heb altijd het vermoeden dat dergelijke vragen een of ander studie-object is .Hoor met uitleg graag het tegendeel.Ga zometeen ff op betaaldag kijken want geloof niet dat dit bestaat. Zal wel weer verrast worden., Maar het ongeloof groeit Als je zo diep gezonken bent in geldnood is het onmogelijk maatschappelijke steun te vinden. Qua rechtsgang heb je op alle punten gelijk dus vraag niet hier maar neem rechtshulp.
Ga zometeen ff op betaaldag kijken want geloof niet dat dit bestaat. Zal wel weer verrast worden festinger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....inplaats van eerst te reageren en daarna pas te gaan kijken kan je ook eventjes voor dat je een reactie plaats om 3 uur s,ochtens kijken op internet en dan weet je binnen 10 seconden dat deze site wel bestaat...jij gelooft dus bijvoorbaat gerbert niet maar dat zegd meer over jou en je drank/druks gebruik om 3 uur s,ochtens..ik weet zo langzamerhand wel dat ik jou reactie niet serieus moet nemen maar zoals gewonelijk kraam je weer onzin uit inplaats dat je ts helpt met een oplossing..............gerbert als u in het bezit bent van een printer zal ik u rekening overzichten gaan uitprinten en daar mee langs gaan naar het juridischeloket{{wel eerst een afspraak maken}}} en daar om advies gaan vragen....heel veel succes met u probleem....
[quote=gerbert schreef op maandag 19 nov 2012, 18:24]op 7-11-2012 heb ik een lening van 250 euro aangevraagd bij betaaldag.nl
tot op heden heb ik geen geld ontvanggen van hun..
wel hebben ze op hun site betaaldag.nl op mijn account een negatief saldo van meer dan 300 euro gezet.hetgeen ik hun moet terug betalen voot 2 dec 2012
en wat gebeurt er als ik niet betaal,ik heb immers ook niks ontvangen...
komt dit dan uiteindelijk voor de rechter ofzo
de telefoon die 70 cent perminuut kost
weet u hier iets meer over te vertellen
vriendelijke groeten gerbert
Volgens de website van betaaldag.nl kan het geld 20 minuten ná de goedkeuring worden overgemaakt op Uw rekening. U ontvangt hierover bericht. Heeft U dit bericht ontvangen?
Als Betaaldag.nl zegt dat U €250,- heeft ontvangen, dan zullen zij hier voor de rechter bewijs van moeten laten zien.
In 2011 heeft Vara Kassa aandacht aan zogenaamde "flitskredieten" besteed. klik hier
Als het nummer wat U belt een 0900 klantenservice nummer is, dan mag dat sinds 2011 wettelijk max. €0,15 per minuut kosten. klik hier
inderdaad heb ik op 9-11 een mail gehad :
Beste Gerbert j Saaltink,
Gefeliciteerd, uw snel geld contract is goedgekeurd en de prijs is naar uw rekening overgeboekt.
Hoewel 95% van onze klanten direct over hun geld kunnen beschikken is het belangrijk om te weten dat sommige Nederlandse banken een systeem gebruiken waardoor overboekingen tot maximaal 48 uur kunnen duren.
Om veiligheidsredenen willen wij u vragen om niet rechtstreeks op deze e-mail te reageren. Als u contact met ons wilt opnemen, log dan eerst in op uw profiel in www.Betaaldag.nl.
Met vriendelijke groet,
Betaaldag.nl
Klantenservice Team
0900 670 6706
en dat nummer is echt 70 cent per mnuut
tot mijn verbazing kreeg ik vandaag weer mail:
20 11 Geachte Gerbert j Saaltink,
Naar aanleiding van uw aanvraag voor een kredietovereenkomst bij Betaaldag.nl hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen voor een aantal controle vragen. Dit is tot op heden nog niet gelukt.
Daarom zouden wij u willen vragen of u met ons contact wilt opnemen. Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 bereikbaar op 0900 670 6706.
Alvast bedankt voor uw aanvraag.
Om veiligheidsredenen willen wij u vragen om niet rechtstreeks op deze e-mail te reageren. Als u contact met ons wilt opnemen, log dan eerst in op uw profiel in www.Betaaldag.nl.
Met vriendelijke groet,
Betaaldag.nl
Klantenservice Team
0900 670 6706
dus toch maar weer gebeld
duurde wer 10 minuten voordat ik een katige jufrouw aan de lijn kreeg
ik heb haar uitgelgd dat ik allang vragen had beantwoord en mijn goedkeuring al op 9 11 had ontvangen
ik heb gezegt dat ze ingebreken zijn daardat zij afspraken niet na komen en aangeven dat ik niks betaal en niks meer met hun te maken wil hebben
hiermee ging zij acoord en heeft gezegd het bedrag weer te zullen krediteren op mijn betaaldag acount...
ik vertrouw het niet ..
gerbert
[quote=gerbert schreef op dinsdag 20 nov 2012, 12:34]inderdaad heb ik op 9-11 een mail gehad :
Beste Gerbert j Saaltink,
Gefeliciteerd, uw snel geld contract is goedgekeurd en de prijs is naar uw rekening overgeboekt.
Hoewel 95% van onze klanten direct over hun geld kunnen beschikken is het belangrijk om te weten dat sommige Nederlandse banken een systeem gebruiken waardoor overboekingen tot maximaal 48 uur kunnen duren.
Om veiligheidsredenen willen wij u vragen om niet rechtstreeks op deze e-mail te reageren. Als u contact met ons wilt opnemen, log dan eerst in op uw profiel in www.Betaaldag.nl.
Met vriendelijke groet,
Betaaldag.nl
Klantenservice Team
0900 670 6706
en dat nummer is echt 70 cent per mnuut
tot mijn verbazing kreeg ik vandaag weer mail:
20 11 Geachte Gerbert j Saaltink,
Naar aanleiding van uw aanvraag voor een kredietovereenkomst bij Betaaldag.nl hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen voor een aantal controle vragen. Dit is tot op heden nog niet gelukt.
Daarom zouden wij u willen vragen of u met ons contact wilt opnemen. Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 bereikbaar op 0900 670 6706.
Alvast bedankt voor uw aanvraag.
Om veiligheidsredenen willen wij u vragen om niet rechtstreeks op deze e-mail te reageren. Als u contact met ons wilt opnemen, log dan eerst in op uw profiel in www.Betaaldag.nl.
Met vriendelijke groet,
Betaaldag.nl
Klantenservice Team
0900 670 6706
dus toch maar weer gebeld
duurde wer 10 minuten voordat ik een katige jufrouw aan de lijn kreeg
ik heb haar uitgelgd dat ik allang vragen had beantwoord en mijn goedkeuring al op 9 11 had ontvangen
ik heb gezegt dat ze ingebreken zijn daardat zij afspraken niet na komen en aangeven dat ik niks betaal en niks meer met hun te maken wil hebben
hiermee ging zij acoord en heeft gezegd het bedrag weer te zullen krediteren op mijn betaaldag acount...
ik vertrouw het niet ..
gerbert
Zo te zien zijn ze er alleen op uit om de inkomsten via het 900 nummer te verkrijgen.
[quote=gerbert schreef op dinsdag 20 nov 2012, 12:34]
Gefeliciteerd, uw snel geld contract is goedgekeurd en de prijs is naar uw rekening overgeboekt.
........................
Gefeliciteerd? De Prijs?
[quote=] Klantenservice Team
0900 670 6706
en dat nummer is echt 70 cent per mnuut
Ik wil U wel geloven, maar het mag wettelijk maar €0,15 p.m kosten (vaste telefoonlijn). Als dit niet het geval is kunt U een klacht indienen.
[quote=]ik heb haar uitgelgd dat ik allang vragen had beantwoord en mijn goedkeuring al op 9 11 had ontvangen
ik heb gezegt dat ze ingebreken zijn daardat zij afspraken niet na komen en aangeven dat ik niks betaal en niks meer met hun te maken wil hebben
hiermee ging zij acoord en heeft gezegd het bedrag weer te zullen krediteren op mijn betaaldag acount...ik vertrouw het niet ..
gerbert
U zou nog een mail kunnen sturen met daarin de afspraak die gisteren is gemaakt en vragen om een schriftelijke bevestiging.
Betaaldag rekent voor een lening geen rente. Ik denk dat hun verdienmodel de telefoonkosten en de verzekering voor de garantstelling zijn.
Nooit aan beginnen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Energie label
Ik heb 1,5 jaar geleden voor € 400,- een energielabel laten maken, nu heb ik naar aanleiding van dit label extra energie besparende maatregelen laten aanbrengen.
Nu wil ik graag m'n label laten aanpassen.
Wat schetst mijn verbazing dat ik weer een nieuwe "enegrie" rapport moet laten maken om een nieuwe label te krijgen, en dus weer moet betalen, klopt dit wel?
Je zou to
...
Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer