na
door natasjeurissen Sep 18, 2015 om 23:10
Geldzaken & recht

Betalen voor te pinnen

Bij ons in het dorp hebben we een tankstation,,, maar als ik daar wat koop onder de 10 euro,,,en ik wil pinnen, dan moet ik 0.25 cent extra betalen,,, hun zeggen ,,administratiekosten,,, dus voor een mars die 1.30 euro kost, betaal ik 1.55... Dit is toch niet van deze tijd,,, vooral als ik aan die reclame denk, KLEIN BEDRAG, PINNEN MAG,,,!!!!,!,
overal hoor ik ook dat dit ook niet meer mag,,, het is toch ook Belachelijk, of niet??

3323 55 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 23:33
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Bij ons in het dorp hebben we een tankstation,,, maar als ik daar wat koop onder de 10 euro,,,en ik wil pinnen, dan moet ik 0.25 cent extra betalen,,, hun zeggen ,,administratiekosten,,, dus voor een mars die 1.30 euro kost, betaal ik 1.55... Dit is toch niet van deze tijd,,, vooral als ik aan die reclame denk, KLEIN BEDRAG, PINNEN MAG,,,!!!!,!,
overal hoor ik ook dat dit ook niet meer mag,,, het is toch ook Belachelijk, of niet??

De verkoper mag beneden een bepaald bedrag kosten in rekening brengen. Pinnen kost de verkoper geld, per pin handeling, dus minder winst, en bij kleine bedragen kunnen die kosten dusdanig zijn dat de winst de kosten opslokt.

Of het verstandig is? Tja, de verkoper zal op die manier mogelijk minder verkopen. Het moet wel op de pin automaat staan aangegeven of op een andere opvallende manier IN de winkel/shop.

Anderzijds, als een klant voor € 1,30 wil pinnen, dit is wel een erg klein bedrag, je hebt toch meestal wel minimaal een kleine € 10 bij je in muntjes of andere kleine coupures.

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 23:36
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Volledigheidshalve, klik HIER voor verdere info/uitleg.

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 23:45
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Na wat zoeken:

Een pinautomaat op een vast punt kost € 549,00, installatie € 82,00, verbindingskosten per maand, en van € 0,08 tot € 0,20 per pinhandeling, mogelijk dat de bank ook nog kosten in rekening voor een zakelijke rekening. Pinnen is dus niet gratis.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 18, 2015 om 23:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen

In u geval gaat de winst in % flink omlaag, dus volkomen duidelijk dat vele kleintjes de winst ook kleiner is en daar kan de men niet mee rond komen..

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2015 om 00:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De verkoper mag altijd een bedrag voor het betalen per pin in rekening brengen. Of u nu veel besteedt of weinig.

Wat is er tegen een portemonnee met gewoon geld?

door 1953 - Sep 19, 2015 om 04:10
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ligt eraan wat voor vintageapparatuur deze tankstation bezigt en op welke wijze de pintransactie tot stand komt en of het ook kosten moet maken, aanschaf apparatuur, abonnement etc.

Echt van deze tijd is het niet meer doch er zijn er die onder de € 5,00 bijvoorbeeld € 0,10 aanrekenen voor de pintransactie. Wordt wel aangegeven bij de kassa.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2015 om 12:59
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Waarom denkt u dat er veel bemande tankstations met kiosk sluiten?
Reden: er wordt onvoldoende verdiend op vooral kleine aankopen waar dan ook bij pinnen de kosten voor pinnen nog bijkomen.

edrick3
door edrick3 - Sep 19, 2015 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....vooral als ik aan die reclame denk, KLEIN BEDRAG, PINNEN MAG,,,!!!!,!,.....
Maar dan moet dat wél in de zaak aangegeven staan!

.....Belachelijk, of niet?.....
Niet!
Een kleine zelfstandige kan besluiten om de pinkosten NIET voor zijn/haar rekening te nemen. Zeker niet bij kleine(re) bedragen.

alexishoop
door alexishoop - Sep 19, 2015 om 15:52
561 Antwoorden / 6 Vragen

alles kost geld, dus het is knudde argument van zo'n ondernemer, maar ook van de bedrijven die de transacties verwerken en het pinnen willen promoten, kleine bedragen afrekenen zou gewoon gratis moeten zijn als je de consument serieus wilt nemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2015 om 16:32
16845 Antwoorden / 202 Vragen

=alexishoop schreef op zaterdag 19 sep 2015, 15:52: alles kost geld, dus het is knudde argument van zo'n ondernemer, maar ook van de bedrijven die de transacties verwerken en het pinnen willen promoten, kleine bedragen afrekenen zou gewoon gratis moeten zijn als je de consument serieus wilt nemen.

'Voor niets gaat de zon op' en 'van lucht alleen kun je niet leven'.

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 16:36
11540 Antwoorden / 51 Vragen

alles kost geld, dus het is knudde argument van zo'n ondernemer, maar ook van de bedrijven die de transacties verwerken en het pinnen willen promoten, kleine bedragen afrekenen zou gewoon gratis moeten zijn als je de consument serieus wilt nemen

Natuurlijk, "iemand anders" mag wel betalen .......... alleen "Iemand Anders" heb ik nog niet gevonden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2015 om 16:53
16845 Antwoorden / 202 Vragen

van Leyden@ [quote] Maar het mag, dus iedereen vindt gelijk dat de pomphouder wel gek moet zijn om ook kleine bedragen kosteloos te laten pinnen.

Waar heeft u gelezen dat iedereen gelijk vindt dat ...... .

Volgens mij wordt dat door niemand gesteld maar wel dat iedere leverancier/winkelier dat zelf kan bepalen. Normaliter is het aan een sticker op de deur bij de ingang te zien 'pinnen mag, ook met kleine bedragen'.
en dat pinnen wel degelijk kosten voor de winkelier met zich meebrengt.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 16:56
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Wij (consumenten) zijn de baas, mag hopen dat er minder klanten komen en het omzet kost.

Moet je eens kijken hoe snel het dan afgelopen is met dat stomme kwartje.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 17:08
1289 Antwoorden / 17 Vragen

" Ondernemers stimuleren het pinnen graag.
Niet zo gek. want de gemiddelde kosten voor een extra pintransactie zijn lager dan die van een contante betaling"

Zie je het, ze liegen allemaal hun eigen straatje schoon,
Het verschil tussen geleuter op papier en de werkelijkheid.

Als dat waar is, betaalt de pinpasbetaler dus ook (extra) voor de kosten van contante betalers. Want die "kosten" worden niet verhaald.
Maar het mag, dus het is ok.

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 17:13
11540 Antwoorden / 51 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 19 sep 2015, 16:56]Wij (consumenten) zijn de baas, mag hopen dat er minder klanten komen en het omzet kost.

Moet je eens kijken hoe snel het dan afgelopen is met dat stomme kwartje.

Ja hoor, de consumenten zijn de baas .......... leuk bedacht maar als het betalen meer kost als de netto verdiensten, heeft de verkoper verlies. @Van Leyden, geeft u geld weg? Zodanig dat u er financieel aan kapot gaat? Ik denk dat ik het antwoord weet .......

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 17:23
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Iedere klant die contant betaalt moet twee kwartjes dokken.

Dat mag ook.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 17:38
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Maar goed, de redenering voortzettend gaat de ondernemer het moeilijk krijgen.
Cash betalingen kosten meer als pinbetalingen, niemand pint meer (kleine bedragen) vanwege de kosten, de winst zakt door de hoge aantallen contante betalingen.

De wet van Darwin.

Cookies
door Cookies - Sep 19, 2015 om 18:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 19 sep 2015, 17:13][quote=van leyden schreef op zaterdag 19 sep 2015, 16:56]Wij (consumenten) zijn de baas, mag hopen dat er minder klanten komen en het omzet kost.

Moet je eens kijken hoe snel het dan afgelopen is met dat stomme kwartje.

Ja hoor, de consumenten zijn de baas .......... leuk bedacht maar als het betalen meer kost als de netto verdiensten, heeft de verkoper verlies. @Van Leyden, geeft u geld weg? Zodanig dat u er financieel aan kapot gaat? Ik denk dat ik het antwoord weet .......

De verkoper heeft veel meer verlies als daardoor klanten zijn winkel links laten liggen. Was tijdje terug ook in een winkel waar ze 0,25ct wilden rekenen, ben maar een deurtje verder gegaan. Principe kwestie voor mij.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 18:27
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Goed zo Carola, zo pak je dat aan.
Zouden meer mensen moeten doen, iedereen eigenlijk.

Dan laten ze die grappen wel.
Daarom zijn wij de consument de baas, als we maar willen.

Maar zo denken we niet, we vinden het volkomen normaal dat diegene die de minste kosten veroorzaakt alle kosten betaalt.
Stel je voor dat contante betalingen twee kwartjes zouden kosten, wat wel zo eerlijk is,

Dan pas zou iedereen ontploffen.

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2015 om 18:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@van leyden

Trek toch gewoon uw knip voor zo'n onbenullig bedrag. Wat een gedoe over zo iets onzinnigs.

Bankafschriften van een meter lang ivm allerlei flut bedragjes..

De Ts zal daar wel niet gaan tanken, maar daar waarschijnlijk weer een goedkopere zelfbedieningspomp voor zoeken. Dat benzinestation heeft groot gelijk.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 18:42
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 18:11]Heeft dan niemand meer geld op zak?

Dat ligt eraan.
Als pinnen geld gaat kosten wel.

Betaal nu sinds kort contactloos, als dat geld gaat kosten, stop ik daarmee.
Dan gaat de detailhandel weer zeuren dat er meer gepind moet worden, hetzelfde riedeltje als nu maar meer op de janktour. Want wij zeuren op forums, zij maken er een reclamespot van. Het liefst zouden ze geen cash-geld meer aannemen, vanwege de kosten en de veiligheid.

Klein bedrag, pinnen mag?
Neuh! Opzouten met je praatjes, contant is voordeliger.

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 18:45
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Wel een mars willen kopen voor € 1,30 terwijl die bijna overal flink goedkoper is, en geen € 0,25 pin kosten willen betalen, sorry, maar ikke nie snap nie.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 18:45
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 18:39]@van leyden

Trek toch gewoon uw knip voor zo'n onbenullig bedrag. Wat een gedoe over zo iets onzinnigs.

Bankafschriften van een meter lang ivm allerlei flut bedragjes..

De Ts zal daar wel niet gaan tanken, maar daar waarschijnlijk weer een goedkopere zelfbedieningspomp voor zoeken. Dat benzinestation heeft groot gelijk.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 18:51
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Dat doe je wel vaker tijger!

Je maakt je druk omdat een ander zich druk maakt. niks anders dan dat soort berichten, dat weten we nu wel.

Ga toch wat anders doen dan!

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2015 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 19 sep 2015, 18:51]Dat doe je wel vaker tijger!

Je maakt je druk omdat een ander zich druk maakt. niks anders dan dat soort berichten, dat weten we nu wel.

Ga toch wat anders doen dan!

Maar waarom maakt u zich druk? U bent toch niet zo dom geweest om zo'n extra dure Mars te kopen bij dat benzinestation?;-))

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 18:59
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 19 sep 2015, 18:45]Wel een mars willen kopen voor € 1,30 terwijl die bijna overal flink goedkoper is, en geen € 0,25 pin kosten willen betalen, sorry, maar ikke nie snap nie.

Ik ook niet.
Als je eenvoudig denkt, zou je kunnen concluderen dat de mars ook al te duur is, wat maken die pinkosten dan nog uit?

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 19:00
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Om terug te komen op de basis vraag: Mag dit? Ja dit mag.

na
door natasjeurissen - Sep 19, 2015 om 19:04
2 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een kwats, het gaat mij om het principe, maak geen reclame , klein bedrag pinnen mag,,, en dan toch extra betalen, daar gaat het mij om,, ik ZEUR NIET,,, vroeg alleen of het wel mag,,, gaat mij niet om die mars,,bij ons tankstation pinnen ze wel eens 10 cent omdat ze die te kort komen voor de koffieauromaat,
En betalen niks extra,,,,gewoon 10 cent,
PRINCIPE,,,EN GEEN GEZEUR

Cookies
door Cookies - Sep 19, 2015 om 19:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 18:39]@van leyden

Trek toch gewoon uw knip voor zo'n onbenullig bedrag. Wat een gedoe over zo iets onzinnigs.

Bankafschriften van een meter lang ivm allerlei flut bedragjes..

Ik heb niet eens een knip, haha. En bankafschriften krijg ik niet;-) Alleen cash op zak (nou ja, in mijn tas) als ik wat geretourneerd heb. Dat wordt gelukkig ook al minder omdat je bij steeds meer winkels 'terug' kunt pinnen.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 19:07
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Het is zo simpel....

De pomphouder heeft gelijk, want het mag.
PUnt.
iedere klant die daar komt moet pinkosten betalen, want wat maakt een kwartje nou uit, alles is toch al duurder bij een tankstation, dus dan mag het helemaal. Beetje vrekkig doen terwijl je je voleet aan de marsen, dat gaat niet aan...
Punt.

Mensen met een andere mening die zeuren.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 19:10
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=natasjeurissen schreef op zaterdag 19 sep 2015, 19:04]Wat een kwats, het gaat mij om het principe, maak geen reclame , klein bedrag pinnen mag,,, en dan toch extra betalen, daar gaat het mij om,, ik ZEUR NIET,,, vroeg alleen of het wel mag,,, gaat mij niet om die mars,,bij ons tankstation pinnen ze wel eens 10 cent omdat ze die te kort komen voor de koffieauromaat,
En betalen niks extra,,,,gewoon 10 cent,
PRINCIPE,,,EN GEEN GEZEUR

Voila!

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 19:18
1289 Antwoorden / 17 Vragen

natasjeurisen.

Geloof me, op elk forum heb je ze>> de sussers.

Wat het onderwerp ook is, ze zullen altijd zeggen dat je je niet druk moet maken.
De sop is de kool niet waard enz enz.
Als je niet oppast wordt dat de rode draad in elk topic>> diegenen met argumenten en diegenen die je vooral op het hart drukken dat er nog zoveel belangrijkere zaken in het leven zijn.

Ga dat dan doen!

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 19:24
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Tip voor de vraagsteller: Pin begin van de week/maand € 10 of € 20, Koop in de supermarkt een x aantal marsen, leg een deel in de koelkast (koud zijn ze ook lekker). Voordeel: Mars in huis, hoef je ook niet door de kou of regen en je bent stukken voordeliger. En je hebt geen pin kosten. Fijn weekend allemaal.

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2015 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=natasjeurissen schreef op zaterdag 19 sep 2015, 19:04]Wat een kwats, het gaat mij om het principe, maak geen reclame , klein bedrag pinnen mag,,, en dan toch extra betalen, daar gaat het mij om,, ik ZEUR NIET,,, vroeg alleen of het wel mag,,, gaat mij niet om die mars,,bij ons tankstation pinnen ze wel eens 10 cent omdat ze die te kort komen voor de koffieauromaat,
En betalen niks extra,,,,gewoon 10 cent,
PRINCIPE,,,EN GEEN GEZEUR
De bank maakt die reclame, niet de pomphouder. En het mag dus.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 19:32
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Ook al zou het GEEN principekwestie zijn, wat het wel is voor mij en ts, dan nog.
Het deugt gewoon niet, contante betalers zouden twee kwartjes moeten betalen.

De detailhandel zegt toch zeker zelf dat pinnen goedkoper is als cash geld? Tenminste, voor de winkelier dan.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 19:36
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 19 sep 2015, 19:25]
De bank maakt die reclame, niet de pomphouder. En het mag dus.

Niemand betwijfelt ook of het mag,
Banken maken die reclame helemaal niet, dat doet de detailhandel zelf, omdat pinnen goedkoper is dan cash geld..

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 19:38
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Betalen met een crecitcard kost heel vaak een aantal procenten die altijd voor rekening van de betaler, daar hoor je niets over.

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2015 om 20:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 19 sep 2015, 19:36][quote=diumenge schreef op zaterdag 19 sep 2015, 19:25]
De bank maakt die reclame, niet de pomphouder. En het mag dus.

Niemand betwijfelt ook of het mag,
Banken maken die reclame helemaal niet, dat doet de detailhandel zelf, omdat pinnen goedkoper is dan cash geld..

De campagne wordt/werd gevoerd door Betaalvereniging Nederland.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 19, 2015 om 20:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En straks weer klagen dat de ziektekostenverzekering voor u omhoog gaat opdat u teveel marsen wegtikt..
Betaal dit soort dingen altijd contant.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2015 om 20:05
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Van leyden@ ?????? Ik zie niet wat Tijger1@ hier verkeerd doet. Ik zelf heb een hekel aan pinnen bij heel kleine bedragen bij kleine winkeliers omdat ik weet dat het dan meer kost dan dat het opbrengt.

Wilt u met alle geweld pinnen, kijk dan of 'klein bedrag pinnen mag op de deur staat. Willen We nog kleine prettige winkels houden? Dat kan niet als er onder kostprijs wordt verkocht. (Reden waarom veel te kshops maar gesloten worden. )

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2015 om 20:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op zaterdag 19 sep 2015, 20:03]En straks weer klagen dat de ziektekostenverzekering voor u omhoog gaat opdat u teveel marsen wegtikt..
Betaal dit soort dingen altijd contant.
En...... Aluhoedje op!

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 19, 2015 om 20:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 19 sep 2015, 20:08][quote=akkerdistel schreef op zaterdag 19 sep 2015, 20:03]En straks weer klagen dat de ziektekostenverzekering voor u omhoog gaat opdat u teveel marsen wegtikt..
Betaal dit soort dingen altijd contant.
En...... Aluhoedje op!
Dat sowieso :-). Lees dit eens voor de aardigheid. En met 'n Ronald Plasterk (PvdA) die dolgraag continu en altijd iedere burger wil kunnen afluisteren (ook jouw computer gedrag dus) en volgen. Is mijn bovengenoemd voorbeeld nog vrij onschuldig iets.

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 21:13
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 19 sep 2015, 20:08][quote=akkerdistel schreef op zaterdag 19 sep 2015, 20:03]En straks weer klagen dat de ziektekostenverzekering voor u omhoog gaat opdat u teveel marsen wegtikt..
Betaal dit soort dingen altijd contant.
En...... Aluhoedje op!

Hahaha, dan moet je dan mee in discussie.
Van zulke kinderachtige opmerkingen, zakt mijn broek vanaf.

Ook al laat je zien dat cash geld duurder is voor een winkelier. het maakt allemaal geen bal uit>> Het mag en de winkelier zou wel gek zijn als die dat niet deed.

Dat laatste is nog waar ook, het kost omzet hij snijdt zichzelf in de vingers, maar daar komt ie nog wel achter, Er zijn meer consumenten met principes dan die denkt.

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 21:15
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Maar die mensen met principes kopen geen mars bij een klein tankstation, maar gewoon in de winkel waar pinnen gratis is en de mars stukken goedkoper..............

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 21:18
1289 Antwoorden / 17 Vragen

De snacks zijn al een stuk duurder, pinnen kost extra.
Alleen gekke henkie gaat erheen.
En het forum.
Want?

Ze "weten" dat pinnen meer kosten met zich meebrengt als cash geld.
Wat een vreselijk meevoelend volkje zijn we toch...

van leyden
door van leyden - Sep 19, 2015 om 21:24
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 19 sep 2015, 21:15]Maar die mensen met principes kopen geen mars bij een klein tankstation, maar gewoon in de winkel waar pinnen gratis is en de mars stukken goedkoper..............

Zekers, natuurlijk.
De lekkerste en goedkoopste koffie koop je bij de aldi.
Snacks koop ik altijd groot in, de bedoeling is dan om goedkoop uit te zijn, elke dag een snackie..

Maar dat gebeurt zelden, meestal is het dezelfde dag op.
Dat komt er nou van als je principes hebt....

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2015 om 21:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 19 sep 2015, 21:13]
Hahaha, dan moet je dan mee in discussie.
Van zulke kinderachtige opmerkingen, zakt mijn broek vanaf.

Ook al laat je zien dat cash geld duurder is voor een winkelier. het maakt allemaal geen bal uit>> Het mag en de winkelier zou wel gek zijn als die dat niet deed.

Dat laatste is nog waar ook, het kost omzet hij snijdt zichzelf in de vingers, maar daar komt ie nog wel achter, Er zijn meer consumenten met principes dan die denkt.
Kom je nog terug op wie de campagne voor pinnen voert? Je ongelijk niet erkennen, daar zakt mijn broek van af.

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2015 om 21:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is heel simpel. Bij een benzinestation tank ik benzine. Mocht ik Marsen willen kopen, doe ik dat bij de kruidenier.

na
door natasjeurissen - Sep 19, 2015 om 22:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Jezus man,,, gaat mij niet om die MARS,,, het gaat mij om dat ik bij betaal met pinnen onder de 10 euro,,,, en alleen de vraag is of dat wel mag,,,,,,,kijk wie de zeurders zijn,,,, sorry hoor,,,, hebben jullie niks anders te doen als mensen afzeiken ,,,, ipv een redelijk antwoord te geven

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2015 om 22:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat antwoord is toch al gegeven? Het mag.

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2015 om 22:18
11540 Antwoorden / 51 Vragen

en alleen de vraag is of dat wel mag

Die vraag is vrijdag 18 sep 2015, 23:36 al beantwoord.

Cookies
door Cookies - Sep 19, 2015 om 23:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 21:45]Het is heel simpel. Bij een benzinestation tank ik benzine. Mocht ik Marsen willen kopen, doe ik dat bij de kruidenier.

Gelukkig vh tankstation zijn er veel klanten die in hun shop andere zaken kopen. Ik ook, want je kan ook trek ergens in krijgen NA sluitingstijden van supermarkten en.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 20, 2015 om 10:24
16845 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 23:07][quote=tijger1 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 21:45]Het is heel simpel. Bij een benzinestation tank ik benzine. Mocht ik Marsen willen kopen, doe ik dat bij de kruidenier.

Gelukkig vh tankstation zijn er veel klanten die in hun shop andere zaken kopen. Ik ook, want je kan ook trek ergens in krijgen NA sluitingstijden van supermarkten en.

Helaas hebben veel tankstations hinder van het feit dat steeds meer super langer open zijn. Vaak al tot20:00 of 21:00 uur.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 20, 2015 om 14:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 19 sep 2015, 21:13]Hahaha, dan moet je dan mee in discussie.
Van zulke kinderachtige opmerkingen, zakt mijn broek vanaf.
Van uw naïviteit en wegkijken zakt mij dan weer de broek af.

van leyden
door van leyden - Sep 21, 2015 om 16:33
1289 Antwoorden / 17 Vragen

TS heeft natuurlijk wel een punt> er wordt gestimuleerd om juist ook met kleine bedragen te pinnen,
Maar in de praktijk weer ontmoedigd.

Dan moeten ze die slogan veranderen> pinnen mag, maar let op, het kan u geld kosten.

Maar het mag, dus iedereen vindt gelijk dat de pomphouder wel gek moet zijn om ook kleine bedragen kosteloos te laten pinnen

Want voor niets....