Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Ja, ik vind van wel. Had het bedrag nog mooi 2 weken op een spaarrekening kunnen zetten. Had het een mooi bedragje aan rente opgeleverd. Nu is dat voor KPN mooi meegenomen.
tijger1 schreef op woensdag 11 dec 2013, 09:59: Dat valt dus wel mee, want de gesprekken worden uiteraard achteraf afgerekend.
En het is alleen maar van toepassing als u enkel vaste telefonie hebt.
Klinkt als ik ben er van. Vooraf factureren wat je zal gaan verbellen lijkt me lastig maar ze zijn er toe in staat om ook dat in de toekomst te bewerkstelligen.
tijger1 schreef op woensdag 11 dec 2013, 10:59: Het is jaren geleden ingevoerd door KPN na een tip van de klanten. Het was geen eigen initiatief van KPN.
Ja dat maakt het helemaal goed nu begrijp ik het. En dan 1 tip van de klanten. Het zijn tips van klanten of een tip van één klant. Mooi verhaal. Maar slaat kant noch wal. Vreemd wanneer iemand (KPN) iets wat krom is recht probeert te praten.
lekkerisdat schreef op woensdag 11 dec 2013, 12:13: @TS Vaste telefonie heb je al voor 1 euro 25 per maand, wat betaal jij bij KPN? Persoonlijk zou ik mij daar iets meer druk over maken.
10,12 euro. Iets duurder maar het gaat mij meer om het principe en niet om het geld
tijger1 schreef op woensdag 11 dec 2013, 10:59: Het is jaren geleden ingevoerd door KPN na een tip van de klanten. Het was geen eigen initiatief van KPN.
Ja dat maakt het helemaal goed nu begrijp ik het. En dan 1 tip van de klanten. Het zijn tips van klanten of een tip van één klant. Mooi verhaal. Maar slaat kant noch wal. Vreemd wanneer iemand (KPN) iets wat krom is recht probeert te praten.
Verscheidene klanten hebben dezelfde tip gegeven. Vroeger betaalde je achteraf. En toen de KPN er heel slecht voorstond, werd door KPN gevraagd om tips om de kaspositie te verbeteren. Daar kwam onder meer de tip uit het abonnement vóóruit te laten betalen.
Verscheidene klanten hebben dezelfde tip gegeven. Vroeger betaalde je achteraf. En toen de KPN er heel slecht voorstond, werd door KPN gevraagd om tips om de kaspositie te verbeteren. Daar kwam onder meer de tip uit het abonnement vóóruit te laten betalen.
Dat geloof je toch niet? KPN zal zelf wel voor klant hebben gespeeld.
Verscheidene klanten hebben dezelfde tip gegeven. Vroeger betaalde je achteraf. En toen de KPN er heel slecht voorstond, werd door KPN gevraagd om tips om de kaspositie te verbeteren. Daar kwam onder meer de tip uit het abonnement vóóruit te laten betalen.
Dat geloof je toch niet? KPN zal zelf wel voor klant hebben gespeeld.
Dat geloof ik dus juist wel.
Afgezien daarvan, vond ik het vroeger al heel wonderlijk hoe de betaling verliep bij KPN. alles achteraf. Dus ik had er geen probleem mee. Het is nu ook nog alleen maar van toepassing bij alleen een vaste aansluiting. Niet bij bijvoorbeeld een alles-in-een pakket. Dat gaat gewoon één maand vooruit.
jugendstil schreef op woensdag 11 dec 2013, 13:40: Hoe groot is de schade per maand uitgedrukt in centen met 2 cijfers achter de komma?
Als alle bedrijven dit gaan nadoen dan gaat het om meer cijfers voor de komma :>) Wellicht krijgt u uw salaris ook van uw werkgever vooruit betaald? Vast niet he? Alimentatie betalen mag ook vooruit. Dat dan weer wel.
Vooruit betalen heeft natuurlijk wel het voordeel dat als je opzegt, niet nog een flink bedrag na hoeft te betalen.;-)
Sommige mensen, ik niet, hebben ook nog een flinke rekening aan gesprekken en dat betaal je achteraf. Heft elkaar wel een beetje op, maar dat is slechts mijn mening.
jugendstil schreef op woensdag 11 dec 2013, 13:40: Hoe groot is de schade per maand uitgedrukt in centen met 2 cijfers achter de komma?
Als alle bedrijven dit gaan nadoen dan gaat het om meer cijfers voor de komma :>) Wellicht krijgt u uw salaris ook van uw werkgever vooruit betaald? Vast niet he? Alimentatie betalen mag ook vooruit. Dat dan weer wel.
Uw huur, gas, licht, water en verzekeringen betaalt u ook vooruit.
tijger1 schreef op woensdag 11 dec 2013, 13:58: Vooruit betalen heeft natuurlijk wel het voordeel dat als je opzegt, niet nog een flink bedrag na hoeft te betalen.;-)
Sommige mensen, ik niet, hebben ook nog een flinke rekening aan gesprekken en dat betaal je achteraf. Heft elkaar wel een beetje op, maar dat is slechts mijn mening.
Dan moeten ze dat tijdig factureren en desnoods een brg vragen voor het gemiddeld besteedde bedrag, dat doet PostNL ook. Het een heeft overigens niets met het ander te maken.
jugendstil schreef op woensdag 11 dec 2013, 13:40: Hoe groot is de schade per maand uitgedrukt in centen met 2 cijfers achter de komma?
Als alle bedrijven dit gaan nadoen dan gaat het om meer cijfers voor de komma :>) Wellicht krijgt u uw salaris ook van uw werkgever vooruit betaald? Vast niet he? Alimentatie betalen mag ook vooruit. Dat dan weer wel.
Uw huur, gas, licht, water en verzekeringen betaalt u ook vooruit.
Wat net zo belachelijk is, maar die hebben het fatsoen om het de 30e pas af te schrijven.
mahadma schreef op woensdag 11 dec 2013, 14:53: Is TS (Topic Starter) ooit rond de 12 de van de maand abonnee geworden? Dat verklaart veel.
En wat huur betreft, dat is niet belachelijk, dat is een "brengschuld".
Wie heeft hier verklaard dat het bij huur belachelijk is? bovendien heeft brengschuld niets te maken met vooruit of achteruit betalen maar met waar je betaald
mahadma schreef op woensdag 11 dec 2013, 14:53: Is TS (Topic Starter) ooit rond de 12 de van de maand abonnee geworden? Dat verklaart veel.
En wat huur betreft, dat is niet belachelijk, dat is een "brengschuld".
Op welke datum je besluit om iets af te nemen is niet relevant. Het gaat om een termijnbetaling die je als afgesproken vooruit betaald. Dat daar twee of drie dagen voor genomen worden is billijk naar 19 dagen is bespottelijk.
rvschaik schreef op woensdag 11 dec 2013, 08:45: Is abonnement op de 12e afschrijven niet een beetje erg vroeg.wanneer je al twee maanden vooruit moet betalen
Vroeger smokkelden de banken ook altijd met valutadata maar dat is gelukkig aangepakt. Mooi doel voor Kassa om nu de andere oplichters aan te pakken
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp
...
Lees meer
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso.
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer