an
door andor1963 Jan 29, 2015 om 13:41
Computers & telefonie

Betalings achterstand

weet iemand wat te doen bij het volgende, ik ben al jaren klant bij online nu ben ik september overgestapt naar een ander abonnement ook bij online. Tot november zijn zowel mijn oude abonnement bij mij afgeschreven maar ook het nieuw. Na veel bellen en in de wacht staan ( soms een uur) heb ik een gedeelte van het teveel betaalde terug gekregen, ik moet nog 20 euro krijgen. In december werd er een bedrag van 53 euro afgeschreven terwijl mijn werkelijke koste 34.95 bedragen,ik dacht gelijk dit is weer van het oude dus heb ik het bedrag terug geboekt. Gebeld met online maar het bleek toch juist te wezen dus men zou het bedrag als incasseren. Een week later een (dreig)mail dat alles afgeloten zou worden als ik niet direcht zou betalen. gelijk maar gedaan. Wat viel er vandaag in de bus weer een aanmaning van het bedrag plus 17 euro administratie kosten, terwijl ik het bedrag per omgaande had betaald. Weer maar eens gebeld over het hoe en wat maar ik moet toch die 17 euro betalen????? wie weet hoe van online verlost kan worden?

323 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jan 29, 2015 om 14:15
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als die 17 euro administratiekosten terecht zijn opgelegd, ja, dan moet je die betalen.

Maar wanneer ben je welk contract voor welke prijs aangegaan?
Wanneer is dat gewijzigd en woorvoor tegen welke prijs?
Heb je iets op papier of alleen telefonisch?

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2015 om 14:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo ando1963,

Stuur een mail waarin je alle betalingen eens op een rijtje zet en verzoek om een andere toelichting.

Klik hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2015 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hinderlijke typfout:

andere toelichting. = nadere toelichting

zoekster
door zoekster - Jan 29, 2015 om 14:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U zou de klachtenkompas.nl van de consumentenbond kunnen proberen.
Dan gaat het waarschijnlijk wat sneller met de afwikkeling.

U hoeft geen 17 euro administratiekosten te betalen, want dat zijn in feite incassokosten en die mogen pas berekend worden na een betalingsherinnering waarin u 14 dagen de tijd krijgt om alsnog het bedrag (zonder kosten) te betalen. Bovendien heeft u inmiddels betaald, dus wat zeuren ze nog?

Online is een goedkope aanbieder, helaas betaal je daar dan een andere prijs voor en dat is slechte service en een slecht werkende administratie. Alles heeft zijn voors en zijn tegens.

Succes ermee.

(rode letters zijn aanklikbaar)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer