m.
door m.makr Oct 20, 2014 om 10:28
Geldzaken & recht

Betalingsregeling onterecht gestopt Vesting Finance

Een betalingsregeling met Vesting Finance afgesproken van €222. Dit moest ik voor 10 oktober betalen en dat is ook gebeurd. Donderdag 16 oktober gebeld naar Vesting Finance en kreeg hierbij mevrouw [edit redactie] aan de telefoon. Zij vertelde mij dat het hele bedrag van de huur die dag bij hun binnen moet zijn dan zal de betalingsregeling doorlopen. Dat is ook gebeurd. Ik bel vrijdag 17 oktober weer naar Vesting Finance om te vragen of het bedrag binnen is. Ik kreeg mevrouw [edit redactie] aan de telefoon. Zij vertelt mij dat ze pas over een paar dagen in het systeem kunnen zien wanneer het geld binnen is. Ze vertelt mij ook dat de betalingsregeling is gestopt. Ik vroeg wat de reden hiervoor is en zij vertelde mij dat het geld allang binnen had moeten zijn. Ik vertel haar dan mevrouw [edit redactie] tegen mij heeft gezegd dat donderdag 16 oktober de huur overgemaakt moet zijn. Mevrouw [edit redactie] bevestigd dit ook en zegt dat dit ook in het systeem staat. Ze vertelt mij dat ze even gaat overleggen en dat ik teruggebeld zal worden. Dit is niet gebeurd. Vandaag 18 oktober krijg ik ineens een brief dat de betalingsregeling is gestopt en dat ik een bedrag van € 1669.45 in zijn geheel direct moet betalen! Ik voel me opgelicht!. Oplichtingspraktijken zou je niet verwachten van een incassobureau.

1548 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2014 om 10:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het zou kunnen dat er langs elkaar heen is gewerkt. Die brief is waarschijnlijk voor de telefonische afspraken verstuurd, of u zat al in een automatisch systeem.

Het is handiger dit niet (alleen) telefonisch verder te bespreken, maar ook schriftelijk (dus per mail) de gemaakte afspraken nog eens te bekrachtigen. Dan blijft het meer hangen. Verzoek ook om een schriftelijk antwoord terug.
klik HIER

Legt u uw klacht op een rustige wijze uit. Niet meteen over oplichting beginnen, dan krijgt u mensen niet mee.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer