ll
door lliizzyy Jul 22, 2015 om 16:43
Voeding & gezondheid

Betrouwbaar?

Hoi, ik wil graag schoenen bestellen op www.voetvolk.net omdat dat nog de enigste site is die de schoenen heeft die ik wil.Maar ik vraag me af of deze site wel betrouwbaar is, heeft misschien iemand een ervaring met deze site?
Alvast bedankt

3508 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, als ik "over ons" indruk lees ik een toch ietwat krom, Nederlands taaltje. Kan me ook niet voorstellen dat het echte o.a. Nike schoenen zullen zijn. Kan ook niet zo snel zien of ze ergens bij aangesloten zijn. Maar nee, ervaring met "voetvolk" heb ik niet. Kan alleen maar zeggen: bezint voor u begint.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze website is net nieuw en, zoals al is gezegd, de teksten zijn slechte vertalingen, dus Google vertalingen.
Ze zijn nergens bij aangesloten dus u heeft totaal geen garantie.
De kans is groot dat sprake van namaak is, dat die door douane in beslag genomen kan worden, als schoenen toch worden bezorgd moet u vermoedelijk invoerrechten betalen en er kunnen nog meer haken en ogen zijn.
Nee, geen ervaring met deze site, want ik bestel niet bij dergelijke onduidelijke en dubieuze sites.
Dus mijn advies: er niets bestellen/kopen.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou er niet durven bestellen.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo lliizzyy,

Tja, aangelokt door de lage(re) prijs?
Zou er toch maar niet aan beginnen.
Kijk eens hier ter info: klik

En hier: klik

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zal er de voorgaande antwoorden echt niet naast u meer moeten leggen. Dit kan u beter aan u voorbij laten gaan 99% kans dat er iets niet klopt.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

De website richt zich blijkbaar op "voetvolk"

Vroeger (lang geleden) konden het voetvolk geen dure Nikes kopen...

ve
door verwijderd - Jul 22, 2015 om 20:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lliizzyy,

ik zou er maar niet aan beginnen.
Hier kunt u controleren wie de eigenaar is.
Dan ziet u ook dat de site pas kort in de lucht is, mei 2015.
Als u dan op de site www.voetvolk.net kijkt dan staat er helemaal onderin een 'copywrite' tekentje met 2014-2015. Dan weet u eigenlijk al genoeg. Geen contactgegevens ook, dat zegt ook al veel.

Om de paar maanden duiken er weer een paar van die schoenensites op, het zijn allemaal vertalingen, ze lijken allemaal op elkaar en ze verkopen nep rommel uit China. Als u iets koopt krijgt u een nepper, dat is zeker en waarschijnlijk ook nog gedonder met de douane omdat u namaak producten hebt gekocht.
Deze site is er ook weer zo een. Leest u ook eens wat er bij 'Over ons' staat op hun site, typisch gevalletje van 'google translate'.
Erg vermakelijk om te lezen maar niet aan beginnen dus.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 09:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

De nieuwste Nikes voor minder dan de helft? Je zou wel gek zijn om het niet te doen. Dat zal al die andere winkels die veel te veel geld vragen leren....

Oftewel: die prijskaartjes zouden toch alle alarmbellen moeten doen rinkelen?

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alle gegeven antwoorden van onze deskundigen slaan helemaal nergens op.
U kunt hier rustig kopen.
Oom Wimmi legt uit : Om te beginnen, u gaat via koekel naar : groothandel voetvolk schoenen.
U komt dan op de site van Alieexpress.
Waar een vertaalmachine in krom nederlands zijn verhaal vertelt.
De site is origineel in het Engels, u kunt de taal veranderen.
Ook kunt u de prijs van dollar naar euro veranderen.
Wat is Alieexpress ? Dat is een megagroot Chinees bemiddelingsbureau waar nagenoeg alle Chinese handelaren bij zijn aangesloten die aan particulieren leveren.
Alieexpress is een bemiddelaar, die per transactie commissie ontvangt.
Alieexpress is een beursgenoteerd en vertrouwd miljardenbedrijf.
Via Alieexpress kun je alleen kopen als je een creditcard bezit.

Koop je via Alieexpress dan geniet je 100% kopersbescherming.

Ikzelf koop al jarenlang zeer regelmatig via Alieexpress.
Voorbeeld : een accu voor mijn Nikon camera kost hier 62 euro.
Uit China, van dezelfde fabriek, inclusief porto 12 euro.
De echte Nikes komen ook uit China, maar of de aanbiedings schoenen de echte zijn is niet te voorspellen.
Koopt u via Alieexpress dan is er op hun site de mogelijkheid om contact op te nemen met de verkoper.
Waar u kunt vragen of ze echt zijn.
Ga dus niet rechtstreeks naar de eigen site van Voetvolk om te bestellen.
Dan hebt u geen kopersbescherming.

Bericht van de redacteur : hehe, eindelijk iemand die het wel weet.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ben je toch een sneu figuur wimmi20, elke reactie moet je beginnen met het neerhalen van eerdere reacties. Je hebt kennelijk heel wat te compenseren.

Dan je reactie.

Door te 'koekelen' op 'groothandel voetvolk schoenen' kom je inderdaad op aliexpress uit, da's niet zo raar want je 'koekelt' op een Google vertaling van 'wholesale foot soldiers shoes'. Echter wimmi20, dat wil nog niet zeggen dat voetvolk.net ook maar iets met aliexpress te maken heeft. En als voetvolk.net al op aliexpress zit, dan wil dat nog niet zeggen dat je ook kopersbescherming hebt als je rechtstreeks van hun site voetvolk.net gaat bestellen.

Uiteraard volgt hierna weer een hoop bal bla van wimmi20, geef daarbij dan direct even aan waaruit blijkt dat je kopersbescherming geniet van aliexpress als je op voetvolk.net besteld.

Nb. Wat wel klopt is dat je via aliexpress betrekkelijk veilig kan bestellen.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ooh, herstel. Ik moet je toch wat krediet geven, je geeft inderdaad aan dat bestellen via voetvolk.net geen kopersbescherming geeft. Dat valt dan weer mee, en daarmee beaam je dus direct de correctheid van de eerdere reacties.

wimmi20 schreef op donderdag 23 jul 2015, 15:55: ...Ga dus niet rechtstreeks naar de eigen site van Voetvolk om te bestellen.
Dan hebt u geen kopersbescherming.

Bericht van de redacteur : hehe, eindelijk iemand die het wel weet.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

@wimmie 20

U begint met te schrijven dat men rustig via die site kan kopen. Men kan dus NIET rustig via genoemde site kopen.

Want daarna prijst u een andere aan. Maar daar werd niet naar gevraagd.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het maakt helemaal niet uit van wie het is: een bedrijf dat merkschoenen aanzienlijk goedkoper aanbiedt dan wat gebruikelijk is, is verdacht.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dag kan niet meer stuk !
Ik heb kennelijk op kleine pixxies getrapt.
Heerlijk.
En voor Diumenge : uit uw tekst blijkt dat u niets hebt begrepen van mijn tekst.
U haalt dingen aan die niets met mijn tekst te maken hebben.
En nog even voor de niet Wimmi snappers: bij die schoenenboer kun je rustig kopen.
Wel even via de site van Ali naar de site van de shoenenchinees.
Bestel je die schoenen dan staat Ali garant dat het de echte merkschoenen zijn.
Als je het pakket hebt ontvangen dan laat je in een sportschoenen speciaalzaak de schoenen keuren
Zijn het neppers dan meldt je dat bij Ali, en krijg je het betaalde bedrag terug..
Bovendien beweert die schoenenkneus op zijn eigen site dat hun schoenen "real" Adidas of Nike's zijn.
En voor straf mag de leverancier een bepaalde tijd niet adverteren op Alieexpress.
Duidelijker kan ik het niet maken.
Alhoewel.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals verwacht bal bla bla van wimmi20.

Even vertalen: ja site x is betrouwbaar, als je bij site y besteld.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 19:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

En nog even speciaal voor Diumenge en onze vaagsteller, want Diumenge wil toch gelijk hebben :
je kunt ook gerust en veilig rechtstreeks op de site van die schoenenchinees kopen zonder risico.
Dus even voor alle duidelijkheid : niet via Ali, maar rechtstreeks.
Diumenge, ik laat Ali weg uit het verhaal, anders wordt het al gauw te ingewikkeld.
Diumenge weet kennelijk niet dat je ook kopersbescherming geniet als je betaalt met je creditcard of met Paypal.
Wordt je beduveld, of ontvang je neppers dan krijg je gewoon je geld terug.
Zo Diumenge, vandaag weer wat bijgeleerd.
Leuk toch ?

diumenge schreef op donderdag 23 jul 2015, 18:50: Zoals verwacht bal bla bla van wimmi20.

Even vertalen: ja site x is betrouwbaar, als je bij site y besteld.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

En het bla bla gaat maar door.

Even vertalen: ja site y is betrouwbaar, want je geniet kopersbescherming via je creditcard of PayPal (als site y toch niet betrouwbaar blijkt te zijn).

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 19:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geweldig Diumenge,
heb ik u toch wat bijgeleerd.
U begint het te snappen, dat geeft mij een goed gevoel !
En wat u met bla bla bedoelt is mij niet duidelijk.
Ik heb nergens het woord bla gebruikt.
++++++++++++++++++++======================

diumenge schreef op donderdag 23 jul 2015, 19:16: En het bla bla gaat maar door.

Even vertalen: ja site y is betrouwbaar, want je geniet kopersbescherming via je creditcard of PayPal (als site y toch niet betrouwbaar blijkt te zijn).

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat je denkt dat je mij iets hebt bijgeleerd wimmi20! En nou maar lekker slapen, welterusten.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2015 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

wimmi20 schreef op donderdag 23 jul 2015, 15:55: Alle gegeven antwoorden van onze deskundigen slaan helemaal nergens op.
U kunt hier rustig kopen.
Oom Wimmi legt uit : Om te beginnen, u gaat via koekel naar : groothandel voetvolk schoenen.
U komt dan op de site van Alieexpress.
Waar een vertaalmachine in krom nederlands zijn verhaal vertelt.
De site is origineel in het Engels, u kunt de taal veranderen.
Ook kunt u de prijs van dollar naar euro veranderen.
Wat is Alieexpress ? Dat is een megagroot Chinees bemiddelingsbureau waar nagenoeg alle Chinese handelaren bij zijn aangesloten die aan particulieren leveren.
Alieexpress is een bemiddelaar, die per transactie commissie ontvangt.
Alieexpress is een beursgenoteerd en vertrouwd miljardenbedrijf.
Via Alieexpress kun je alleen kopen als je een creditcard bezit.

Koop je via Alieexpress dan geniet je 100% kopersbescherming.

Ikzelf koop al jarenlang zeer regelmatig via Alieexpress.
Voorbeeld : een accu voor mijn Nikon camera kost hier 62 euro.
Uit China, van dezelfde fabriek, inclusief porto 12 euro.
De echte Nikes komen ook uit China, maar of de aanbiedings schoenen de echte zijn is niet te voorspellen.
Koopt u via Alieexpress dan is er op hun site de mogelijkheid om contact op te nemen met de verkoper.
Waar u kunt vragen of ze echt zijn.
Ga dus niet rechtstreeks naar de eigen site van Voetvolk om te bestellen.
Dan hebt u geen kopersbescherming.

Bericht van de redacteur : hehe, eindelijk iemand die het wel weet.

Als u ze dan voor TS koopt en hij ze via u zo gauw ze binnen zijn aan overdraagt tegen de prijs die TS er voor wilt betalen zonder bijkomende kosten zoals inklaring enz. Zodat TS toch goedkoop uit is.