ke
door keygie Oct 1, 2006 om 19:09
Geldzaken & recht

Beveiliging

beste mensen,

ik heb vaak gewerkt op de beveiliging en ik heb een goedkeuring van politie of minster van juistitie...om beveiligingwerk te doen.maar het raast als ik een strafblad heb hoe ken dit en ik heb veel een groote blokkade op schiphol...ik denk tot 2010....

wie kan me een goed uitleeg geven...?

369 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hey  samson misgina

Wil je nu ergens anders gaan klieren ?!

BVD

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

NEGEREN!!!!!

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag keygie,

wie kan me een goed uitleeg geven...?

‘n PSYCHIATER

Groetjes, Read.

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Expert, help hem liever, des te eerder het land uit....

en ik hou dan ook mijn snavel..

ik zal geen uit het verleden bekende stijl grappen maken, maar liever vandaag dan morgen...!

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve andere xperts, als jullie denken klachten te hebben, dan svp bij de kassa redactie melden en niet hier.

Keygie: deze site is bedoeld voor serieuze vragen, wat bedoelt u nu precies - ik neem aan dat u de BVD screening niet door bent gekomen resp. niet doorkomt.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gerrit,

lees de vragen van sami/keygie even door en doe dan meteen ook even alle andere fora die je kan verzinnen en je weet precies waarom de overigen zo reageren. Ondanks dat ik 't geen slimme reacties vind geef ik ze wel groot gelijk !

Ga a.u.b. niet ook nog serieus in op de vraag, voeren noemen we dat !

Gr. Phinder

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

phinder@ mee eens maar nieuwkomers krijgen zo geen goede indruk. het is dan beter helemaal niet te reageren.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 10:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gerrit,

Okey mee eens. Helemaal niet reageren is idd. het beste, maar dat geeft weer aanleiding voor nieuwkomers die de vragensteller niet kennen om toch te reageren.

Mooiste zou zijn dat er 1 van de vaste "experts" reageert met een standaardberichtje ( een net en duidelijk bericht ) en dat dat meteen het teken is voor alle anderen om deze vraag volledig te negeren. Als iedereen hetzelfde bericht gebruikt, dan maakt het niet uit wie 'm plaatst, maar wordt het doel wel bereikt.

Gr. Phinder

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

phinder@ en anderen: het probleem - in zijn algemeen - is bij de redactie bekend. Het heeft voor een deel te maken met het succes van de site. Er is reeds een voorstel gedaan in de richting als u voorstelt en ook al voorbesproken.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier is reeds een duidelijk logo voor:

                     Trol! Niet voeren a.u.b.!

Hutch

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Trol! Niet voeren a.u.b.!Iik vind dit niet duidelijk genoeg, en iemand kan het ook als logo gaan gebruiken,,,, alleen de redactie van kassa kan dingen verwijderen, en IP nummers blokkeren, maar deze vragensteller, we weten zijn mail adres, mag niet, maar ...

en als we hem door mijn opmerking het land uit werken, en een beetje helpen, als Rus weet ik hoe moeilijk goed nederlands is, en dat hij een ander nivo heeft, ik begon nog lager... en werd gelukkig ook geholpen, en hij laat zich hier niet wegsturen en daar heb ik respekt voor....

Ik heb ook geleerd geen te harde grappen te maken, en helaas, ik wist een hele goede, maar die mag helaas niet...

ve
door verwijderd - Oct 2, 2006 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

maar user123 zien we niet meer en dat was toch het door haar/hem gebruikte logo als trol?

ve
door verwijderd - Dec 16, 2006 om 03:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen, Ik werk meestal met de beveiliging van websites en ip-adressen maar soms onglipt me er eentje. Er is er een zo goed dat deze tot minstens 2010 op schiphol kan werken. Ook binnen kringen van politie of minister van juistitie heeft degene een behoorlijke bevoegdheid gekregen. En dat gebeurt echt niet zomaar. Een goede uitleeg zou kunnen zijn dat degene diverse aliassen heeft en ongeloveffelijk goed in zijn werk. Ik denk van harte dat we die persoon een behoorleijke aanbeveling moeten doen voor air-marshall! Wat denken wij?