ob
door obeetjeo74 Oct 4, 2015 om 16:06
Computers & telefonie

Bewindveder

Kan een bewindvoerder schuld maken?
Is ze bekent bij u het gaat over eurobudgetbeheer& bewindvoering uit tiel
ze heeft in anderhalf jaar schuld gemaakt bij de woningbouw en de nuon en ze heeft het meest voor haar in de zak gestopt
leefgeld was er niet zei ze ik ben nu bezig met een advocaat
om mijn geld terug te krijgen voor de schuld die zei heeft gemaakt en ik moet aflossen
ik hoop dat u meer mensen heeft die bij deze vrouw loopt [edit NAW gegevens]

909 7 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Oct 4, 2015 om 17:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

In dit gedeelte van de site wordt antwoord gegeven door andere consumenten.
Als u contact met de redactie van Kassa wilt: klik dan hier.
Ik heb gevraagd om uw naam te verwijderen. Het kan zijn dat het i.v.m. weekend pas morgen verwijderd wordt.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2015 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens mij moeten die bewindvoerders eens onder bewind gesteld worden. Je leest steeds meer klachten.

@obeetjeo

Als u al met een advocaat bezig bent, zou ik het hem of haar maar laten afhandelen.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2015 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@reflecs

Flokstra is de bewindvoerder.

reflecs
door reflecs - Oct 4, 2015 om 17:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@tijger1,
Ja, ik twijfelde al.

door 1953 - Oct 4, 2015 om 18:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ook de bewindvoerder wil maandelijks brood op de plank hebben.

Gemiddeld kan aan ereloon € 520,00 per maand zijn. Als u middels gerechtelijke vonnis onder bewindvoering bent gesteld, dan bepaalde de rechter ook het ereloon van de bewindvoerder.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2015 om 18:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@1953

"Ereloon van € 520" per maand? Bent u gek geworden?

ob
door obeetjeo74 - Oct 4, 2015 om 19:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is wel erg hoog dan bent u ook een bewindvoerder ze mogen niet zo veel nemen als je onder het minium verdien ze krijgen 111,40 per maand en ik ben vrijwillig in gegaan onder bewind dus dat van 520 per maand is Bull shit