mi
door mikelaz Jul 31, 2014 om 15:44
Huishouden & energie

Bezorgingstijd PostNl

Hallo hier mijn vraag.
Al vele keren en deze week weer 2 keer zou PostNL bij mij een pakket afleveren tussen de tijden van 12:00 en 14:00. Vaak is het al voorgekomen dat ze een kwartier te vroeg zijn (no problem!) Deze week is het beide keren al gebeurd dat ze 2 uur eerder zijn gekomen!! En ik dus niet thuis was. PostNL gebeld en gevraagd hoe laat de bezorger aan de deur was en inderdaad veel te vroeg! Ook hebben ze de laatste keren niet bij de buren aangebeld die ALTIJD thuis zijn. Ik heb gezegd dat ze maar terug moesten komen en het maar moesten afleveren. Ik kon zeuren wat ik wilde maar ze kwamen niet en wilden ook niet bij het postkantoor einde van de dag afleveren! Vandaag hetzelfde verhaal en ben er nu klaar mee!

Is dit bij meerdere mensen? En mag PostNL dit zo doen?

3171 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Aug 1, 2014 om 06:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het vervelende is dat u niet kiezen kan met welke pakketbezorger uw pakjes worden bezorgd. U kunt wel de afzender op de hoogte brengen van uw problemen, als die genoeg klachten krijgt zal deze voor een ander pakketbezorger kiezen

Gr
door Grunn1 - Aug 1, 2014 om 07:37
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Ik kan helaas een antwoord op je vraag geven maar kan wel zeggen dat de pakket bezorging de laatste paar jaar waardeloos is. Woon zelf op een galerij met 3 deuren en als er een pakketje wordt bezorgd dan wordt er direct bij alle 3 de deuren aangebeld om te kijken wie er open doet. Voorheen was het altijd zo dat als je niet thuis was dan kreeg je een briefje in de bus dat ze s'avonds weer kwamen en als je dan ook niet thuis was kon je het de volgende dag ophalen op een servicepunt.

zoekster
door zoekster - Aug 1, 2014 om 08:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U kunt beter de afzender van het pakket laten klagen bij Post.nl. U als ontvanger bent niet interessant voor Post.nl.
Ik neem aan dat uw pakket nu wel bij het postkantoor ligt?

Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan bieden wij het standaard aan bij uw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur op MijnPakket aangeven wanneer onze chauffeur een tweede keer kan langskomen. Op een dag, tijd en locatie die voor u het beste uitkomt. Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij een 2e poging en hebt u niks ingevuld in MijnPakket? Dan kunt u de zending ophalen bij uw Postkantoor. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Onze medewerkers vragen u bij het afhalen om een legitimatiebewijs.

Is dit dan allemaal loos gewauwel?

costnix
door costnix - Aug 1, 2014 om 08:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Tegen betaling van 2 Euro bestaat, in ieder geval bij PostNL, de mogelijkheid om aan te geven, dat een pakket ALLEEN op het adres van de geadresseerde mag worden bezorgd. (Persoonlijk vind ik, dat dit standaard moet zijn en wel kosteloos). Tot nu toe gaat het bij mij wel goed (even afkloppen)

ekiem
door ekiem - Aug 1, 2014 om 11:13
676 Antwoorden / 100 Vragen
0

Of PostNL dit zo mag doen, geen idee. Kan alleen maar uit eigen ervaring spreken. Daardoor kan ik ,voor mezelf, de conclusie trekken dat de post en pakket bezorging de laatste jaren erg achteruit is gegaan.

Het is dat ik zoveel digitale Post ontvang, anders vrees ik dat er heel wat van mijn "post "verloren zou gaan. Zonder overdrijving, ik krijg zeker 3 keer per maand post van anderen bezorgd.
En met pakketjes loopt de bezorging ook niet vlekkeloos, tijden kloppen vaker niet dan wel.
Maar ja, je kan er weinig mee,hooguit een klacht indienen .

Ekiem

mahadma
door mahadma - Aug 1, 2014 om 13:17
11521 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ik gebruik als alternatief en gemakkelijk "Ontvangen" een kialapunt oid. Veel handiger.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer