Cookies
door Cookies Mar 30, 2015 om 11:49
Computers & telefonie

Bijdrage niet gevonden???

Zijn er meer mensen die bij de vraag over Word de melding krijgen van:

Niet gevonden

De opgevraagde bijdrage kon niet worden gevonden.

Naar Vraag & Beantwoord

Laatste tijd al vaker die melding voorbij zien komen. Anderen ook?

452 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 30, 2015 om 11:57
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Carola83,
Als ik via de mail het vinkje gebruik en de bijdrage wordt niet gevonden dan is dat topic op verzoek verwijderd, althans daar ga ik vanuit. Dat komt een enkele maal voor.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 30, 2015 om 12:01
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Ojee ik zie nu dat het om het volgende item gaat, wilde antwoorden maar bijdrage niet gevonden. Sorry voor het misverstand.

emcede
door emcede - Mar 30, 2015 om 12:03
959 Antwoorden / 4 Vragen

Klopt, zie ik ook. Heb ik tijdje geleden 1x gezien, vaker ben ik het nog niet tegengekomen. Dat topic was enkele dagen later opeens wél te beantwoorden.

Het topic zal niet verwijderd zijn zoals sjoppie aanneemt; dan zou de vraag helemaal niet meer te zien zijn.

Heb een berichtje naar de redactie gestuurd.

edrick3
door edrick3 - Mar 30, 2015 om 12:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo carola.83,

.....Laatste tijd al vaker die melding voorbij zien komen. Anderen ook?.....

Ja, dat is een paar keer gebeurd.
Weet de oorzaak niet.
Foutje op de site?

Cookies
door Cookies - Mar 30, 2015 om 13:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 30 mrt 2015, 12:51]
Foutje op de site?

Lijkt mij wel (nr. zoveel), hoewel ik niet begrijp hoe dat kan, want je plaatst gewoon een topic op de site.

Misschien wil de redactie even opheldering geven?: Ook omdat meerdere personen er last van hebben en het vaker gebeurd.

me
door mein33 - Mar 30, 2015 om 13:22
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@carola.83,

Recentelijk nog zijn de vragen van @haverco en @rotjeknorier ook niet meer bereikbaar.
Onder de rubriek "mijn antwoorden" blijven de antwoorden die zelf zijn gegeven wel leesbaar.
Denk dat de redactie hier wel meer over weet en zij zullen voor het verwijderen uiteraard een reden hebben.
Mogelijk verdwijnt ook uw (deze) vraag wel met de Noorderzon.

Cookies
door Cookies - Mar 30, 2015 om 13:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@mein33: mijn vraag zal binnenkort wel verdwenen zijn, maar het gaat me (nu) om onderstaande vraag die dus door niemand beantwoord kan worden:

Word

bruinsma
Datum: maandag 30 mrt 2015, 11:23
Trefwoorden:
Antwoorden: 0
Categorie: Computers & Internet - Overig
Bekeken: 2x

Ik probeer een CV goed n te delen. Het lukt me echter niet goed om alles netjes onder elkaar te krijgen. De letters komen niet netjes onder elkaar. Ook niet als ik het in PDF bestand verstuur. Wie weet er een juiste oplossing?

rots92
door rots92 - Mar 30, 2015 om 13:34
157 Antwoorden / 3 Vragen

Zal eens even gaan kijken of ik het topic kan vinden.

gerbera
door gerbera - Mar 30, 2015 om 16:32
7348 Antwoorden / 14 Vragen

De topic staat achter de vraag van carola.83 en is niet te openen. Is mij ook al opgevallen waarbij ik er van uitging dat de Ts iets niet goed had gedaan.

ge
door gerboe - Mar 30, 2015 om 16:44
806 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik ook een aantal keren gehad. Ligt niet aan de plaatser van de vraag. Kreeg na een melding aan de redactie het antwoord dat er aan de site gewerkt was. Na de melding deden de onderwerpen het dan weer.

diumenge
door diumenge - Mar 30, 2015 om 17:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heel herkenbaar ja. Kortom, kan de vraag ook niet openen.

reflecs
door reflecs - Mar 30, 2015 om 17:39
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ben wel benieuwd of deze vragen, als ze wel weer te openen zijn, weer bovenaan de lijst met meest recente vragen komen.

reflecs
door reflecs - Apr 1, 2015 om 20:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

De vraag
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/word-19/?vHash=c749c73j&cHash=91045042cbb9f129f334fd518a841512
staat inmiddels, nog niet te openen/beantwoorden, op pagina 10.

Advies aan @bruinsma, mocht hij/zij het forum volgen en het antwoord nog niet gevonden hebben: plaats uw vraag opnieuw.