de
door denisef Mar 19, 2007 om 22:52
Geldzaken & recht

Bkr

beste experts,


doordat een bank diverse fouten maakt met een automatisch incasso blijken wij (1 1/2 jr na het beeindigen van een krediet) een bkr A codering te hebben. Wij aanvang van het krediet hebben wij aangegeven dat de termijnen automatisch geincasseerd moesten worden. Bij de eerste maand ontvangen wij een acceptgiro. Na telefonisch contact spreken we af om de eerste 3 maanden te voldoen zodat de bank redelijkerwijs de tijd zou hebben om het incasso te verwerken. Vanaf dat moment gaat het mis. Naar nu blijkt heeft de bank de 3 maanden als extra aflossing gezien. Wij hebben nooit enig bericht gehad betreffende een A codering. Navraag bij betreffende bank levert de volgende mededeling op: "dat staat vermeld in de leveringsvoorwaarden". De tientallen telefoontjes staan ook niet in het dossier. Wij hebben de betreffende bank gevraagd wat de mogelijkheden zijn om deze codering ongedaan te maken. Dit is uitgelegd maar tevens kwam de mededeling dat wij dit verhaal nooit hard kunnen maken. Heeft iemand een oplossing? Dit is voor ons een principekwestie en van belang bij het opstarten van een bedrijf.

200 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tonnieboy
door tonnieboy - Mar 19, 2007 om 23:45
1094 Antwoorden / 2 Vragen
0

Maak toch een afspraak voor een persoonlijk gesprek met een van de account managers van de bank of een directielid, want deze situatie zal door de bank zo snel mogelijk moeten worden opgelost. U heeft in feite nooit enige achterstand op het krediet gehad en door een boekingsfout van een medewerker (op laag niveau) en door het niet registreren van uw telefoongesprekken wordt u met een probleem opgezadeld. U kunt in overweging nemen om een formele klacht in te dienen bij de directie of de AFM, maar stel ze eerst eens in de gelegenheid om de fout voor u te herstellen. Geef in het gesprek ook aan om welke reden dit voor u nu van groot belang is en dat u hierdoor mogelijk zal worden belemmerd bij het opstarten van uw bedrijf, waardoor schade zal worden geleden.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer