ni
door nipomannetje May 8, 2015 om 18:03
Auto & vervoer

Blokker aktie ns

Ik heb 14 april 2015blokker ns dagkaarten gekocht voor een dagje uit. Omdat ik een ap op mijn telefoon heb gekregen van blokker dat ik als een van de eerste gebruik kan maken van deze aktie maakte ik als een van de eerste gebruik van deze aktie en bestelde 4 kaartjes en rekende tegelijkertijd af en betaalde 99 cent extra voor het thuisbezorgen . Maar na een week had ik nog niets binnen en ik ging bellen met blokker .
Na 3 pogingen van een half uur kreeg ik eindelijk een mevr aa n de lijn die me vertelde dat de kaartjes op waren . Ze zou me terug bellen om filialen. In mijn woonplaats tebellen. Of ik ze daar op kon halen . Maar na een half uur werd ik terug gebeld met de mededeling dat er geen kaartjes meer waren . Dus mijn geld zou terug gestort worden . Maar ik zei daar heb ik die goedkopere treinkaartjes niet voor besteld , nu moet ik duurder kaartjes kopen en ik heb het geld al naar jullie ovrrgemaakt .
Na weer meerdere malen geofobeert tehebben in contsct tekomen met 020 8200976 al de medewerkers zijnconstant in gesprek en na een half uur krijg je iemand aan de lijn maar wordt je per ongeluk afgebroken ! Ook heb. Ik een mailtje gestuurd maar geen antwoord opgekregen . Hoe lossen we dit op , ik heb inmiddels al een flinke telefoonrekening opgebouwd en nog steeds geen treinkaartjes om met mijn gezin een dagje tekunnen treinen. En ben 60 euro armer ?....

3913 9 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - May 8, 2015 om 18:32
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het beste is gewoon om te accepteren dat je de kaartjes niet gaat krijgen en het geld terug laten storten (mits dat dat wel goed gaat).

Overigens voor Blokker begrippen hebben ze best veel gedaan voor je. Ze gaan niet onderzoeken bij Blokker waar de kaartjes gebleven zijn?

alfatrion
door alfatrion - May 9, 2015 om 01:27
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Stond er toevallig op=op bij?

Em
door Emmap - May 20, 2015 om 11:34
162 Antwoorden / 8 Vragen

Als leek zou ik zeggen: 't is balen, maar accepteer de pech, en koop kaartjes bij de lopende actie van Kruidvat.

ri
door rietje328 - May 20, 2015 om 12:06
27 Antwoorden / 0 Vragen

Als het besparen van geld met die goedkope kaartjes zo belangrijk voor u is, dan zou ik als ik u was:
- het geld terug laten storten;
- de kaartjes voortaan gewoon in de winkel kopen i.p.v. via een telefoon app;
- uw telefoonrekening vooral niet verder laten oplopen.

(Daarnaast helpt het de duidelijkheid van uw verhaal als u het eerst naleest op typefouten alvorens op verzenden te drukken. Of heeft u dit soms ook op uw telefoon getypt?)

audb
door audb - May 20, 2015 om 12:41
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Bij de Kruidvat en de Hema zijn ze regelmatig in de aanbieding en een van die winkels zitten misschien wel bij u in de buurt.
Maar let wel op dat als er staat "OP IS OP" dat u dan rekening moet houden dat ze er niet meer zijn staat dit er niet bij vermeld dan kan u wel eisen dat ze de kaarten ter beschikking stellen of een gelijkwaardig product leveren.

co
door corinne5 - May 20, 2015 om 23:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik vind het altijd zo kinderachtig als mensen zich zo opstellen over taalfouten het gaat toch om de vraag.

ri
door rietje328 - May 21, 2015 om 10:10
27 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=corinne5 schreef op woensdag 20 mei 2015, 23:25]ik vind het altijd zo kinderachtig als mensen zich zo opstellen over taalfouten het gaat toch om de vraag.

Ik heb tenminste de moeite genomen eerst een antwoord te geven op bovenstaande vraag, alvorens commentaar te leveren. Jouw commentaar draagt echter helemaal niks bij aan deze discussie...

we
door weekend - May 24, 2015 om 20:39
2 Antwoorden / 2 Vragen

Voortaan gewoon in de winkel halen .Zeker aan het begin van de actie is daar dan meer dan voldoende voorraad.
Bovendien heb je dan ook geen verzendkosten.

pi
door pieterwolters - May 24, 2015 om 20:46
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=corinne5 schreef op woensdag 20 mei 2015, 23:25]ik vind het altijd zo kinderachtig als mensen zich zo opstellen over taalfouten het gaat toch om de vraag.

Wat is er mis mee om taal zo te gebruiken zoals je het op school hebt geleerd? Zeker als het om geschreven tekst gaat is het belangrijk dat het zo goed mogelijk is opgeschreven om misverstanden te voorkomen. Komma's of juist geen komma's kunnen een tekst een hele andere betekenis geven. Maar goed, dat hoef ik niet uit te leggen want dat hebben we allemaal op de basisschool gehad.