ri
door richardh Dec 12, 2012 om 16:43
Vrije tijd & tuin

Boeking bij vakantie veiling regelen

Heb bij vakantie veiling geboden wat ik vaker doe. Frequent gebruiker (waarschijnlijk voor de laatste keer). De ene keer valt het mee de andere keer was het leuk en soms valt het tegen.. afijn hoort erbij. Bij vakanties, uitjes moet je vaak bijbetalen maar dat is meestal wel redelijk duidelijk terug te vinden. Nu heb ik twee bonnen van een hotel Pension Nesselbachtal in Duitsland, nog niet geweest.

Wilde 2 bonnen (betaald €56,00) samen boeken en contact gezocht met vakantieveilingen omdat zij dit zelf aangaven om dat te doen.

Vervolgens is er een boeking voor de twee bonnen gedaan, met €69,00 bijbetaling (nog niet betaald) ging even goed, met maar terwijl we nog achter de computer zaten werd een boeking een afwijzing.
Schijnbaar een vertraging in het systeem heb ik begrepen. En kon de tweede bon niet meer. Staat nu één bon met €27,00 bijbetaling. Dus niet voor vier maar met twee personen. Had helaas net geen tijd om de pagina uit te printen voor het wijzigde en is ook iets wat je normaliter niet doet.. bevestiging volgt vanzelf wel per mail of in je account.

Weer contact met vakantieveiling en tijdens het gesprek vielen de alle data en opties weg die dubbel geboekt konden worden. Dus netjes gedaan volgens het protocol als vakantieveilingen aan had gegeven. Maar boeken lukte niet zoals zij hadden aangeven dat het wel zou kunnen.

Contact op gezocht en klacht ingediend bij vakantieveilingen. Tot op heden nog geen reactie gehad.
Contact opgezocht met Pension Nesselbachtal, die snel en correct antwoorde. Zij gaven aan dat er NOOIT de mogelijkheid is geweest om met twee bonnen te komen. Er maximaal één kamer per dag vrij gegeven wordt.
Dit in tegenstelling tot wat vakantieveilingen bij telefonische navraag had aangegeven (ik noem dat liegen).
Wel kan je voor de volle mep bijbetalen iemand extra meenemen. Er zijn gewoon kamers vrij dat is het probleem niet. Ik heb gevraagd of Pension Nesselbachtal wat voor ons konden betekenen. Daarbij was ondanks de positieve insteek van de communicatie de reactie voor ons niet positief, simpel één bon per dag is één bon per dag. Ook al heeft vakantie veilingen in eerste instantie anders aangegeven. Twee keer gaan zou wel leuk zijn. Alleen 2x met de halve familie is geen optie en 2x bijbetalen ook niet omdat dit voor ons gewoon véél te duur gaat worden.

Kan ik nog wat doen aan dit ?
Wat ik trouwens merkt is dat vakantie veilingen altijd goed en snel reageert als alles goed gaat, behalve als het om klachten gaat die ze mogelijk geld of energie kunnen gaan kosten. En wat kan je daar nog aan doen als kleine burger ?

Hoop dat iemand een oplossing weet….
Of dat vakantie veiling / Pension Nesselbachtal een oplossing heeft. Kamers zijn immers nog gewoon vrij.
Verkopen van de bonnen is ook geen optie omdat één van de twee bonnen al “geboekt” is (7,8,9 juni).

Wie weet de juiste oplossing ? Wie weet het ?

Richard.

1320 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer