ki
door kimmy30 Mar 16, 2015 om 14:44
Huishouden & energie

Bol.com

ik heb vorig jaar een bank gekocht bij bol.com
ik heb nu al 4 manden contact met hun omdat de bank stuk is
de bank is ingezakt al vrij snel
eerste belde ik met bol.com
hun hebben me weer doorverwezen naar vidaxl omdat hun het hebben overgenomen eindstand ik heb mail contact met hun gehad foto s van de bank gestuurt.waarop vidaxl heeft geantwoord dat ze zouden gaan over leggen.nu twee
weken na het laaste e mail contact nog steeds niks van hun gehoord.dus had ze zoujuist even gebeld en vidaxl liet me weten dat ze onderdelen kunnen stuuren wat heb ik hier dan aan wat houd garantie dan nog in?

306 1 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Mar 16, 2015 om 14:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik neem aan dat er wat mis is met de bank en dat dat ook wordt toegegeven. Tenzij het onderdeel vervangen voor u echt een eitje is, heeft u recht op kosteloos herstel. Dus als u dat niet kunt moet de verkoper iemand langs sturen om het herstel te plegen.
Regel de zaken vooral schriftelijk, dus per mail of brief en vermeld wat u precies van de verkoper verwacht en verzoek om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn, bijv. 10 dagen.