jo
door jouke nagtegaal Jan 21, 2014 om 17:26
Elektronica & tv

Bose 321 GSX cd speler defect

De cd/ dvd speler van Bose 321GSX speler slaat over, volgens Bose moet er een nieuwe speler in. De set is nog 6 jaar oud, is dit normaal, volgens Bose gaat de speler maar 5 jaar mee. Kortom geen coulance of zoiets, ook niet via de dealer Andrea in Haarlem. Wie kan de speler vervangen voor een schappelijke prijs?

9585 7 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 21, 2014 om 18:03
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo jouke nagtegaal,

misschien kunt u het zelf repareren.

KLIK

mahadma
door mahadma - Jan 21, 2014 om 18:18
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Je koopt voor pakweg 25 tot 35 euri's een cd/dvd speler met ab bij de gemiddelde drogist, is dat iets? Sluit je met twee stekkeertjes aan.

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2014 om 22:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 21 jan 2014, 18:18]Je koopt voor pakweg 25 tot 35 euri's een cd/dvd speler met ab bij de gemiddelde drogist, is dat iets? Sluit je met twee stekkeertjes aan.

Alsof iemand die dergelijke apparatuur heeft, belangstelling heeft voor zo'n flutding van een drogist.

mahadma
door mahadma - Jan 21, 2014 om 22:59
11537 Antwoorden / 51 Vragen

@Carola,

de specs van aangevoerde signaal vanuit de speler is vrijwel identiek/goed/bruikbaar. Het gaat om het vervolg cirquit, zoals de contacten, kwaliteit kabels, versterker en boxen. En gelet op de vraag: "Wie kan de speler vervangen voor een schappelijke prijs?" is dit een optie, de prijs is namelijk zeker schappelijk. Je kan niet verwachten dat reparatie van de eigen dienst van Bose goedkoop is. Ik krijg dus daarom ook de indruk dat TS eerder gebaat is bij een goedkope oplossing als een een topprijs.

bo
door bolle035 - Jan 28, 2014 om 23:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

Als aanvulling op de reactie van sjoppie (ik heb het filmpje niet bekeken verder, kan dus zijn dat het antwoord daar ook al gegeven wordt): het gebruikte loopwerk schijnt een Toshiba SDM-1612 te zijn. Dit is een DVD-ROM speler zoals wel eens in oude(re) computers gebruikt is. Als er nog ergens een oude OC op zolder staat met een DVD-speler er in: controleer of de stekkers hetzelfde zijn en test de Bose-set met de DVD-speler uit de PC.

Succes!

pi
door pieterwolters - Jan 29, 2014 om 09:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Coulance na 6 jaar is niet realistisch. Je zou de lens van de laser eens schoon kunnen maken, dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van veel problemen.

jo
door jouke nagtegaal - Jan 29, 2014 om 09:55
2 Antwoorden / 2 Vragen

Heb inmiddels contact gehad met Bose, de cd/dvd speler wordt voor kostprijs (€75,00) door Bose Nederland vervangen, gezien de leeftijd een prima aanbod. wel jammer dat de dealer je in kou laat staan.