ah
door aha Apr 7, 2015 om 22:17
Huishouden & energie

Bribus keukens

Hiermee willen wij het volgende aan u voorleggen en vragen.
Dit staat in de website van Bribus over hun keukens:
"Wij hebben vertrouwen in ons product. Daarom geven we tien jaar garantie op de meubelen en op volledig multiplex FSC®-werkbladen. Treden er toch problemen op? Dan zorgt onze eigen serviceafdeling snel en efficiënt voor een gedegen oplossing. Het oppervlak makkelijk te onderhouden is en bestand is tegen alle in de huishouding gebruikelijke zuren, vetten, logen en alcohol. Welke variant u ook kiest: alle keukenbladen van Bribus zijn bestand tegen jarenlang intensief gebruik!"
Via Woonbedrijf Eindhoven is er tegen huursverhoging een Bribus keuken bij ons geplaatst. Onze keuken zou onze trots moeten zijn ware het niet dat Woonbedrijf uw werkblad naar aanleiding van onze klacht wil afschrijven en ons € 397,80 laten betalen voor een nieuw keukenblad dat in januari 2013 geplaatst is. Wij vragen ons af hoe het dan zit met uw garantie waar u over schrijft. Minder onderhoud en meer woonconfort, voor jarenlang gebruik. Het amper 2 jaar in gbruik zijnde werkblad valt volgens ons onder uw 10 jaar garantie beleid en een gedegen oplossing. Dit is wat wij schreven naar Bribus, hoofd verkoop.Helaas geen afdoend antwoord terug ontvangen en wij schreven naar de directeur/eigenaar:
"Geachte heer Bernhard ten Brinke,
Gelieve hierbij enige correspondentie aan te treffen tussen Woonbedrijf Eindhoven, uw hoofdverkoper binnendienst de heer Martijn Groot Wassink en ondergetekende. Deze keer een bericht aan u omdat ik van hem, Martijn, nog geen antwoord heb mogen terug ontvangen. Een goed bedrijf, drijft op klanttevredenheid principe waarbij snel handelen met de juiste service resultaat oplevert. Welnu van u is bekend dat u snel kunt handelen en vanuit uw gedachtengang wil ik als geen directe klant van u deze race tot een goed einde brengen en finish zien te halen zonder daarvoor al teveel kosten te moeten maken. U weet als geen ander hoe er wordt omgegaan met uw auto als deze lakschade heeft. De auto wordt professioneel bijgespoten en u bent weer blij en tevreden. Het probleem bij ons in de keuken is dat het aanrechtblad van het merk Bribus kleurverschil heeft opgelopen na de ingebruikname eind januari 2013. Amper 2 jaar is dit aanrechtblad in normaal gebruik en vertoont nu al slijtage van de lak en zou gezien de verstrekte garantietermijn van 10 jaar, onder garantie hersteld mogen worden. Het hoeft geen € 400,00 te kosten zoals Woonbedrijf het voorlegt. Een beetje bijschuren, opnieuw de juiste lak erover en klaar is Kees. Het aanrechtblad is weer voor jaren perfect, wij trots en blij met uw Bribus keuken.
Onze vraag aan u is dan ook zou u kunnen regelen om deze klus snel en strak te laten klaren door Woonbedrijf of direct door uw dealer in Eindhoven. Wij zouden u zeer erkentelijk zijn." Helaas geen antwoord van Bernhard ten Brinke maar wederom van Martijn Groot Wassink: "hierbij reageer ik op uw mail van vorige week vrijdag.
Zoals eerder aangegeven is Woonbedrijf onze opdrachtgever.
Ik verwijs u voor verdere vragen terug naar uw contactpersoon bij Woonbedrijf.
Wij blijven bij ons standpunt zoals in onze vorige mail aangegeven." Ja, dit is dat Woonbedrijf het moet oplossen waartoe zij bereid zijn tegen betaling, hetgeen wij niet voor ogen hebben. Krijgen wij geen gehoor dan verlangen wij toch mintens dat bij niet gebruik van het keukenblad de garantie 10 jaar en na 2 jaar zijn gebruikerssporen zichtbaar!
Graag vernemen wij uw standpunt in deze.

7210 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 7, 2015 om 22:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U zult echt bij uw huisbaas moeten zijn en niet bij de keukenleverancier. U betaalt huur voor deze keuken en hij moet in irde zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

To
Toica - Apr 21, 2024 om 11:38
Voeding & gezondheid

De water electrolizer, kraanwater en schadelijke stoffen

De water electrolizer, zou aantonen dat kraanwater(en sommige fleswater) vol zit met allerlei scadelijke stoffen.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer