he
door hermanusjacobus Mar 30, 2014 om 14:57
Computers & telefonie

Btw

mag een internetprovider op een product twee maal btw berekenen?
het betrfd een alles in een packet plus telefonie en ook nog eens btw op telefonie van ziggo
met vriendelijke groet herman roelofs

2377 7 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Mar 30, 2014 om 14:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als dit de belkosten zijn die buiten uw pakket vallen, daar is vaak sprake van bij een 3 in 1, dan mag daar btw over worden berekend.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 30, 2014 om 15:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Die 9 cent is gewoon inclusief btw.

Mocht je geld willen besparen op telefonie dan kan dat prima :-).

me
door mein33 - Mar 30, 2014 om 17:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De telefoonaansluiting valt binnen het "alles in één pakket" en de BTW heffing over het gehele pakket.
De gesprekskosten worden apart in rekening gebracht en is de BTW heffing daarover juist.

ge
door gewalo man - Mar 30, 2014 om 18:06
36 Antwoorden / 1 Vragen

Het is geen kwestie van mogen maar moeten.
En daar houden ze geen cent aan over.

Groet Gewaloman

valerius-2
door valerius-2 - Mar 30, 2014 om 19:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het is geen twee maal maar nog wel een aparte opgave voor de zakelijke gebruiker makkelijk te maken zodat deze het niet uit hoeven rekenen Het wordt dus niet nogmaals er bij opgeteld, reken maar na.

labren
door labren - Mar 31, 2014 om 16:26
862 Antwoorden / 0 Vragen

nee natuurlijk mag dat niet !!!

ro
door ron530 - Mar 31, 2014 om 17:48
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik heb meer het idee dat u de factuur verkeerd leest. Het abonnement wordt exclusief BTW weergegeven met onder de streep het BTW bedrag bij elkaar opgeteld komt daar het abonnementstarief uit. Hetzelfde is ook van toepassing op de belkosten. U betaald dus niet twee keer BTW maar de posten abonnement en telefoonkosten worden bij elkaar opgeteld.