ma
door marshia Jun 23, 2007 om 22:37
Geldzaken & recht

Budgeteer wageningen

hallo , ik wil me graag even voorstellen ,
mijn naam is marshia en ik heb sinds kort schuldhulp gevraagd bij DE BUDGETEER IN WAGENINGEN,
maar ik weet verder niets van dit bedrijf ,
maandag komt er iemand langs en die komt mijn pinpasje halen en wil dat ik diegene machtig over mijn rekenning,
dat is een hele stap voor me , en ik zou toch van te voren meer hier over weten,
heeft er iemand ervaring met de budgeteer in wageningen?
ik hoop dat iemand mij kan helpen?
groetjes andrea

682 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 23, 2007 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 23, 2007 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wik je adviseren om je te wenden tot de Kredietbank in je gemeente. Als je het bedrijf Budgeteer niet kent, lijkt het mij niet verstandig om al je financiën uit handen te geven aan ze. Daarom kun je het beste naar de Kredietbank, dat is namelijk wel 100% veilig. Succes!

ve
door verwijderd - Jun 23, 2007 om 23:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zit al in de problemen, maar om nu een bedrijf in te huren welke de administratie voor jou doet kan ik niet begrijpen.
Deze instelling moet geld verdienen dus dat kost je ook weer.

Misschien beter eerst verder rondkijken voordat je beslist wat te doen.
Kijk eens hier WNSP Schuldsanering misschien geeft dit ideeën.

Verder zullen hier wel meer tips komen om wat te doen.
Groet en succes, maar pas wel op met wat je doet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Jun 23, 2007 om 23:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even een kleine aanvulling op mijn vorige bericht: er zijn veel bedrijven die mensen zeggen te kunnen/willen helpen bij schulden. Wanneer je schulden hebt, zit je in een kwetsbare positie, waar snel misbruik van gemaakt kan worden. Nou heb ik geen oordeel over Budgeteer, want ik ken ze niet, maar ik zou geen risico nemen. Een gemeentelijke instantie daarentegen, zoals een Kredietbank, hoeft geen winst te maken op jou en zal bovendien nooit failliet raken, waardoor je nooit het risico zult lopen dat je geld ineens foetsie is. Succes!

ve
door verwijderd - Jun 24, 2007 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo marshia,

zelf weet ik niets van dit bureau, maar hier is de website:

http://www.budgetteer.nl/

lees, leer en trek zelf je conclusie of je met hen in zee kunt (moet) gaan.

Succes en ik hoop dat je snel uit je schulden bent.

Linda

ve
door verwijderd - Jun 24, 2007 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

in ieder geval dank jullie wel allemaal voor jullie tips,het is inderdaad maar beter dan dat ik naar de gemeeente ga,

groetjes marshia