lo
door lowie1960 Sep 29, 2014 om 01:57
Geldzaken & recht

Budgethouder heeft zorgaanbieder contrakt niet ondertekend maar mijn vrouw 11000 schuld

budgethouder heeft zorgaanbieder contrakt niet ondertekend maar mijn vrouw 11000 schuld
mijn zoon heeft een pgb
uit die pgb word 9 dagdelen betaalt
echter kom er nu achter dat het zorgkontrakt dat was afgesloten
niet ondertekend was door mijn zoon, echter door mijn vrouw
op het contract staat ook niet iets over een volmacht
op het moment van ondertekening was mijn zoon 20
en voor de wet een "normale" jongen
eerste rekening is nu binnen
over periode van 9 maanden
echter 7 maand was voordat er een indicatiebesluit was
mijn vrouw had januari wel zelf de pgb moeten regelen volgens afspraak
door huis situatie (wat in julie leide tot weglopen dochter)
ook de vader van mijn vrouw was kanker geconstateerd in november 2013
inmiddels juni overleden
waarbij heel gezin geweigerd werd om naar mortuarium te gaan,, omdat we volgens haar moeder te slecht gekleed waren
wat weer resulteerde in naar de begrafenis ,echter achterin en direct weg na de crematie
en resultaat is dat we tot nu toe geen contact hebben met haar moeder, gelukkig nu inmiddels sinds 1 week contact met onze dochter
in die tijd is bij mijn vrouw zelf ook autistische kenmerken geconstateerd
waarvoor we nu in september samen naar een cursus gaan
hij had wel enkele telefoontjes in die tijd met mijn vrouw gepleegd, ikzelf kreeg hem toevallig in juni te pakken waarop ik de boel regelde .Met resultaat 21 juli indicatie,er was in ieder geval nooit met mij tot deze datum over pgb gesproken
ook trouwens nooit aan mijn vrouw verteld dat er pas pgb was vanaf moment indicatie
het contract werd pas in augustus door mijn vrouw ondertekend echter wel met als datum 23 0/ 2013
na ondertekening kwam hij ineens met de schuld die we hadden
had liever gehad dat hij dat voor onder tekening had gedaan
in ieder geval wil deze meneer wel kleine 11000 euro
kortom ellende genoeg
is mijn vrouw (en ik dus) nu verantwoordelijk voor de gemaakte kosten
of nog erger mijn zoon ,hoewel bij hem trouwens niets valt te halen ////
en kan ik de twee maanden die wel onder het indicatie besluit valt met zo een contract betalen uit de pgb ////

er staat wel als eerste zin
opdrachtgever naam zoon
dit is een zorgovereenkomst tussen twee partijen
de butgethouder dit is de opdrachtgever
daarna gegevens over mijn zoon
op het einde staat bij budgethouder de handtekening van mijn vrouw

879 2 Rapporteer

lo
door lowie1960 - Sep 29, 2014 om 02:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

naam van de stichting zal ik niet doen uit fatsoen

tijger1
door tijger1 - Sep 29, 2014 om 14:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk niet dat u hier goed geholpen kunt worden en uw verhasl is ook nogal warrig. Verder haalt u er dingen bij die helemaal niets met dat PGB te maken hebben.

Als ik u was zou ik contact opnemen met het Juridisch Loket, kijk op Google voor het adres en zo, dat is gratis, en ga daar met uw papieren naar toe.

Zij helpen uw graag.