hd
door hdevisser Jun 14, 2014 om 11:53
Voeding & gezondheid

Buis tableten

mijn werd voor mijn rustelose benen calcium magnesium aan geraden ik kan niet eens meer dek bed op mijn benen hebben nacht zit ik op bed met de benen te zwaaien of rond te lopen ik slaap daar door niet mee dit zou helpen ik heb het nu 2 keer in genomen maar nee het helpt niet vraag me af of ik door moet gaan

666 9 Rapporteer

sh
door shine - Jun 14, 2014 om 12:05
107 Antwoorden / 1 Vragen

U verwacht toch niet dat dit soort middelen binnen 2 dagen werkt? Antibiotica werkt pas na een dag of 3-4, laat staan dus de middelen die u nu neemt.
Lees trouwens bijgevoegde link even.

http://leijnsehuisarts.nl/files/file/downloads/Restless%20Legs%20Syndrome,%20Rusteloze%20benen,.pdf

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 14, 2014 om 12:53
7187 Antwoorden / 3 Vragen

De link van @Shine
KLIK
Vr. GR.

edrick3
door edrick3 - Jun 14, 2014 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hdevisser,

Met medische problemen moet je naar de huisarts!

Sterkte.

zwemmer
door zwemmer - Jun 14, 2014 om 17:52
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dit is geen medisch probleem, niet alles wat zich lichamelijk manifesteert heeft een somatische oorzaak. Het lijkt eerder een energetische kwestie. Bezoek eens wat gezondheidsfora. Wie weet vind je lotgenoten. Mogelijkerwijs kun je bij een acupuncturist verlichting vinden. Maar ook dat kun je met de huisarts bespreken.

zwemmer
door zwemmer - Jun 14, 2014 om 21:30
2638 Antwoorden / 35 Vragen

N .B. Er is op het web wel een en ander te vinden over rusteloze benen en acupunctuur.

Zwemmer

tijger1
door tijger1 - Jun 14, 2014 om 22:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een flinke wandeling voor het naar bed gaan helpt.

zwemmer
door zwemmer - Jun 15, 2014 om 15:42
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 14 jun 2014, 22:07]Een flinke wandeling voor het naar bed gaan helpt.

Het gaat om ervaringsdeskundigheid.. ..dat spreekt niet uit dit voorstel.

tijger1
door tijger1 - Jun 15, 2014 om 15:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=zwemmer schreef op zondag 15 jun 2014, 15:42][quote=tijger1 schreef op zaterdag 14 jun 2014, 22:07]Een flinke wandeling voor het naar bed gaan helpt.

Het gaat om ervaringsdeskundigheid.. ..dat spreekt niet uit dit voorstel.

Dat was het advies van mijn huisarts en ja, dat helpt.

zwemmer
door zwemmer - Jun 16, 2014 om 09:50
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 15 jun 2014, 15:49][quote=zwemmer schreef op zondag 15 jun 2014, 15:42][quote=tijger1 schreef op zaterdag 14 jun 2014, 22:07]Een flinke wandeling voor het naar bed gaan helpt.

Het gaat om ervaringsdeskundigheid.. ..dat spreekt niet uit dit voorstel.

Dat was het advies van mijn huisarts en ja, dat helpt.

Tja, er zijn helaas maar weinig artsen die "ik weet het niet " durven te zeggen. Er moet blijkbaar altijd een recept /tip gegeven worden en zo komen de sprookjes de wereld in. Met een flinke wandeling kan men een neurologisch probleem niet blijvend oplossen.