eclipse
door eclipse Mar 5, 2015 om 15:58
Computers & telefonie

Bureaublad, opslaan

ff kijken, hier schrijven ? test ...? ja werkt, oké netjes houden he, niet schelden enzo..

Hallo geachte die dit leest,
Ik ben sinds eergisteren zomaar, ineens , plots, mijn bureaublad kwijt.
ik heb hem wel natuurlijk, maar als ik een plaatje wil opslaan doe ik dat altijd het eerst op het bureaublad, dan klik je op de foto en komt er opslaan en dan krijg je diversen mogelijkheden, hierbij kies ik altijd voor bureaublad, opdat ik het even kan nazien alvorens in een map te parkeren.
hemeltergend en tenenkrommend , koos ik van de week voor opslaan in jawel "afbeeldingen", en nu is het woordje bureau blad verdwenen , krijg ik wel alle opties tot aan de branders toe maar géén bureau blad ? :-(
Ik wil graag bureaublad terug in de opties, maar weet niet hoe oo is een liedje toch he ? maar goed ben hier niet om te zingen maar om te vragen/verzoeken.
waarheen leidt de weg ?? nee nee niet gaan zingen.. die mijn bureaublad teruggeeft, weergeeft in de opties die dan verschijnen als je wilt opslaan ,
daar was laatst een meisje loos, die wou gaan va. wat zeg ik nou niet zingen.....
iemand een idee ? ga je mee met z n twee in de zee op de thee go****** :-) wat die lente met een mens doet he :-)

929 7 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Mar 5, 2015 om 16:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hat ik finkie nauw angefinkd ??

eclipse
door eclipse - Mar 5, 2015 om 16:02
1561 Antwoorden / 370 Vragen

finkie tesd

edrick3
door edrick3 - Mar 5, 2015 om 16:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoi eclipse,

(Komt er weer een beetje hoofdpijn opzetten..... ;-) Paracetamolletje helpt!)
Zou even systeemherstel doen.
Datum van een paar dagen terug.
En wie weet ..... daar is het bureaublad weer.

Suc6

eclipse
door eclipse - Mar 5, 2015 om 17:10
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ hoi edrick, heb je kans dat de google weer maf gaat doen :'( zal hem wel ff laten checken op fouten bij C extra enz..

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 5, 2015 om 17:44
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Eventjes in de linker kolom, bovenaan bij favorieten op het driehoekje klikken.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 6, 2015 om 15:27
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hall Eclipse,
Sla eens een nieuw plaatje op, het zou zomaar kunnen dat het bureaublad als eerste tevoorschijn komt, zoniet beschrijf dan hoe u te werk gaat want dit is vreemd. Overigens vond ik uw vraag humoristisch gesteld.
Vr gr.

sira
door sira - Mar 6, 2015 om 16:42
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Ga eens kijken onder:
C:\Users\websonic\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Kijk daar of je bureaublad er bij staat.

NB Voor je daar gaat kijken eerst de verborgen bestanden weergeven
(deze computer / organiseren / mapopties / weergave). Dan zoeken naar "verborgen bestanden weergeven" en aanvinken. Anders kom je er niet in.