ac
door acf Feb 18, 2011 om 22:44
Auto & vervoer

Buschauffeur Connexxion laat me niet uitstappen...

Beste mensen,

Ik heb jullie advies nodig.

Zojuist reed ik net als elke dag vanaf het station met een een bus van Connexxion (nr 102 vanaf bergen op zoom) naar huis.
Nu zaten er een paar koters in de bus die blijkbaar al een aantal keer op de stop knop hadden gedrukt.
Vlak voor mijn halte sta ik op en ga bij de deur staan maar de chauffeur stopt niet. Als ik roep er uit te moeten zegt hij niet te stoppen omdat ik al 10 keer op die knop heb gedrukt. Wat absoluut niet waar was. Ik heb geen enkele keer op de knop gedrukt.

Na een aantal vriendelijke doch dringende verzoeken te stoppen en me er uit te laten wordt ik boos. Mede door de onverschilligheid waar de chauffeur mee antwoord.
Ik vraag wat is het nr van Connexxion dan bel ik ze nu direct krijg ik het antwoord. "Dat gaat je niks aan"
Bij de volgende halte stopt hij en zegt hier kan je er uit. Als ik zijn naam vraag krijg ik wederom het antwoord die geef ik je lekker niet. En sluit vervolgens de deur en rijd weer verder. Als ik dreig de politie te bellen als hij me niet uit de bus laat remt hij ineens en zegt vervolgens. Bel maar lekker trouwens en rijdt weer verder.

Op advies van de politie verlaat ik bij de volgende halte de bus. Wat bij een landweg is in de middle of knowere.
Echt geen plek voor een jonge vrouw om op die tijd alleen te zijn.
Ik heb een klacht ingediend bij Connexxion wat ook niet zonder slag of stoot ging.
Toen de telefoniste het gesprek aannam zei ik ook. Neem het niet persoonlijk maar ik ben heel erg boos. Ze gaf aan dat een chauffeur niet na een halte mag stoppen ivm met eventuele boetes. Ik heb aangegeven dat me dat niks kon schelen en dat hij me er gewoon uit had moeten laten of het normaal had kunnen uitleggen. Dan was er niks aan de hand geweest. Dit was voldoende voor mevrouw om te zeggen: Op de website staat een formulier die daar een klacht in. En weg was de verbinding.
Natuurlijk heb ik gelijk teruggebeld en kreeg een mevrouw aan de telefoon die haar werk wat serieuzer nam en netjes de klacht heeft opgenomen.

Ik zit ernstig te twijfelen om de chauffeur aan te geven bij de politie daar ik me zeer geïntimideerd voelde, hij me op een zeer onveilig punt uit de bus heeft gezet. Mij tegen mijn zin in, in de bus heeft vastgehouden en bovendien zijn werk gewoon niet goed heeft uitgevoerd.

Eerlijk is eerlijk ik was op den duur niet netjes meer. Maar als het op een nette manier niet werkt wordt ik ook boos.
Dus kom er alsjeblieft niet mee dat de chauffeurs in het openbaar vervoer het al zo moeilijk hebben. Want nu snap ik ineens waarom sommige chauffeurs klappen krijgen...

7260 36 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Snap helemaal dat je boos bent, je hebt het ook netjes beschreven, maar ik stoor me wel aan de laatste zin:

Dus kom er alsjeblieft niet mee dat de chauffeurs in het openbaar vervoer het al zo moeilijk hebben. Want nu snap ik ineens waarom sommige chauffeurs klappen krijgen...

Daarnaast als het goed voelt, neem contact op met de politie, of het helpt.... Waag het te betwijfelen, maar dit is het onderdeel vraag en antwoord, wat is de vraag?

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarvan zou u dan aangifte willen doen? Het niet stoppen bij een bushalte? Dat is geen strafbaar feit.
Iemand laten uitstappen op een "enge" plek? Ook dat is geen strafbaar feit.

U zult het met de klacht bij Connexxion moeten doen.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

swat1500 schreef op vrijdag 18 feb 2011, 23:20: Waarvan zou u dan aangifte willen doen?

Lijkt me duidelijk: wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Dame geeft aan uit te willen stappen en chauffeur verhindert dat, dat mag ie dus niet.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk is het niet netjes maar bekijk het ook eens van de kant van de chauffeur dat vergeet iedereen schijnbaar.

Gezien de problemen de laatste tijd kan ik me de reactie ook wel weer voorstellen van de chauffeur.

We waren er geen van 1 van alle bij in de bus.

En Pino deze reactie van je had ik wel verwacht Want nu snap ik ineens waarom sommige chauffeurs klappen krijgen...

Wat er ook gebeurd iedereen heeft zijn poten thuis te houden, degene die hulpverleners of bv buschauffeurs klappen willen geven moeten ze gewoon ff in een kamer zetten met een ex commando en dan eens wat manieren bijleren.

Ziekenhuis kosten etc uiteraard allemaal eigen rekening.

Geweld lost niks op, en het gevolg van geweld zijn dit soort problemen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@quantas,

quote:
Wat er ook gebeurd iedereen heeft zijn poten thuis te houden, degene die hulpverleners of bv buschauffeurs klappen willen geven moeten ze gewoon ff in een kamer zetten met een ex commando en dan eens wat manieren bijleren.quote.

Als ex commando voel ik mij door geschofferd.
Daar laten wij ons niet voor gebruiken.
Dat soort uitwassen moeten door OM en rechter aangepakt worden.

Ik had van u verwacht dat u uw woorden zorgvuldiger zou kiezen.
Dat doet u immers bij elke reactie op deze V&B site. [maar niet heus!!!]

Toch een fijn weekend, poltol

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 00:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken diverse ex commando's die dit weldegelijk graag zouden willen doen.

Dat soort uitwassen worden door Justitie geen strobreed in de weg gelegd de straffen zouden verzwaard worden ja 12 uur schoffelen ipv 6

Dit soort figuren moet je gewoon zelf aftuigen en voor de schade laten opdraaien.

U ook een fijn weekend.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 02:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik het allemaal goed begrijp ben jij ongewenst slachtoffer geworden van anderen in de bus. Jij noemde het een paar koters die elke keer op de stopknop drukten zonder uit te stappen voor de lol en toen jij eruit wilde de buschauffeur niet stopte je eruit te laten. Snap al je frustratie maar heb begrip voor de chauffeur.
Als jij kenbaar ziet dat koters telkens maar weer de stopknop misbruiken kun je ook anders handelen. De chauffeur heeft wellicht al 4 uur dienst gefrustreerd zinloos gestopt vanwege koters die leuk willen zijn.

Je kunt die koters of aanspreken op hun gedrag of dit melden bij de chauffeur.En samen bv politie inschakelen . Of het wat helpt ik twijfel ernstig. Pas als een busdriver stoute kinderen gewoon mag uitzetten op een verlaten landweggetje en ze zo 20 kilometer moeten lopen naar huis zonder mobiel ja dat kan helpen .

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 07:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor alle reacties.

Als eerste ik ben een felle tegenstander van welke vorm van geweld dan ook. In die zin mag de chauffeur dus blij zijn dat hij mij tegenover zich had, een ander had deze man waarschijnlijk al een paar tikken verkocht.

De bus was nog geen een keer gestopt zonder dat er mensen uit moesten stappen. Het was blijkbaar het piepje waar meneer zich aan ergerde alleen had hij hier nog helemaal niks over gezegd.

Ik ben ruimschoots optijd bij de deur gaan staan waardoor de chauffeur ook zag dat ik er uit wilde.

Het probleem waar ik mee zit is dat meneer de buschauffeur me pas laat gaan op het moment dat ik de politie bel. En toevallig moesten er op die plek een aantal mensen de bus in anders vraag ik me af of hij me op die plek er wel uit had gelaten.
De bushalte ervoor kreeg ik namelijk niet eens de tijd om uit te stappen maar klapte meneer gewoon de deur voor mijn neus dicht toen ik zijn naam vroeg.

En nee ik heb met die vraag niet de bus opgehouden.

Als deze chauffeur een probleem had met een van de jongens die te vaak drukte had hij dat kunnen aangeven. Het was zeer duidelijk dat ik er uit moest en hij heeft me niet laten gaan. En me dus 6 km tegen mijn wil in meegevoerd.
Dat heeft mij ook een hele hoop tijd gekost.

Omdat ik verhinderd ben in mijn vrijheid wil ik kijken of ik daar wat me kan doen.
Als een buschauffeur mij kan beperken in mijn vrijheid, me uitscheld terwijl ik netjes blijf en zeer onverschillig doet plus dat hij niet het telefoonnummer van connexxion wil geven en zijn naam kan je van mij niet verwachte dat ik hier geen stappen op wil ondernemen die verder gaan dan een gewone klacht bij connexxion. Maar ik weet natuurlijk niet hoe de wet hier naar kijkt.
Buiten dit alles voelde ik me behoorlijk geïntimideerd!

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 07:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben tegen geweld. Maar ik zou zeker bij de vervoerder een officiële klacht indienen dat ik, nadat ik aangegeven heb door op een knop te drukken, niet bij de volgende bushalte heb mogen uitstappen. Ik beschouw dat als onacceptabel gedrag van de buschauffeur.

Mocht u door dit gedrag hogere vervoerskosten hebben moeten maken ( ov chipkaart) dan zou ik dit bedrag meteen terug vorderen bij de vervoerder.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat zou je doen als deze klaagsite niet bestond? Misschien even laten betijen en dan hopelijk bedenken dat de chauffeur ook gevoelens heeft net als jij. En, dat op die gevoelens gerageerd wordt. Soms is de keuze voor een bepaalde besllissing echt niet 100% objectief en kunnen de mensen hun motieven ook niet goed verwoorden.
Zulke incidenten hebben een sterk "ik-wil-winnen" -gehalte. Meestal verdwijnt dat wel mettertijd. Het is maar een gevoel.....

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

druifje01 schreef op zaterdag 19 feb 2011, 11:00: En wat zou je doen als deze klaagsite niet bestond? Misschien even laten betijen en dan hopelijk bedenken dat de chauffeur ook gevoelens heeft net als jij. En, dat op die gevoelens gerageerd wordt. Soms is de keuze voor een bepaalde besllissing echt niet 100% objectief en kunnen de mensen hun motieven ook niet goed verwoorden.
Zulke incidenten hebben een sterk "ik-wil-winnen" -gehalte. Meestal verdwijnt dat wel mettertijd. Het is maar een gevoel.....

Een passagier hoeft niet de dupe te worden van het geklier van mede passagiers. De buschauffeur had ook de bus stil kunnen zetten en de vervelende passagiers uit de bus laten verwijderen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als buschauffeur heb je ook te maken met pestertjes. Maar als kennelijk een volwassen vrouw bij de deur staat en duidelijk maakt dat zij wil uitstappen en het gedrag is zoals omschreven qua chauffeur, is dit niet normaal. Klagen dus, eventueel per aangetekende post met bewijs van ontvangst.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

druifje01 schreef op zaterdag 19 feb 2011, 11:00: En wat zou je doen als deze klaagsite niet bestond? Misschien even laten betijen en dan hopelijk bedenken dat de chauffeur ook gevoelens heeft net als jij. En, dat op die gevoelens gerageerd wordt. Soms is de keuze voor een bepaalde besllissing echt niet 100% objectief en kunnen de mensen hun motieven ook niet goed verwoorden.
Zulke incidenten hebben een sterk "ik-wil-winnen" -gehalte. Meestal verdwijnt dat wel mettertijd. Het is maar een gevoel.....

Druif, wat zou jij doen als deze site niet bestond? Met de koude-grond-tussen-de-oren-psychologie van je een andere chatsite zoeken? Doe dat!! Dan hoef ik deze onzin niet te zien.

Vladja

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb direct bij thuiskomst een telefonische klacht ingediend. En ik krijg hier de reactie wel van te horen. Buiten dat kan ik het met een heel aantal chauffeurs erg goed vinden en zal via die route het verhaal ook wel terug gekoppeld kunnen krijgen.

Ik behoor zeer duidelijk niet meer in de leeftijdscategorie 13-16 jaar en wat ik al eerder zij de bus was nog geen enkele keer onnodig gestopt. Die kinderen zaten er zelfs pas vanaf de halte voor mijn halte in. Wat bij elkaar nog geen 600 meter reiden is. Blijkbaar heeft deze man zich dus in 600 meter tijd zo opgefokt dat ik daar de dupe van ben geworden en pas 7 km na mijn halte de bus kon verlaten. Nadat ik de politie had gebeld. Deze man was hierin ook zo onverschillig en zeer onbeschoft tegen mij. Terwijl het ergste wat ik tegen hem gezegd heb: Bent u helemaal bedonderd. En dat hij een idioot was om zo met mensen om te gaan.

Is een chauffeur overigens verplicht zich te legitimeren? Want daar had ik wel oom gevraagd. Of op zijn minst zijn personeelsnummer.

mvg Anna

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die kinderen zaten er zelfs pas vanaf de halte voor mijn halte in

Hoe kan jij dat weten of zeiden ze dat tegen je.
600 meter kan jij het absoluut niet zien wie er daar ingestapt is dus volgens mij missen we delen van heel het verhaal.

De chauffeur zal dit echt niet op de afstand tussen 1 halte gedaan hebben daar is gewoonweg veel meer voorgevallen dan jij hier verteld ben ik bang.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

De reden waarom ik dat weet is het volgende. Mijn instaphalte is het station. (de chauffeur heeft hier overigens altijd 10-15 min pauze. Lekker bakkie koffie erbij) Vervolgens volgen er ongeveer 4 haltes in 1,5 km. Dan stopt de bus bij een school en 600 meter later is mijn halte. Aangezien die kliertjes nog niet waren ingestapt voor die school is het aannemelijk dat hij dus in 600 meter zo opgefokt is geraakt.

Er mist niks in het verhaal. Ik vraag om advies niet om hier neergezet te worden als een een of andere waardeloze irritante reiziger. Ik doe nooit wat verkeerd houd me netjes aan de wet. Scheld niemand uit. En doe geen dingen bij anderen die ik zelf ook niet prettig zou vinden.

Ik weet niet of je zelf een gefrustreerde buschauffeur bent?
Verplaats je ook eens in mijn situatie. Er gebeurt een hoop ellende in het openbaar vervoer maar als je daar niet mee om kan gaan behoor je wat mij betreft dit werk niet te doen. En lekker reizigers pesten is geen oplossing.

Het gaat allemaal om de minachting die de chauffeur jegens mij had. De onfatsoenlijkheid waar hij mij mee heeft behandeld maar nog veel erger de vrijheid die hij mij op deze manier heeft ontnomen.

Er even vanuit gaande dat mijn verhaal klopt. Wat zou jij je 24jarige dochter adviseren te doen?

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zal allemaal wel maar er is dus iets meer gebeurd dan u doet vertellen hier.
In 600 meter zal dit echt niet het geval zijn.

En daar hoef ik echt geen chauffeur voor te zijn om dat te snappen.

Jij verdraaid het verhaal ff als je het werk niet aankan moet je het niet doen, nee dat moet zijn als mensen zichzelf niet kunnen gedragen moeten ze gewoonweg hardhandig aangepakt worden.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

{quote] Nu zaten er een paar koters in de bus die blijkbaar al een aantal keer op de stop knop hadden gedrukt

En als ik het zo lees zaten die koters dus al voor het station in de bus want, de school komt na het station en bij de school had je dat dus gezien.

Aangezien er slechts 1 halte tussen zit mist er dus wel duidelijk 1 en ander aan het verhaal want je kan op de stopknop duwen dan stopt een bus bij de halte, en als er al gedrukt is reageert de knop nl niet meer.

Dus conslusie koters zaten dus al vele malen langer in de bus en schijnbaar zat jij bij hun vandaar dat de chauffeur er vanuit ging dat jij bij hun hoorde.

De chauffeur is dus vele malen voor niks gestopt en had er nu genoeg van, en dat is niet gebeurd in slechts 1 halte.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat weet jij het nou allemaal beter Quantas? Mevrouw geeft gewoon aan dat de buschauffer gefrustreerd was en haar er daarom niet uit wilde laten, hoe je het ook went of keer, die buschauffeur was fout bezig. Kan best een goede reden voor zijn geweest, maar daar hoeft deze dame niet het slachtoffer van te worden. Zij zat in die bus en jij, naar ik mag aannemen, niet.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik reageer op het verhaal en daar kloppen gewoonweg een aantal dingen niet in simpel zat.

Wij kunnen niet oordelen of de chauffeur fout was wij waren er niet bij maar op basis van het getypte verhaal kan ik toch een zeer goed beeld schetsen.

En daar zitten helaas toch wat rare tegenstrijdigheden in en dat komt toch echt van de TS zelf af.

diumenge schreef op zaterdag 19 feb 2011, 22:19: Wat weet jij het nou allemaal beter Quantas? Mevrouw geeft gewoon aan dat de buschauffer gefrustreerd was en haar er daarom niet uit wilde laten, hoe je het ook went of keer, die buschauffeur was fout bezig. Kan best een goede reden voor zijn geweest, maar daar hoeft deze dame niet het slachtoffer van te worden. Zij zat in die bus en jij, naar ik mag aannemen, niet.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zit helemaal niets tegenstrijdigs in. Ze stapt in bij het station, een aantal haltes later is er een school, waar ze die kinderen ziet instappen, 600 meter verder is haar halte waar ze er uit moet. Er is op stop gedrukt en ze staat bij de deur, maar chauffeur wil haar er bij die halte niet uit laten omdat ze volgens de chauffeur al 10x op stop zou hebben gedrukt.

Enige wat niet klopt is dat die kinderen ook niet 10x op stop gedrukt kunnen hebben, althans het zou alleen de 1e keer gewerkt hebben. Want die kinderen waren pas ingestapt bij de school, die dus blijkbaar een halte voor haar uitstap halte ligt.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien een les BEGRIJPEND LEZEN gaan volgen want je geeft je eigen draai aan het verhaal immers nergens staat dat ze de koters heeft zien instappen dat maak jij ervan.

Er staat er zaten een stel koters in de bus dat is iets geheel anders.

Feit blijft op basis van verhaal TS dat er tussen de school en haar halte 600 mtr zit dus welgeteld 1 halte.

Het is onmogelijk om 10x te drukken dan, je kan wel drukken maar dat heeft geen effect als de stopknop al geactiveerd is de chauffeur ziet dat ook niet die ziet alleen maar dat de stopknop is ingedrukt daarna wordt ie pas weer actief als de deuren wederom gesloten zijn.

Dus als het verhaal zo zou zijn als TS schetst dan had zei bij haar halte er gewoonweg uit kunnen stappen want de chauffeur kan op basis van dit verhaal niet zien dat er niemand uit zou moeten en dat een stel koters zit te kloten.

Die chauffeur is dus al meerdere malen voor jan lul gestopt, en dat is dus niet in die ene halte gebeurd.

Dus of die koters zaten al veel langer in de bus en de TS zat dat daarbij, of het verhaal wordt in het voordeel van de TS neergezet.

Maar op basis van het verhaal 600 meter kan dit verhaal onmogelijk waar zijn.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik stel voor dat je dat zelf doet, er staat inderdaad nergens dat ze ze heeft zien instappen, maar er staat wel dat zij bij het station is ingestapt.

Mijn instaphalte is het station.

En dat die school daarna pas komt en dat die kinderen voor die school nog niet waren ingestapt.
Dan stopt de bus bij een school en 600 meter later is mijn halte. Aangezien die kliertjes nog niet waren ingestapt voor die school is het aannemelijk dat hij dus in 600 meter zo opgefokt is geraakt.

Dus zijn ze bij die school ingestapt. Simpel toch?

Ja, misschien is die chauffeur al een paar keer voor jan lul gestopt, dat kan niet door die kinderen zijn gekomen (die waren immers net ingestapt) en ook niet door haar (laten we haar maar even op haar woord geloven).

Wat er ook a/d hand was/is met die chauffeur, het is geen reden om een passagier niet uit te laten stappen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 23:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op basis van het geschetste zou je daar vanuit gaan dat klopt, maar feit blijft gewoonweg dat de oorzaak die KOTERS waren op het verhaal van de TS afgegaan.

En dat kan onmogelijk dat dat in die 600MTR is geescaleerd dus ik blijf erbij dat ze dan al in de bus gezeten hebben en de TS bij hun gezeten heeft.

Dat vanaf het station dus tig keer voor niks op de stopknop is gedrukt en dat de chauffeur er genoeg van had.

Was dit voor het station gebeurd was ie daar wel blijven staan en waren ze eruit gehaald.

Hoe je het ook keert of draait dingen uit het verhaal kloppen dus gewoonweg niet.

Ik heb er geen moeite mee als een verhaal klopt maar op basis van de feiten die TS aanlevert kan dit gewoonweg nooit zijn gebeurd in die 600MTR.

Er is dus schijnbaar veel meer voorgevallen vanaf het station incl koters al.
Dat er een school zit wil niet zeggen dat die koters ook op dat punt pas zijn ingestapt.

Kortom ik wil best iets geloven maar het feit blijft dat die 600mtr gewoonweg onmogelijk is daar het 1 halte is er is iets meer gebeurd maar zoals gewoonlijk hoor je hier altijd het verhaal van 1 zijde en het valt me op dat de TS altijd in de slachtofferrol zit en moedwillig altijd cruciale info achterlaat.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zegt ook niet dat dat in die 600 meter is gebeurd, maar ze geeft aan dat ze dat denkt (zie de woordkeuze 'blijkbaar' en 'aannemelijk'). Verder staat er gewoon dat de kinderen nog niet waren ingestapt voor de school, dus ik snap niet dat je daar op terug blijft komen.

acf schreef op zaterdag 19 feb 2011, 21:43: Blijkbaar heeft deze man zich dus in 600 meter tijd zo opgefokt dat ik daar de dupe van ben geworden en pas 7 km na mijn halte de bus kon verlaten.
acf schreef op zaterdag 19 feb 2011, 21:59: Aangezien die kliertjes nog niet waren ingestapt voor die school is het aannemelijk dat hij dus in 600 meter zo opgefokt is geraakt.
Ik ben het met je eens dat personeel in het OV vaak schofterig en slecht behandeld wordt, maar dat neemt niet weg dat er in het OV ook mensen werken die zelf zo handelen (misschien door een slechte dag, weet ik het). Ik begrijp niet dat iemand die hier haar verhaal doet zo in twijfel wordt getrokken. Haar verhaal klinkt gewoon aannemelijk.

Dit was mijn laatste reactie hier op. Prettige avond verder.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het verhaal niet aannemelijk.

Jouw goed recht om het wel aannemelijk te vinden, maar hoe wil een chauffeur in die 600MTR over de zeik raken als we het verhaal van TS geloven doordat er tientallen keren gedrukt zou zijn.

1 is dat technisch dus gewoonweg niet mogelijk want na 1 keer drukken is het systeem actief en werkt het gewoonweg pas weer als de deuren open en dicht zijn gegaan.

2 Zou TS dan ook gewoon uit gestapt kunnen zijn daar het dus de 1ste halte na de school is.

3 Dus conclusie er missen delen uit het verhaal die wij niet mogen weten in het nadeel van TS.

Je hoeft hier geen geleerde voor te zijn om de conclusie te trekken dat er dingen missen in heel dit verhaal.

Jij ook een prettige avond.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb Connexxion verzocht hier(op) te reageren.....

ve
door verwijderd - Feb 20, 2011 om 00:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer ik ga mij zelf niet verlagen tot deze discussie. Uw reactie zegt meer over uw eigen vermogen dan dat van mij.
Mijn verhaal klopt en ik ga er van uit dat connexxion dat verhaal ook uiteindelijk kan bevestigen en dat er voor deze buschauffeur ook consequentie zijn.

Overigens is het station de beginhalte.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2011 om 00:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee aan uw verhaal missen gewoon wat dingen maar die vergeet u voor het gemak te melden.

Ik zeg niet dat de chauffeur niet fout is of wel ik REAGEER op basis van uw verhaal en op basis daarvan zeg ik dat er dingen niet kloppen.

Ik ga het niet blijven herhalen maar technisch is het ene al onmogelijk en 2 is er meer gebeurd en wel voor die 600mtr.

Dan kunt u me ongelijk geven maar op basis van uw verhaal kan men gewoon niet anders concluderen.
Immers stel dat uw verhaal zou kloppen dan was de chauffeur gestopt bij de halte en was u uitgestapt immers en ik herhaal TECHNISCH is het onmogelijk om 10x te duwen het systeem is nl geblokkeerd bij de 1ste keer.

Dus er moet wel degelijk wat anders zijn gebeurd vanaf het station en dus niet vanaf die school dat de chauffeur door rijd als er gebeld word.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2011 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal morgen ochtend aan de buschauffeur vragen hoe het piepsysteem werkt. En zal dan in staat zijn hier een kloppend antwoord op te geven.
Want ik betwijfel of uw antwoord hier in klopt. De bus is namelijk vanaf de beginhalte tot mijn halte GEEN een keer onnodig gestopt. En ik weet dat omdat ik mijn ogen open had en niet dicht.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2011 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

......Ik zal morgen ochtend aan de buschauffeur vragen hoe het piepsysteem werkt......

acf, als er iemand, waar dan ook in de bus een "stopverzoek" geeft, door op een willekeurig knopje te drukken, dan gaat er na de eerste druk op een willekeurig knopje op zijn dashboard een lampje branden en mogelijk even een piepje o.i.d. Als er een tweede, derde, vierde of tigste keer wordt gedrukt, heeft geen enkel effect meer, het "stopverzoek" is gedaan en is bij de chauffeur bekend.

Groet, MG.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2011 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

P.S. Je kan het vergelijken met een verkeerslicht voor voetgangers/fietsers. De eerste die op de knop drukt, zorgt voor een veilige oversteek met groen licht. Al druk je nog 1.000 x op dat knopje, het comando is gegeven en het licht gaat geen millieseconde eerder op groen.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2011 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is de taak van een vervoersbedrijf je veilig van a naar b te brengen toch.Klacht indienen!!

ve
door verwijderd - Feb 21, 2011 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas schreef op zaterdag 19 feb 2011, 09:14:

[edit redactie]
Verplaats je eens in de chauffeur die zal dit echt niet zomaar doen omdat ie dat leuk vind.

Maar nee de buschauffeur is schuldig denk dat het nog leuk kan worden als de chauffeur hier zijn verhaal ook eens zou gaan vertellen wat er daadwerkelijk is gebeurd op die rit

Jij kiest wel erg de kant van de buschauffeur, het "slachtoffer" die er, volgens het verhaal niet schuldig aan was, zal het ook niet leuk gevonden hebben hè.

Voor de vraagsteller, ik zou in een eerste instantie een klacht indienen en als deze klacht niet netjes wordt afgehandeld zou ik ook zeker nog overwegen de politie in te schakelen.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2011 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als eerste ik ben een felle tegenstander van welke vorm van geweld dan ook. In die zin mag de chauffeur dus blij zijn dat hij mij tegenover zich had, een ander had deze man waarschijnlijk al een paar tikken verkocht.

[edit redactie]
Verplaats je eens in de chauffeur die zal dit echt niet zomaar doen omdat ie dat leuk vind.

Maar nee de buschauffeur is schuldig denk dat het nog leuk kan worden als de chauffeur hier zijn verhaal ook eens zou gaan vertellen wat er daadwerkelijk is gebeurd op die rit

ve
door verwijderd - Feb 21, 2011 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas:

je mail van 18 februari 2011 23.52 uur

Geweld lost niets op schrijf je, maar ook: ff in een kamer zetten met een
ex-commando en dan wat manieren bijleren.

je mail van 19 februari 2011 22.04 uur: hardhandig aanpakken

je mail van 19 februari 2011 00.11 uur: zelf aftuigen.

Nou jij kunt er wat van, psychologie gestudeerd?

Vraag eens andere medicijnen aan je huisarts en reageer een hele poos niet meer op dit soort kassa vraag- en antwoord rubrieken.

Misschien kun je iets met vragen over tuinieren gaan doen?