de
door deruyter Sep 10, 2009 om 16:11
Vrije tijd & tuin

C & z media kidsclub oplichters én dieven

Ik heb in mei 2009 buiten het beatrix theater in utrecht,  na een piet piraat show voor mijn zoontje van 4 een abonement voor 4 knutsel kinderpakketjes afgesloten. Kosten 39, 80 euro.

Na binnenkomst van het eerste pakketje waren we zeer teleurgesteld over de inhoud van het pakketje. Waardeloos kleurboekje en dvdtje van iets onbekends. (waarde misschien 3-4 euro). Dus geen knutsel etc. spullen. Direct gebeld. Onaardige telefoniste aan de telefoon. Helaas jammer mevrouw, heeft u vast verkeerd begrepen. Zegt u maar gewoon het abonement op dan bent u er met 4 maanden vanaf.

Zo gezegd, zo gedaan. Direct (begin juni) opzegbrief gestuurd, met alle benodigde gegevens erin. Na onze vakantie (eind aug) realiseerde ik me dat ik geen bericht terug had gekregen over mijn opzegging. Dus nog een keer dezelfde brief uitgeprint en nadrukkelijk erbij gezegt, dat ik reactie/bevestiging terug wilde.

Dit binnen een week gekregen, met daarin dat het abonement beeindigd word, maar dat ik wel nog even 4 maanden moet afnemen. (39.80). Uiteraard hierover gebeld....Ja jammerrrr mevrouw (zelfde onaardige telefoniste). Helaast hebben wij geen eerdere opzegging binnen gekregen. Heeft u vast niet opgestuurd... Ja Ja....

Wat kan ik hiermee??? Heb al gezegd dat ik het terug laat halen door de bank, waarop zij antwoorde dat ze dan wel een acceptgiro stuurd en als ik die niet betaal er flinke concequenties volgen...

Ik wil er vanaf.... Ben van mening dat het oplichters én dieven zijn. Wie kan me advies geven?

3443 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 10, 2009 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Kijk
hier maar eens (even aanklikken)

Suc6

de
door deruyter - Sep 29, 2009 om 13:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb bovenstaande ook op hyves als blog gezet, waarna binnen enkele weken de directeur van c@z belde.

Nu is alles opgelost. Jammer dat ik het eerst op internet heb moeten zetten, voordat er een oplossing kwam.

nicole

edrick3
door edrick3 - Sep 29, 2009 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hallo,

Fijn voor je dat alles opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

ri
door riekiem - Nov 9, 2009 om 21:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

Deze club was zeer actief op de Legoworld dagen in Zwolle eind oktober jl. Voor slechts € 9,95 en geen verdere verplichtingen of sores van opzeggen. Ik had beter moeten weten; inmiddels € 39,80 aut.afgeschreven. Aan ieder die dit leest: CZ Media = leugenaars. De website blijkt ook niet meer te bestaan, wees op u hoede!

ch
door chrislee - Nov 12, 2010 om 21:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Op internet een heel scala aan meldingen over C en Z. Hier sluit ik mij geheel bij aan. Om niet verhalen te blijven herhalen, ik heb hetzelfde meegemaakt met deze club bij de HHbeurs bij de RAI in februari 2010. Al met al zit ik nu in de incassoprocedure en heb inmiddels met klem gevraagd om een dagvaarding danwel een bevestiging dat dit klaar is in plaats van deze stalingspraktijken. Voor geinteresseerden kan ik mijn communicatie doorzetten. Hoor ik graag. Bij de consumenten autoriteit heb ik ook een klacht ingediend (zie www.consuwijzer.nl) die bij genoeg klachten over één bedrijf een onderzoek laat instellen. Dus MASSAAL daar je klacht indienen alsjeblieft.

Deze week heb ik eerder een bericht op het forumvan Radar gezet (eerste keer trouwens dat ik van zo'n forum gebruik maakte) en heb inmiddels ook mijn klacht bij de redactie van Radar en Kassa neergelegd en mij geabonneerd op het magazine van Kassa(deze wel met duidelijke eerlijke informatie). Hiervoor werd ik teruggebeld en heb mijn verhaal telefonisch nog eens toegelicht. De dame van Kassa adviseerde mij medegedupeerden op de roepen mij hun gegevens (waarop zij gecontacteerd willen worden email danwel telefoonnr) met evt. communicatie over en naar CenZ Media (Credifixx) en dit als één pakket door te zenden naar Kassa. Hierbij doe ik daarvoor een oproep. Collectief is effectiever (logisch) maar de dame van Kassa gaf ook aan dat het dan eerder wordt behandeld omdat duidelijk te zien is dat er veel meer over HETZELFDE BEDRIJF een klacht hebben. Procedure is dat ze eerst contact opnemen met CenZ, bij geen gehoor of medewerking aan een oplossing voor de gedupeerden krijgen ze de melding dat als ze dit niet doen, ze worden behandeld in het programma. GRAAG WIL IK JULLIE MEDEWERKING VRAGEN. Mensen die bereid zijn ookal zijn ze inmiddels ervan af maar wel hun verhaal willen doen maar ook vooral natuurlijk de mensen die nog in de mangel zitten bij deze oplichters....mail me alsjeblieft e.e.a. door zodat ik dit bij Kassa kan neerleggen als één pakket.Ik ben bereikbaar hiervoor op ackld78@hotmail.com

Dank jullie wel.
Ditzelfde bericht heb ik ook op het forum van Radar staat in de hoop zoveel mogelijk mensen te bereiken. Samen staan we sterk. Tip, zet ook een melding op je hyves indien je die hebt. Er is ook een speciale hyves TEGEN CenZMedia, als je gedupeerd bent zijn aanmeldingen daarop zeer welkom.
http://czkidscluboplichters.hyves.nl/

Ik hoor het graag.
Groeten Christina

el
door elf1974 - Dec 11, 2010 om 19:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer genoeg is mijn man hier ook ingetrapt.
Op een drukke kermis ; er werd hem verzekerd dat er geen sprake was van een abonnement,slechts van een proefpakket.
Ik heb echter wel betaald,en direct per e-mail én schriftelijk een opzegging de deur uit gedaan.
Ik weet dus niet of je iets aan mijn verhaal hebt?

Ze zijn hier ook wel eens aan de deur geweest ; moest ik een machtiging
ondertekenen,ondanks dat ik nergens aan vast zou zitten.Heb ik dus niet gedaan.

Heb mijn man nu ook op zijn hart gedrukt nooit en te nimmer ergens voor te tekenen of iets aan te nemen zonder .e.a verder uit te zoeken.
Google had ons meteen 40,- kunnen besparen,alle hits over dit bedrijf gaan over oplichting.....

mi
door mie78 - Apr 29, 2011 om 15:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben er dus ook ingetrapt.
Liep in Januari in een winkelcentrum in Purmerend en werd aangeproken door een dame van c&z.Ik heb me dus ook een eenmalig abonoment laten aansmeren.Het was een aktie.Er is 39,90 van me rekening afgehaald in februari.En heb in maart 1 klein boekje van woezel en pip met een dvd gekregen.Dit pakket was nog niet eens 10 euro waard!!!!!!!als ik alles goed heb begrepen dan zou ik in april en mei nog een pakket krijgen maar heb nog niets ontvangen en april is nu al voorbij.
Heb net geprobeerd te bellen naar C&Z maar ze zijn niet aanwezig.
Ik denk dat ik gewoon goed ben opgelicht.En ik hoop als mensen dit lezen dat ze nooit maar dan ook nooit lid worden van c&z.
Heb nu al meerdere klachten gelezen hier op de site [edit red.]