al
door alpenblick Jul 7, 2014 om 20:22
Computers & telefonie

Cadeau ?

Hebben er meer mensen geen goeie ervaring met Samsung Mobil ? In maart heb ik man 64 jaar een Samsung 4s aangeschaft via Ben, ik zou € 100,00 retour krijgen, niet dus..nu in begin juni heeft mijn vrouw 66 jaar een Samsung 4s via vodafoon, en ze zou geheugen krijgen, dus mooi niet, wij denken dat we te oud zijn voor Samsung, want telefonisch beloven ze van alles..

573 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 7, 2014 om 20:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Formuliertjes wel volledig ingevuld en aan alle voorwaarden voldaan? Want je moet precies doen wat ze vragen.

diumenge
door diumenge - Jul 7, 2014 om 21:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Één keer de vraag stellen is voldoende.

ekiem
door ekiem - Jul 7, 2014 om 21:15
676 Antwoorden / 100 Vragen

Te oud voor samsung, dat slaat toch nergens op. Maar serieus, ik heb persoonlijk wel goede ervaringen met de cash back acties van samsung.

Alleen, je moet echt alles exact doen zoals zij dit willen hebben. Veel mensen lezen niet goed en doen dingen half of verkeerd.
Alle formulieren moeten volledig worden ingevuld + kassabon + correcte codes enz.
Ik geef toe, het is een gedoe. Het is ook slim om voor het opsturen alles copieeren.
Geen copieeen opsturen, ze accepteren alleen orginele bonnen en meestal moet je je ook registreren op hun site.

Maar als je alles volledig invult dan komt het goed. Bij mij in ieder geval wel een aantal keren.

Ekiem

al
door alpenblick - Jul 17, 2014 om 14:15
1 Antwoorden / 2 Vragen

Inmiddels meerdere malen contact gehad met samsung, ze verklaren, dat de acties inmiddels zijn verlopen, en geen rechten meer heb, tevens nogmaals alle contracten, pakbonnen, enz. Naar Samsung gestuurd, het helpt niets, voel mij zwaar belazerd, acties houden en dan niets geven wat ze beloven, ze liegen dus..

diumenge
door diumenge - Jul 17, 2014 om 17:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zoals al aangegeven moet je exact doen wat Samsung vraagt, daar zal vermoedelijk iets fout zijn gegaan. Want er moeten ook originelen worden opgestuurd, dus hoe kunnen die nog een keer zijn opgestuurd?

Cookies
door Cookies - Jul 17, 2014 om 17:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt de toestellen aangeschaft via providers. Ik neem dus aan dat de aanschaf 'gratis' is geweest? Dan heb je natuurlijk geen recht op retour van aankoopgeld.

diumenge
door diumenge - Jul 17, 2014 om 18:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat hoeft niet noodzakelijk zo te zijn, maar het is een mogelijkheid inderdaad. Een van de twee acties ging sowieso om geheugen en ook zo'n cashback actie werkt soms ook met via provider aangeschafte toestellen.

ekiem
door ekiem - Jul 17, 2014 om 18:37
676 Antwoorden / 100 Vragen

Zoals ik al had aan gegeven, je moet echt datgene doen wat zij ( samsung) van je vragen. Bij mij is dit altijd goed gegaan en heb ik altijd keurig mijn geld gestort gekregen.

Moet erbij zeggen dat dit soms een poosje duurde ( 8 weken ), maar dit was dan nadat zij een bevestigings mail stuurden waarin vermeld werd dat alles in goede orde was ontvangen .
Oja , de spullen had ik gewoon in de winkel gekocht, niet via een provider. Het waren een t.v en een tablet van samsung. Heb ook ooit iets van Philips gekocht met cash back, ging ook prima maar duurde ook een poosje voor ik het geld terug gestort kreeg.

Ekiem

Cookies
door Cookies - Jul 17, 2014 om 18:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 17 jul 2014, 18:28]Actie: 100 euro cashback bij de Samsung Galaxy S4

Daar staat alleen Vodafone bij, niet Ben?

gompy2
door gompy2 - Jul 17, 2014 om 19:19
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen Vodafone?
Quote:
maar natuurlijk ook de grote providers: Vodafone, T-Mobile, KPN, Hi, Telfort en Tele2.

Ben zie ik zo ook niet er bij staan, misschien is het daar mis gegaan?
Maar heb het verder nog niet uitgepluisd.

Cookies
door Cookies - Jul 17, 2014 om 19:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@gompy: met alleen Vodafone bedoel ik dat daar niet Ben bij staat (de 2 providers waar topicstarter het over heeft). De andere providers zijn in dit geval niet relevant.

Aangezien Ben niet mee doet als provider heeft topicstarter geen recht op die 100,- euro retour.

De (bijzondere) voorwaarden voor de sd card staan hier KLIK

gompy2
door gompy2 - Jul 17, 2014 om 19:27
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@carola.83
Ja oké.