br
door brigit1985 Sep 17, 2013 om 19:37
Elektronica & tv

CAI-kast Ziggo in voortuin

Ik heb naast mijn voordeur een CAI-kast staan van Ziggo. Deze staat op mijn grond en ik zou deze graag verplaatst zien. Nu zijn wij al van het kastje naar de muur gestuurd (van Ziggo naar de gemeente en zo nog een paar keer op en neer), maar we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn.

Moeten wij hiervoor betalen, of is de rekening voor het verplaatsen van deze kast voor Ziggo?

14081 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 17, 2013 om 19:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U bent niet de enige die dat heeft, dit zal best vast zijn gestelt bij het kadaster.

richard83
door richard83 - Sep 17, 2013 om 20:21
386 Antwoorden / 28 Vragen

Heb je er soms last van? Hier hebben we er ook een staan die in de tuin staat in de hoek. Buren hebben er geen last van. Als de cai kast verplaats worden moeten ze ook wat met de kabels doen.

br
door brigit1985 - Sep 17, 2013 om 20:23
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja we gaan er wel last van krijgen, waar de kast staat willen we de hal uitbouwen en de schuur die ervoor staat, bij het huis betrekken. Dus hij staat aardig in de weg.

dearagain
door dearagain - Sep 17, 2013 om 20:24
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*als alle partijen het eens zijn, dan dient de provider natuurlijk de kosten te betalen

Cookies
door Cookies - Sep 17, 2013 om 20:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jee, waar mensen zich al niet druk om maken. Voor het plaatsen ervan is ongetwijfeld toestemming verkregen.

dearagain
door dearagain - Sep 17, 2013 om 20:58
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*en wie zou er dan toestemming hebben gegeven voor het plaatsen op andermans grond?

pino123
door pino123 - Sep 17, 2013 om 21:24
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 17 sep 2013, 20:24]Jee, waar mensen zich al niet druk om maken. Voor het plaatsen ervan is ongetwijfeld toestemming verkregen.

Ja en.... Het gaat er alleen maar om dat het ding verplaatst moet worden. En ja, daar maak je, je druk om als je een verbouwing wilt plegen.

f.weele
door f.weele - Sep 18, 2013 om 06:33
1085 Antwoorden / 27 Vragen

hier een link met info over een soortgelijke situatie. Neem kontakt op met het juridisch loket: klik hier
m.vr.gr.

ge
door gerboe - Sep 18, 2013 om 08:35
806 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Brigit, kijk eens in het koopcontract van je huis. Zeer waarschijnlijk is daarin een passage opgenomen over de kabelkast van Ziggo.

tenormin
door tenormin - Sep 18, 2013 om 11:57
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Wie was er eerst, het kastje of jij en het huis? Lijkt me dat je huis hebt waar kastje al stond anders had je het huis toch niet gekocht/gehuurd? Maar het moet mogelijk zijn om te verplaatsen. Alleen ben ik dan bang dat alle werkzaamheden financieel op jouw bordje komen (als het er al stond).