g
door g de roo Sep 28, 2015 om 18:29
Geldzaken & recht

Camper belasting te veel betaald

ik ben sinds mei 2012 in het bezit van een campertje, heb er in het verleden al meer gehad , en toen ging de belasting vanzelf [kwarttarief] maar ik kom er nu pas achter dat mij elke maand ongeveer 60 euro teveel is afgehaald , heb al contact gehad met de belastingdienst maar om het teveel betaalde terug te krijgen lijkt niet te gaan gebeuren . zijn er mensen die dit wel terug hebben gehad of weet iemand hoe ik dit voor mij een aanzienlijk bedrag [2000 euro] terug kan krijgen.

1069 4 Rapporteer

hutch
door hutch - Sep 28, 2015 om 18:38
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U bedoelt * * probleem?

edrick3
door edrick3 - Sep 28, 2015 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo g de roo,

Vrees dat je dat geld kwijt bent.
En een kwarttarief moest je inderdaad aanvragen. (is gewijzigd m.i.v. 1 jan 2013)

Lees hier.

Met vr.gr.

g
door g de roo - Sep 28, 2015 om 18:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo
heb de reactie gelezen en denk dat ik het geld gewoon kwijt ben ,want tegen de uitspraak van de rechter is geen beginnen aan. maar ik ben wel van mening dat de fout bij de belasting dienst ligt deze had duidelijk moeten communiceren naar de mensen toe,omdat dit in het verleden gewoon automaties ging
bedankt voor de snelle reacties

edrick3
door edrick3 - Sep 28, 2015 om 18:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@g de roo,

Natuurlijk wel jammer dat je niet eerder in de gaten hebt gehad dat er steeds een hoger bedrag werd afgeschreven. Die 'fout' ligt dan toch bij jezelf.