du
door ducarmon Aug 18, 2014 om 09:32
Computers & telefonie

Canal digitaal wijiziging abonnement

Gisteren heb ik het foxsport combi pakket aangevraagd bij canal digitaal, wij hadden al fox sport eredivisie live maar willen ook fox sport internationaal ontvangen. Nu zag ik tot mijn verbazing dat mijn familiepakket (abonnementsduur 1 jaar) ook gelijk was veranderd naar 2 jaar. Hierover heb ik telefonisch geïnformeerd, blijkbaar staat het in de voorwaarden, naar mijn mening NIET duidelijk. Ik ben van mening dat zoiets, voordat je definitief een wijziging doorvoert, eerder aangegeven dient te worden zeker omdat het 2 aparte abonnementen betreft, ze zijn niet automatisch aan elkaar gekoppeld. Ligt het nu aan mij of ben ik de enige die vind dat dit niet correct is, zelfs als je telefonisch is wijzigt wordt het niet verteld, jammer genoeg ken ik de voorwaarden niet uit mijn hoofd en ik ben vast niet de enige.

156 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 18, 2014 om 13:48
646 Antwoorden / 8 Vragen

Ik ken de voorwaarden niet, maar als het er in staat dan is het logisch dat zij het zo uitvoeren. Andere aanbieders doen het niet zo volgens mij (KPN in ieder geval zeker niet)

U kunt altijd een beroep doen op de wet verkoop op afstand, die u in de gelegenheid stelt uw aankoop terug te draaien. U moet dan waarschijnlijk wel de tijd dat u wel aangesloten bent betalen.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2014 om 14:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar heeft Canal Digitaal inderdaad een handje van. Zij beschouwen een uitbreiding van het bestaande abonnement meteen als een verlenging van het bestaande abonnement en stiekem ook meteen met twee jaar.

Maar u hoeft daar uiteraard geen genoegen mee te nemen. Ga daar niet over bellen, dat is zinloos bij hun klantenservice.

Log in en stuur een pissige mail en eis dat die termijn teruggedraaid wordt naar een jaar.